Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
Luke555



Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16



blank.gif
PříspěvekZaslal: so 11 červen, 2011 14:47  Předmět:  Startování Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdravím. Mám jen dotaz. Už někomu někdy odešel startér na 750tce?
Mám maličký problém. Sem tam se stane,že se startér nechce protočit. Včera jsem byl na moto a normálně jsem nastartovat. Pak jsem u pumpy zas normálně startnul a pak jsem zastavil u přehrady a chtěl nastartovat. Sepnu startér a relé cvakne,pohasnou světla a kontrolky a statér se nehne. Tak to udělalo třikrát po sobě a na počtvrté to startlo. Tak koumám zda je divná baterka a nebo je něco s lamelama na startéru.
Nemám někdo podobnou zkušenost?


Kozoroh  Had OfflineOsobní galerie uživatele Luke555Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Týša



Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem

Motorka: VT 1100C sc 18
honduras.gif
PříspěvekZaslal: so 11 červen, 2011 17:39  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mně tohle dělala baterka....

_________________
We’re just passengers. Enjoy the ride.....

Blíženci Pohlaví:Muž Krysa OfflineOsobní galerie uživatele TýšaZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 11 červen, 2011 20:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

začít hledat od baterky, vsadil bych že je to baterka

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 11 červen, 2011 21:23  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já bych k tomu přešel ještě kontakty na baterce, relátku a startéru mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Jerry
President


Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou

Motorka: VT750C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: so 11 červen, 2011 21:51  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

To samé dělalo Honzovi_C a byli to kontakty na relátku.

_________________
Image

Beran Pohlaví:Muž Opice OfflineOsobní galerie uživatele JerryZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Luke555



Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16



blank.gif
PříspěvekZaslal: ne 12 červen, 2011 07:35  Předmět:  :-) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Díky za odpovědi. No myslím,že kdyby to bylo relé. Tak by nemělo dojít k pohasnutí kontrolek a světel. Spíš se to jeví,že buď baterka nedá proud a nebo jde něco do moc velké zátěže. Už jsem přemýšlel i že by kotva na startéru mohla mít mezi lamelami problém a jak se zastaví startér v blbém místě. Tak je ten problém.


Kozoroh  Had OfflineOsobní galerie uživatele Luke555Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 12 červen, 2011 10:48  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Velká zátěž je jedině startér, zkus přejít vedení od baterky až k startéru včetně relátka, mohlo by mít relátko i mizerný kontakty, zkus ty kontakty propojit buď silným šroubovákem nebo kombinačkama a uvidíš. Vyčistit kontakty na baterce a zkontroluj přívod startéru včetně kostry. Snad se vádná část projeví, startér zatím snad nikomu neodešel Embarassed M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Rudy a Evik



Věk: 54
Založen: 21. 12. 2008
Příspěvky: 285
Bydliště: Nová Ves okr.Tábor

Motorka: Honda Goldwing GL 1500 SE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: ne 12 červen, 2011 19:53  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mě to taky dělala baterka,koupil jsem novou a 1A chodí jak švýcary.


Býk Pohlaví:Muž Kohout OfflineOsobní galerie uživatele Rudy a EvikZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Libor600



Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč

Motorka: VT 750 C2
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 13 červen, 2011 09:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Cool dobrá baterka by v klidu měla mit 12.4-12.6V. Pokud má pod 12V. Je to špatně. V momentě startu kapacita okamžitě spadne a není dost proudu pro starter a to nemluvím o tom pokud se ti při zapnutí kličku hned rozviťi světla.


Střelec Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Libor600Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Lexani

Luke555



Věk: 46
Založen: 17. 03. 2010
Příspěvky: 16



blank.gif
PříspěvekZaslal: po 13 červen, 2011 09:45  Předmět:  :) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

No o baterce AGM jsem toho dost nastudoval a podle výrobců uvadí 5 let životnost a letos je to šestý,ale to není vždy pravda:-). No a podle napětí má asi 75procent kapacity,ale chtělo by to spíš nabít a dát to na zátěžový test. V jaké je formě a na kolik jí spadne napětí při zátěži. No nejspíš koupím novou baterku. Už jsem koukal a zhruba nejlevnější kolem 2000kč. Mě u ní mate to,že pětkrát startne v pohodě a pak jednou ne a to během cesty,když je dobíjená a pak se jí nechce. Dobíjení je Ok. S těmi světli je do dost nešťastné. zapnu klíček a už svítí. To mělo být brané od altíku,že jak nabudí tak se rožnou světla.


Kozoroh  Had OfflineOsobní galerie uživatele Luke555Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Honza_C



Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435


Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 13 červen, 2011 10:52  Předmět:  Re: :-) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Luke555 napsal:
Díky za odpovědi. No myslím,že kdyby to bylo relé. Tak by nemělo dojít k pohasnutí kontrolek a světel. Spíš se to jeví,že buď baterka nedá proud a nebo jde něco do moc velké zátěže. Už jsem přemýšlel i že by kotva na startéru mohla mít mezi lamelami problém a jak se zastaví startér v blbém místě. Tak je ten problém.


Já měl zoxidovaný kontakty na relátku a kontrolky pohasínaly(až skoro zhasly) a navíc, jak jsem to pořád dokola zkoušel, tak jsem vypálil 2x pojistku a úplně vyhřál pérku ve startovacím spínači... = přechodový odpor = zátěž jak kráva!!!!


Rak Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Honza_CZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Honza_C



Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435


Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 13 červen, 2011 10:54  Předmět:  Re: :) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Luke555 napsal:
No o baterce AGM jsem toho dost nastudoval a podle výrobců uvadí 5 let životnost a letos je to šestý,ale to není vždy pravda:-). No a podle napětí má asi 75procent kapacity,ale chtělo by to spíš nabít a dát to na zátěžový test. V jaké je formě a na kolik jí spadne napětí při zátěži. No nejspíš koupím novou baterku. Už jsem koukal a zhruba nejlevnější kolem 2000kč. Mě u ní mate to,že pětkrát startne v pohodě a pak jednou ne a to během cesty,když je dobíjená a pak se jí nechce. Dobíjení je Ok. S těmi světli je do dost nešťastné. zapnu klíček a už svítí. To mělo být brané od altíku,že jak nabudí tak se rožnou světla.


Takhle fungoval Marty64 s asi dvouletou ???? baterkou. Přesně takhle!!!!


Rak Pohlaví:Muž Pes OfflineOsobní galerie uživatele Honza_CZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr