Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Valoušek Slavomír



Věk: 79
Založen: 23. 01. 2010
Příspěvky: 8
Bydliště: Hostěradice 202, okr. Znojmo

Motorka: VT1100, SC32
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 13:50  Předmět:  Je už jaro! Za chvíli Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Opět zdravím a opět se táži, co by novic přes Hondu VT1100C, typ SC32.
Jaké druhy oleje se dávají:
1) Motor a je spojen s převodovkou? A asi kolik?
2) Kardan a kolik? A po kolika km, by se měl vyměnit?
3) Brzdová kapalina, jaká tam je?
Chtěl bych to na jaro trochu nebo i více připravit, možná, že jsou to naivní otázky, ale vážně to nevím.
Děkuji moc a zdravím Důchodec Sláva Valda.

Petře díky za obrázek a co Brno? U nás je možno přespat (50km od Brna)


Vodnář Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele Valoušek SlavomírZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 15:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Motor je spojen s převodovkou, náplň dávám Motul 5100 10W-40 a spokojenost nebo jinou značku ale do motocyklu, kardan převodový hypoidní 80W, brzdová kapalina DOD 5. Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 16:07  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Do kardanu třeba toto, jinak vypustit dole ingusem a doplnit bočním víčkem po okraj, vejde se tam trochu ta litrovka ti vydrží až do smrti, měníse tuším po 20 000 Km http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/13-1-Motocyklove-oleje-2T/8-2-Prevodove-oleje/5/16-Motorex-GEAR-OIL-HYPOID-1l M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Týša



Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem

Motorka: VT 1100C sc 18
honduras.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 16:39  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

MILOSLAV POHL napsal:
Motor je spojen s převodovkou, náplň dávám Motul 5100 10W-40 a spokojenost nebo jinou značku ale do motocyklu, kardan převodový hypoidní 80W, brzdová kapalina DOD 5. Shocked M.P.



Mílo,brzdová kapalina by myslím, měla být DOT 4, DOT 5.1 už by asi bylo moc

- olej do kardanu musí mít specifikaci GL-5,běžně se sehnat dá 80W90

_________________
We’re just passengers. Enjoy the ride.....

Blíženci Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele TýšaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 16:50  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Motorový olej:
3,8l po rozpůlení
3,1l po výměně filtru
2,9l po vypuštění

Diferenciál:
150ml po vypuštění

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 18 únor, 2010 18:47  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Slávo, ohledně Brna jsem ti poslal SZ.
Díky.


Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 19 únor, 2010 01:58  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mě řekl dvorní mechanik DOD 5 a tak když jsem ji měnil kapalinu jsem ji tam nalil. Myslím že náplň byla ještě původní. Asi má o něco vyšší bod varu jinak si myslím že je to jedno a takovej kopec kde bych to uvařil u nás snad ani není. A olej na který dávám odkaz je snad v pořádku? Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Týša



Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem

Motorka: VT 1100C sc 18
honduras.gif
PříspěvekZaslal: pá 19 únor, 2010 07:21  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mílo, doufám,že jsem tě nějak nenačnul... Jestli to mechanik schválil Very Happy,tak proč ne. Já to hledal v takovým tom velkým servisním manuálu a tam je doporučeno DOT 4.
Olej je prima,navíc by měl dle podkladů být schválen i pro hydraulická zdvihátka Very Happy Very Happy

Převzato z motorkari.cz(TADY je celý článek)

Nároky na brzdovou kapalinu jsou především v minimální stlačitelnosti a vysokému bodu varu. Při varu kapaliny totiž dochází k uvolňování malých bublinek v celém svém objemu což má za následek špatnou funkci brzd. Plyn má mnohonásobně větší stlačitelnost než kapalina. Teplo vzniká mezi třecími plochami a je snahou odvést jeho velkou část brzdovým kotoučem (děrování pro zvětšení činné plochy) a zamezení přestupu tepla do kapaliny (izolace na destičkách, konstrukce pístků-opěrná plocha je co nejmenší). Kapalina bohužel do sebe dokáže vázat vodu do svého objemu čímž se snižuje bod varu. Brzdové kapaliny jsou děleny normou DOT do tříd podle bodu varu. Kapaliny DOT 3 a DOT 4 jsou vyrobeny na bázi etylenglykolu a jsou mísitelné, kapaliny DOT 5 na bázi silikonu a nelze je použít do systému DOT3(4). Kapaliny DOT 5.1 lze mísit se systémy DOT3(4). Vyšší hodnota DOT odpovídá i vyššímu bodu varu a je nutné používat pouze kapalinu předepsanou výrobcem, případně kapalinu vyšší třídy za předpokladu že je mísitelná s předchozí. Bod varu se rozlišuje jako suchý a mokrý. Suchý bod varu je teplota, při které začne vřít nová 100% kapalina. Mokrý bod varu je při obsahu 3,5% (hmotnostně) vody v kapalině a i když je důležitější tak není běžně udáván na obalech. Body varu kapalin (suchý/mokrý): DOT 3:205/140°C, DOT 4:230/155°C, DOT 5+5.1:260/180°C.

_________________
We’re just passengers. Enjoy the ride.....

Blíženci Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele TýšaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Lazil



Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most

Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 19 únor, 2010 12:38  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Koukám každý je odborník Good Já mám originál víčka na nádobkách spojky a brzdy a tam je vyraženo DOT4, samozřejmě že si můžeš dát lepší do svého miláčka Laughing


Váhy Pohlaví:Muž Koza OfflineOsobní galerie uživatele LazilZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: pá 19 únor, 2010 13:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

V době kdy tiskli manual na naše miláčky žádná DOD 5 nebo 5.1 ještě nebyla a podle odborníků nelze pryžové součástky výměnou kapaliny nijak poškodit nebo snížit jejich životnost takže neřeším a jezdím Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr