Prodám zánovní Hondu VT 750 C4 Shadow, r.v. 2006, s kardanem
Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Další
Uživatel si prohlíží toto téma:0 registrovaných, 0 skrytých a 0 anonymních nikdo není přítomen |
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
|
Autor |
Zpráva |
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
díky za dobrý tip. Našel jsem tam na straně 5 neco.ma to málo najeto. R. V. 2004 Ale nebudu spěchat. Te me 600 by mi bylo asi dost líto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Libore, určitě bych šel do motorky s kardanem, žádný čístění, mazání dotahování a vyměňování řetězu, po dvaceti tisících vyměníš dva panáky oleje a jezdíš dál. Prostě pro tebe přestane existovat sekundární převod M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Miagi
Věk: 48
Založen: 13. 10. 2009
Příspěvky: 32
Bydliště: Zdiby
Motorka: Honda VT 1100 C Shadow 1988, USA
|
|
Z vlastní zkušenosti doporučuji VT 1100.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
Libor600 napsal: | já to beru od této chvíle naprosto vážně [...] Platba v hotovosti [...] Pokud zadas adresu jsem ochoten zaslat zálohu |
Ahoj Libore,
škoda, že ses neozval tak asi o týden dříve, je mi to kvůli Tobě líto.
Ale přednost měl zájemce, který se ozval pár dní před Tebou a včera si po prohlídce, zkušební jízdě a po cca 2.5 hodinovém jednání Shadowku pokřtěnou Mitsuko (to jest japonsky dítě světla, zářící dítě) odvezl po vlastní ose, aby v pořádku dorazil domů po cca 200 km cestě větrnou Vysočinou.
Takže novému majiteli i tímto zde přeji ještě jednou nespočet šťastných výletů a bezpečného cestování při toulákách krajinou a po všech těch krásách kol nás.
Mně se to sice nakonec vliven lákadla na BMW cruisera nepodařilo, ale přeji mu a doufám, že alespoň jemu se splní jeho sen, že s takovýmto strojem se to už dá krásně doklepat až do motorkářského důchodu.
Jak se říká - život nemá barvu šedou, když jsi v sedle Hondy Shadow.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
tak a je po ptakach dřív jsem neměl peníze pohromadě. Tak jsem nemohl slíbit nic na pevno. Však ono se neco sežene. Moje přesdstava je750 červená a hlavně TOP STAV nabidka k prodeji me 600 platí dál.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Baron
Kapitán
Věk: 46
Založen: 30. 08. 2009
Příspěvky: 834
Bydliště: Velešín
Motorka: VTX 1800 Neo Retro 2
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Klárka
Věk: 38
Založen: 30. 07. 2008
Příspěvky: 343
Bydliště: Praha 4
Motorka: VT600 C
|
|
Páni,ta vypadá skvěle :-)
|
|
|
|
_________________ Klárka - Míra
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
Ještě snad jedno statistické polínko přiložím - ode mne už poslední, neb jsem v neděli svoji Shadowku prodal, a věřím, že do dobrých rukou.
S novým majitelem jsme mj. procházeli i mé záznamy z palubního deníku včetně souvisejících paragonů z benzínky, a toto je poslední údaj o spotřebě:
Od posledního dotankování ujeto 361 km, kdy bylo nutno přepnout na rezervu.
Poté, po přepnutí na rezervu a po ujetí dalších 27 km k "mé" obvyklé benzínové čerpací stanici bylo po ujetí celkem 388 km od posledního tankování dotankováno 12.62 litru N95 - a to opět standardně až po hrdlo, motorka samozřejmě ve svislé poloze (ne na bočním stojanu), ke konci (poslední cca 1-2 litry) opakovaným velmi pomalým "dokapáváním" a za občasného zakývání motorkou (vzduch z nádrže pryč).
Spotřeba (jak se nakonec ukázalo, byla to moje poslední) při téměř výlučně kochacích sólo jízdách tedy činila (12.62/388) x 100 = 3.25 l / 100km.
Pro pořádek - jedná se (podle mého názoru) o dobře zajetou Hondu Shadow VT 750 C s najetými pouhými 18 tisíci km, rok výroby 2006, tedy s kardanem a ještě stále s karburátorem (ne se vstřikama). Výhodu toho karbecu u takovéhoto klasického stroje s nízkým litrovým výkonem nízkoobrátkového Véčkového motoru bych viděl v absenci další elektroniky a mechaniky nutné u vstřiků a v prakticky libovolně dlouhé životnosti (opravitelnosti na koleně i po desítkách let) a v plynulosti chodu motoru ve všech jeho režimech - přechody ze záběru do utlumení a naopak z volnoběhu do záběru jsou oproti vstřikům naprosto plynulé, bez cuknutí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
Marty64 napsal: | Všechny sudy vypity. Rumy a ostatní také. Všechny druhy Dánského deště vyzkoušeny. Německého také. Je velká pravděpodobnost, že všichni ve zdraví přežili. Západ je, pokud vím, doma. Střed už asi také. Nejdále to má Jospa a ten se asi nahlásí asi až zítra. My se Zuzkou dorazili ve 21,45. Prdky bolí, únava je velká, ale spokojenost a radost z dobře odvedené práce vítězí. Díky Jerrymu za naplánování a provedení skvělého výletu. Další se dozvíte průběžně v další diskuzi, neb teď jdu chrápat... |
Jospa napsal: | Dorazil jsem v poradku pulnoci a bez deste. Byla to fajn akcicka,fotky nasdilim behem dneska. |
Jospa napsal: | Diky Jardovi a Hance za pripravu a celou organizaci vyletu a hledani ubytovani v destive noci, abychom mohli prespat v suchu . Tady je i par fotek, nez prijde dokumentacni tsunami od Fandy.
https://picasaweb.google.com/101236670906490186318/SHOCDenmarkJuly2011?authkey=Gv1sRgCMPP79ni_6-vOQ |
Ahoj Jospo,
pořád smutním po té krásné a spolehlivé Shadowce, a za každým čoprem a krujzrem se vždycky rád ohlídnu a povzdechnu si, ach jo...
A tak i skoro už po roce se stále vracím na můj oblíbený www.shoc.cz a sleduju místní dění a tu soudržnost mezi těmi věkem staršíma, ale duší stále klukama a holkama :-)
Sledoval jsem např. i přípravy na ten mezinárodní sraz v Dánsku, a i teď jsem se díval po vašem štastném návratu na Tvoje fotky z té cesty. Moc pěkné, a i mně udělaly radost.
Vidím a jsem tomu rád, že Mitsuko je opravdu v dobrých rukou. Já jsem ji šetřil možná až moc a je proto fajn, že jí dopřáváš poznat kus světa ve společnosti jejích sourozenců. Taky jsi ji ještě dovybavil něčím dalším - koukal jsem se, že na pár fotkách (asi za začátku cesty) jsi měl na padacím rámu namontovány předkopy, které pak už zase byly pryč. To byla taky věc, o které jsem uvažoval pro jízdy na delších trasách, ale už k tomu bohužel nedošlo - ani k těm delším jízdám, ani k těm předkopům.
Buď zdráv, a ať Ti Mitsuko dělá pořád jenom samou radost (doufám, že tomu tak stále je) a mějte se oba moc pěkně :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
tomu se říká pozdní lítost. ale nezoufej. Shadowky a náš klub ještě hezkých pár let budou tak je vždy čas se vrátit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAMANN
Věk: 47
Založen: 22. 04. 2009
Příspěvky: 151
Bydliště: Žatec, Pražská 2533
Motorka: Shadow VT 750 C2
|
|
Jasná věc, a stará Láska prý nerezaví...
|
|
|
|
_________________ ŠAMANN - Angličan poslední z posledních
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
Ahoj všem dobrým lidem zde,
po dvou letech od prodeje Shadowky na ni stále vzpomínám a dokonce znovu a teď už docela vážně uvažuju o jejím opětovném pořízení.
Trochu ale váhám mezi novější a úspornější VT 750 C na jedné straně a starší VT 1100 na straně druhé...
Kluci a holky, kdo jste měli oba dva typy (VT 750 a VT 1100) nebo je alespoň trochu znáte, mohli byste udělat jejich srovnání?
Samozřejmě klidně nechť je v tom i dost osobních zkušeností a subjektivního pohledu, však motorka je hodně o pocitech, a to je to pravé koření.
Díky všem, kdo mi budou chtít aspoň trochu pomoci v mém rozhodování
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
bmw napsal: |
...kdo jste měli oba dva typy (VT 750 a VT 1100) nebo je alespoň trochu znáte, mohli byste udělat jejich srovnání? |
Takže obě dvě Shadowky zároveň tady asi nikdo nemá, ale našel by se zde někdo, kdo přesedlal ze slabší VT 750 na silnější VT 1100?
Nebo naopak, přešel někdo z VT 1100 na VT 750?
Co vám to přineslo, v čem jste si z dlouhodobějšího hlediska polepšili nebo pohoršili?
Budu rád za jakoukoliv zkušenost v tomto směru.
Díky moc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIN'dour
Věk: 46
Založen: 23. 10. 2009
Příspěvky: 124
Bydliště: Poděbrady
Motorka: shadow 750 aero C4
|
|
Ahoj tak já přidám svou trošku do mlýna. Prosím tě já koupil VT750 c4 rok 2006. Pořídil jsem jí kuli pár důvodům a to, že jsem hondař tělem i duší proto jsem chtěl hondu. Vždy jsem chtěl motorku a teď byla příležitost. Shadow proto, že nejsem zastáncem silnic. 750 proto protože má nízko těžiště a je výborně ovladatelná k tomu má nízkou spotřebu a další výhody no a C4 proto, protože se my naskytla velice výhodná koupě a navíc je s kardanem. No a já jsem nebyl vyježděnej motorkář (a stále nejsem, ale už si trochu víc věřím, ovšem respekt k ní mám porád), ale začátečník. Takže to jsou důvody proč jsem si vybral takhle.
Kdybych se vrátil do minulosti a měl bych možnost volby udělal bych stejně. Jediný co my po cca 6000km dělá starost, je to, že my připadá, že strašně motorka točí a hledám další rychlost. Hodně to je znát když člověk jede okolo 110km/h. Převážně jezdím okolo 100km/h ale jakmile chci jet rychleji (a to občas chci :-) ) tak hledám a hledám. Kdybych měl peníze tak bych možná popřemýšlel nad VTx 1300, protože se my strašně líbí a je dost podobná mojí, ale jelikož peníze nemám tak mou součástí zůstane moje VT 750 C4 a jsem za ní rád.
Takže pokud nejezdíš jako "dárce orgánů" tak doporučuju VT750.
Toť můj názor, třeba ti pomůže.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Zdravim,
mám 1100 C2 a co se týče hledání "šestky", tak jsem na tom stejně
Kolem stovky už ji tam láduju
Dokud jsem měl origo laufy bylo to lepší, "šestku" sem řadil až ve 120
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
PIN'dour napsal: | .....750 proto protože má nízko těžiště a je výborně ovladatelná k tomu má nízkou spotřebu .....a navíc je s kardanem. ..... my připadá, že strašně motorka točí a hledám další rychlost. Hodně to je znát když člověk jede okolo 110km/h. Převážně jezdím okolo 100km/h ale jakmile chci jet rychleji (a to občas chci :-) ) tak hledám a hledám.
Takže pokud nejezdíš jako "dárce orgánů" tak doporučuju VT750.
|
suhlasim, nizke tazisko, ovladatelneost, spotreba, kardan, jeden karbec = skvela vec.
az na tie spominane otacky.
ale do 100km/hod. zlata masina !!
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já jsem měl možnost se povozit na VT 750 C4, má ji švára a proti jedenáctce je třeba víc motorku točit jinak dobrá ovladatelnost ale je to o obsahu. Jedenáctka má krouťák a kopec si narovnáš plynem u 750 budeš muset řadit. Je to věc vkusu, potřeb a názoru. Je ale podle mě dobrý přeskočit vývojový stupeň než po půl roce pokukovat po jiné J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Svatopluk
Věk: 60
Založen: 29. 05. 2009
Příspěvky: 42
Motorka: VT 750 C4 Shadow
|
|
To dilema řeším také...mám VT750C4...při své výšce a váze jsem přidal přepákování, celou jsem si ji tak nějak udělal k obrazu svému.... když jsem mimo cestu a dívám se co kdo má, tak si říkám, taky bych rád měl něco silnějšího... pak si ale sednu za svou Matyldu a jsem rád, že ji mám... jezdím maximálně tak 110km/h a jezdím sám, nikam se neženu a co potřebuji, to předjedu... spotřebu mám nízkou, Matylda šlape jak hodinky... jak říkám, je to dilema... ale ve skutečnosti je to jen ta touha mít víc... tím si nehojím to kde jsem...jen říkám, že možnosti volby jsou obrovské ale když jedu na své Matyldě, jsem rád, že ji mám a v ten okamžik bych neměnil...je to jako s ženskou.. (dámy mi snad prominou)... kolem je spousta krásek, ale když to doma klape po všech stránkách, není důvod to měnit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
tiez som si po chvili jazdenia nadaval, ze som nedal na poucku, ze
ked chopper, tak nad liter. ale zase ako sa poznam, s litrom a jeho krutiakom by som robil kraviny. obcas ta nase..ru plechovkari a potrebujes im ukazat chrbat.
takto mam pokoj, istotu a klud zaruceny.
33kW maximal nominal.
3kW sa stratia v kardanovom prevode, zvysok sa trapi s mojim pupkom. hehehe...
Len pomaly...
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
|
Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Další
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|