Autor |
Zpráva |
risose
Věk: 43
Založen: 12. 07. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Senica
Motorka: honda shadow vt600
|
|
Zdravim vas vsetkych.Potreboval by som poradit kde mam zohnat a ake mam dat led ziarovky H3 do pridavnych svetiel aby to moc nezralo.Mam vt 600 a rozmyslam vymenit vsetky ziarovky za led.Aky mate na to nazor a kde by som mohol zohnat tieto led s paticou h3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
kupoval jsem letos H4 LED ze stejného důvodu. Každá H4 měla asi 64 SMD LED a přitom světelný výkon nestačil na noční osvětlení, asi by to stačilo pouze jako denní svícení. Jinak spotřeba byla supr.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
ta má 16 SMD já jich měl asi 64 a bylo to málo, snad jedině jako obrysovky
taky bych rád abych mohl svítit na všechny 3 přední světla na jednou. Bohužel když není motor vytočenej tak to nestačí dobíjet, stačí delší kopec a je po baterce
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Myslím že ledkový světlo jako hlavní je nesmysl, prostě nedosáhne nikdy svítivosti žárovky. Na koncový brzdový dobrý ale pozor některý ledky svítí jen v malém úhlu a ze strany nejsou potom vidět a ty laciný vůbec, měl jsem je na autě ve třetím brzdovým světle a po dvou měsících svítila z pěti jedna. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 52
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Petr napsal: | ta má 16 SMD já jich měl asi 64 a bylo to málo, snad jedině jako obrysovky
taky bych rád abych mohl svítit na všechny 3 přední světla na jednou. Bohužel když není motor vytočenej tak to nestačí dobíjet, stačí delší kopec a je po baterce |
Já mám v přídavnejch žárovky 25/25W,altík to v pohodě utáhne
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Eugo
Věk: 43
Založen: 10. 05. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Bratislava
Motorka: HONDA SHADOW VT 750 C6
|
|
Ja mam v pridavnych dialkovych klasicke h3-55w a ked ich zapnem spolu s hlavnym dialkovym vsetko slape ok a mozem svietit do aleluja. Len nezavidim protiiducim autam ked ma naseru a splechnem im to priamo do ksichtu, teda to osvetlenie myslim...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
skus to nechat svítit na volnoběh tak hodinu a je zaručeně vybito
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Eugo
Věk: 43
Založen: 10. 05. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Bratislava
Motorka: HONDA SHADOW VT 750 C6
|
|
Tak toto vyskusane nemam a ani nevidim dovod preco by som hodinu na volnobehu mal zapnute dialkove svetla.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
třeba když se sjíždí větší kopec musím dávat parkovačky abych neměl dole prázdnou baterku.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Eugo
Věk: 43
Založen: 10. 05. 2007
Příspěvky: 53
Bydliště: Bratislava
Motorka: HONDA SHADOW VT 750 C6
|
|
Fuha tak to sa mi este nestalo. Je pravda ze ked idem z kopca mam vzdy zaradeny niektory z prevodovych stupnov. Mozno to mas nejako inak zapojene ako ja alebo ti nestiha alternator.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Kolik watů vůbec davá alternátor na VT 1100. Někde jsem to viděl, ale kde M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
ÁÁÁÁÁ už jsem to našel 329W, takže to znamená 60W H4 + 55 + 55W H3 + 5W koncové světlo + 5W parkovačka + 5W kontrolka + 20W brzda občas a blinkny 40W je 245W takže by měla být rezerva asi 85W a to by mělo na dobíjení baterky teoreticky stačit ale já žádný přídavný světla nemám a baterka maká když jí nabiju úplně jinak než když se dobijí jen jízdou. Nevím ještě jsem to neměřil ale asi k tomu dojde. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
kde jsi to našel? já prohledal co jsem měl a nenašel.
hádal bych 300W
vím že se prodávají speciální altíky pro VT1100 které "prý" dokáží dát i 300W při 4000ot. Venku stojí něco málo nad 2000kč. Je zajímavé že původní by dal víc.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Našel jsem to v manuálu M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
je to tak už jsem to taky dohledal
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Bakus
Věk: 61
Založen: 23. 03. 2008
Příspěvky: 4
Motorka: VT600+Side 562+ PAv 40
|
|
Pánové k žárovkám se musím vyjádřit, protože tolik co já, nikdo nemáte. Mám VT 600 se sajdou a PAvem: Hlavmí H4 55/65W, přádavky na sajdě 3x 25W Nějaké staré traktorovky nebo co to je). Na zadu moto: 2x5W, sajda 1x5W PAv 1x5W. Občas brzda moto 2x21W, sajda 21W , PAv21W plus blinkry 2x21W. Součet radši nedělám. Samozřejmě su elektrikkář, takže předělat všechny přídavky na LED není problém(kovářova kobyla) Jezdím tak 2 roky a najel jsem cca 7000 mil všecko fachčí nic nezdechá nezhasíní...
Takže jak se říká u nás na Moravě "včíl mudruj"
Čus Bkus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
To co píšeš je v součtu max.200W a to není zas tak hrozný. Nevím ovšem kolik dává alternátor u šestistovky M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bakus
Věk: 61
Založen: 23. 03. 2008
Příspěvky: 4
Motorka: VT600+Side 562+ PAv 40
|
|
Jo to je fakt. 600 má 345W ,aspoň to jsem našel v manuálu. Takže v podstatě v pohodě.
Čus Bakus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|