Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
bimbo
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 01 březen, 2007 12:15  Předmět:  baterky- 2 díl Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Opět odkazuji na http://www.k1400.cz/clanky/radime/konkretne/aku/aplikace.html Je tam možno stáhnout osazovací tabulku, baterii na mota, firmy YUSA. Našel jsem , že akumulátor na VT 750 C2 r. v. 1999 a VT 1100C r.v. 2000 až 2004, jsou totožné a to typ YTX-14BS. Ahoj Váš BIMBO Smile Very Happy Laughing Shocked


  
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 01 březen, 2007 12:21  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

asi jsem až moc konzervativní, ale danej článek mě moc nepřesvědčil ......

1-popisuje staré asfaltové akumulátory/včetně nalití a formátování-ty se snad naposled dávali do škoda 10 ne? (dneska už jsou aku přednabité, jenom namontovat a dobít jízdou)
2-popisuje složitost jejich nabíjení a formátování na podomácku vyráběných nabíječkách (mám automatickou nabíječku s konzervátorem-na níž můžu mít baterku celou zimu a simuluje podmínky provozu)
3-nevím jestli by se mi vyplatila investice cca 2.000,- do nový nabíječky na gel.aku

-závěrem .....já zůstávám u elektrolitu.......


  
NAVI



Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice

Motorka: Honda - VT 600 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 01 březen, 2007 14:27  Předmět:  já zůstávám u elektrolytu....... Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Z vlastní zkušenosti dávám za pravdu Lemmymu a zůstávám taky u elektrolytu....... Cool Enjoy


Kozoroh Pohlaví:Muž Had SkrytýOsobní galerie uživatele NAVIZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
HondaMCH

lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: čt 01 březen, 2007 14:55  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

to nepopírám ...... ale od roku 2000 byli ve výrobě C3aero, C2spirit a C3sabre,
u C2ACE YUASA nabízí alternativu buĎ téčko HYB16A-A nebo YTX-14BS
ovšem jde o to jestli tam chci osadit typ osazovanej výrobcem, nebo o 4Ah slabší gelovku .......
pro mně je volba jasná ..... radši 16Ah klasiku ..... kterou tam dávali už v hondě .........


  
Mako



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha

Motorka: VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 10:11  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

V CČM č. 10 (9.3.2007) je na straně 8 článek "Jak nabíjet gelovku"
Popisuje gelové baterie a jak se o ně starat.

_________________
Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !

Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele MakoZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Mako



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha

Motorka: VT 600 C
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 10:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

CČM
- vůbec neznamená "Centrum Černý Most"
to je jen blbě napsáno ČMN "noviny Českého Moto Národa"
Já jsem ale mamlas mad

_________________
Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !

Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele MakoZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailICQ
Lexani

Radek



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín

Motorka: VTX 1300 S
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 13:42  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

toto je citace od odborníků:

Akumulátor gelový je uzavřený a není schopen odvádět vzniklý plyn při nabíjení po dosažení plného nabití.. Pokud se v nabíjení pokračuje, nafoukne se a zdeformují se desky, v krajním případě obal akumulátoru exploduje. Proto nabíječka určená pro gelové akumulátory, musí být opatřena obvodem, který si při nabíjení akumulátor měří, a když zjistí, že je nabit, přepne nabíjecí napětí z těch nabíjecích skoro 15 V na tzv.udržovací napětí 13,8 V, které akumulátor už dále nenabíjí, neboť je v podstatě stejné, jako napětí nabitého akumulátoru, ale pouze ho udržuje ve stavu plného nabití a nahrazuje ztráty vzniklé samovybíjením.


Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele RadekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 13:59  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jinými slovy udělej si zdroj cca 1A a 13,8V a můžeš ládovat bez problémů

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 14:13  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

nebo takovej zdroj koupit/ zase ale záleží na tom jak dlouho budeš nabíjet když bude dávat napětí 13,8V po celou dobu.


  
HondaMCH

Radek



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín

Motorka: VTX 1300 S
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 14:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

přesně tak, opět slovo od profesionálů :

Zásada je, že slabší dobíječkou silnější akumulátor lze dobít dobře, pouze to trvá déle. Pomalejší dobíjení slabší dobíječkou je pro jakýkoliv akumulátoru šetrné a rozhodně mu neuškodí. Pokud je dobíječka opravdu hodně slabá, tzn.kolem 1/50-1/100 kapacity akumulátoru, může být připojena trvale jako udržovací, protože nabíjecí proud je tak slabý, že v podstatě pouze nahrazuje úbytek proudu samovybíjením, a nemá dostatek síly, aby akumulátor zahřál. Tuto funkci má z podstaty každá nabíječka na gelové akumulátory, která se přepne po nabití na zmíněných 13,8 V. Každou malou dobíječkou na gelové akumulátory lze tedy dobíjet i normální autobaterie jako udržovací dobíječkou.


Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele RadekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 14:52  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Radek je profík:

tak tak, udělat na motku zásuvku a můžeš dobíjet nonstop když jí parkuješ /u gelovky/

BTW doporučuji si sehnat zdroj od zařízení, které gelovou baterku používá. Já mám od prastarého telefonu, mám to na gelovku na echo na lodičku.
Jinak gelovky jsou například v svítilnách a je u nich obyč trafíčko a sranda elektronikou vesměs jen na signalizační diodu.

/kontoluj nejdřív napětí a proud mad a kdo dá místo pojistek hřebíky, vyhoří a začne od píky/

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Radek



Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín

Motorka: VTX 1300 S
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 13 březen, 2007 15:05  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

už nejsem , není na to čas hltat informace, ale teď jsme museli koupit nabíječku na gelové akumulátory , tak jsem jen převzal informace od výrobce.


Blíženci Pohlaví:Muž Kočka OfflineOsobní galerie uživatele RadekZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

medabeda
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 10 duben, 2007 15:15  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

JOJO Cool YUASA HYB 16 je za 2200kč a neorigi je v POLO Chemnitz 53 éček Good


  
lemmy
Anonymní







PříspěvekZaslal: út 10 duben, 2007 15:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

V tom www.amtrade.cz jak tady inzeroval Petr je cena za JMT HYB16A-A 1193,-CZK


  
Petersons
Anonymní







PříspěvekZaslal: ne 22 červenec, 2007 19:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdar a sílu,já našel baterii za perfektní cenu-1120,-Kč vč.DPH.Tady je odkaz http://moto.inpeek.com/product_info.php?products_id=873.Doufám,že to někomu pomůže.Jinak i já jsem zastáncem klasické baterky s elektrolytem. Cool


  
HondaMCH

Martin_s
Kapitán


Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice

Motorka: VT1100 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 23 červenec, 2007 06:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jasny, jak jinak Smile kupoval jsem tu jak tam inzeruje Petr a naprostá spokojenost... Enjoy
Ještě jednou díky


Vodnář Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele Martin_sZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuICQ
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr