Autor |
Zpráva |
Networ
Věk: 35
Založen: 08. 04. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 600
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
jóóóó, tak tohle měly Škodivky standardně. Aspoň po stodvacítku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Networ
Věk: 35
Založen: 08. 04. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 600
|
|
no jo teď už se to nedělá ale věc je to dobrá taky to mám na svoji Shadowce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Teda funkčnost se tomu upřít asi nedá... ale ta cena...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Networ
Věk: 35
Založen: 08. 04. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 600
|
|
Normální sám jsem to za tu cenu kupoval
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
jj, nechci polemizovat o ceně v tomto obchodě, ale spíš o tom, že chtít 400 za takovejhle šroubek, mě přijde zvrhlost
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Hammer
Věk: 42
Založen: 04. 02. 2008
Příspěvky: 295
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Motorka: VT 750
|
|
Martine. Zvrhlost je chtít za magneti průměru 12mm 159Kč co jsem kupoval do práce. Jsou to magnety které nepřijdou o svoje magnetické vlastnosi při vyšších teplotách. Což bude i tento případ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Fuj tajbl ve spolek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Škodovka sice vypouštěcí šroub s magnetem měla ale na převodovce, na motoru se ve fabrice standartně nemontoval i když u motorky je převodovka s motorem jedna náplň. Běžně se používá ferit který je vlepený do šroubu, dalo by se i udělat. Změna magnetismu díky teplotě nepřipadá v úvahu - teplota oleje je při provozu osmdesát až stodvacet stupňů. To je běžná teplota uvniř magnetu výkonového reproduktoru, mluvím o vykonu v řádu 0.5 až 2 kW M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
jj vrták, vsteřiňák a magnet neodym s chromovou povrchovou úpravou za 10kč. www.promag.cz
asi si to udělám, olej budu měnit co nevidět
pozn: neodym je do 200 stC
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Mám dojem že magnety byli vlepovány do šroubu nějakým dvousložkovým epoxidovým lepidlem M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
Petr napsal: | .... nevím jestli sedí rozměr ale cena je trochu jiná |
Mno vida. To už je lepší. Těch 400 mi taky docela připadaj jako lichva
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Networ
Věk: 35
Založen: 08. 04. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 600
|
|
jste komedianti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Networe, asi budeš mít v něčem pravdu, motor který je osazen plnoprůtokovým filtrem asi magnetem na vypouštěcím šroubu nemá co vylepšit ale umíš si představit ten pocit že máš na motorce něco co je v podstatě k ničemu ale ostatní to nemají. Připomíná mě to jedno staré ruské přísloví " Pán slíbí kožich - a už to slovo - zahřeje" Čusky M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Networ
Věk: 35
Založen: 08. 04. 2009
Příspěvky: 47
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 600
|
|
MILOSLAV POHL: o to mi nejde jako určitě to má svoji funkčnost kdyby nemělo nemam to na motorce ale prostě 400 je tak bych řek normální cena je to investice až do konce života sice je to maličké ale tak utrácí se za jiné blbosti na motorku co má k funkčnosti daleko a dávaj za to lidi víc proto komedianti
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|