Autor |
Zpráva |
Jirka
Anonymní
|
|
Zdravím Vás Jirka !
Najde se dobrá duše, která by poradila s přebíjením? Na VT700C mi
převinuli alternátor - dává víc. Loni mi odešel i starter. Nerad bych měl letošní sezónu další problém.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Kolik ti to dává?
Nejlepší asi bude zase kousek odvinout
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jirka
Anonymní
|
|
Dává něco přes 15V, letos jsem jí ještě neohřál, ale změřím to.Díky, rád bych našel méně náročnou cestu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
startér zaručeně neodešel kvůli nabíjení resp přebíjení...
když startuješ nenabíjíš
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Já teda přesně nevim jak je to vinutý, ale pokud bys spojil treba posledni dva závity, tak to bude dávat hnedka mín... Rekl bych...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jirka
Anonymní
|
|
Se starterem má Petr prvdu,tochápu. Nechce se mi to ale rozebírat, navíc by to stejně znamenalo dát k elektrikářům. Převíjeli mi to v Přeloči.
Jenom jsem zkoušel,jesli někdo nezná jakýsi Udělátor - přídavné zařízení, které by to stahlo. Jde hlavně o baterku.
Pánové díky a asi to svěřím odborníkům. Do Poděbrad jsem už jel 3x za sebe, tak abych to zvládnul s Vámi. Čau
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
no dobíjet by to mělo okolo 14, tak 15 není o moc víc, zkus hledat boudu jinde
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
John Deer
Věk: 55
Založen: 12. 03. 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha
Motorka: VT 800 C U.S.verze
|
|
Asi tě trochu sklamu, tento problém jsem řešil dvě sezóny Chvilku přebíjela,pak zase nedobíjela Těch 15V znamená přimej výstup bez regulace Tudíž výměna regulátoru,taková ta černá škatulka pod sedačkou. Origo cena 12.400.- Ignitech Kolín neorigo 3.700.- Zlom vaz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
taky bych řekl že to bude v regulaci
neznám přesně jak je dělaná ta regulace, ale ta má na práci regulovat kolik bude nabíjecí napětí. Počet závitů tj. prvotní napětí s tím nemá co dělat.
ještě je šance zkontrolovat pořádně všechny kontakty jestli někde není přechoďák a regulace se to snaží dohnat napětím
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
jarin
Věk: 64
Založen: 13. 12. 2006
Příspěvky: 98
Bydliště: Jirkov
Motorka: VT 750 Shadow US
|
|
Řešil jsem vloni ten samý problém.Málo to dobíjelo,při světlech asi 10 V,což je málo. Původně jsem si myslel ,že regulátor :-(. Kamarád elektrikář mi odpojii altík,nastartovali jsme to a při 1000 ot/min. mi změřil střídavé napětí mezi fázemi.Mělo by se to pohybovat,myslím, mezi 40 a 60 V . Pochopitelně na jedné fázi nenaměřil nic ---- vyhořela fáze!!!. Následovala demontáž,dráty byly zalité lakem,takže: vytrhat,vypálit zbytky laku,vyčistit, spočítat závity,směr vinutí,průměr drátu,a vše znova namotat a zalakovat.Je to docela chuťovka, ale zvládnul jsem to!!! Dobíjí 14,7 max. Jinak se platí asi 2500 kč za tuto činnost. Proto si nech nejdříve změřit altík a potom řeš regulátor. Dílu ZDAR.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
podle vlastních zkušeností, souhlas s Jarinem, nejdřív altík, pak regulátor. Hodně úspěhů.
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
Běžné dobíjení je 14-14,8 V, znám motky který dobíjí i mírně přes 15V.
- při přebíjení není nikdy zavada v alternátoru, ten má vždy dobíjet víc (každé vynutí cca 5-7 V) a regulátor propouští pouze danou hodnotu a přebytek mění na teplo proto se zahřívá a proto je to hliníkový odlitek s žebrováním kvůli chlazení (hodně obrazně to vypadá jako chladič na integráče)
- zkus změřit dobíjení na volnoběh i v otáčkách cca 3.000 ot/min a se světly i bez a jestli to nepoleze moc přes 15v tak to neřeš
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jirka
Anonymní
|
|
Ahoj kluci !
Děkuji všem zúčastněným.V sobotu jí nahodím a budu měřit.Po Velikonocích podám zprávu. Mějte se fajn Jirka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jirka
Anonymní
|
|
Ahoj kluci !
Děkuji všem zúčastněným.V sobotu jí nahodím a budu měřit.Po Velikonocích podám zprávu. Mějte se fajn Jirka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_K
Věk: 55
Založen: 20. 02. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: Brno
Motorka: VT 1100 C2 ACE
|
|
Ahoj kluci,
potřebuji poradit. Ohledně dobíjení orientační měření ukázalo že při volnoběhu dobíjím tak zlehýnka 13 a při přidání otáček mi to leze pod 12. čím víc otáček tím to dává méně. Nevím kde může být závada.
Může mi prosím někdo poradit?
Díky moc
Martin
PS ptám se proto že se mi při jízdě přádně baterka nedobije a po delším stání nenastartuji jinak než s kábly či musím dobíjet baterku.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
je velmi pravděpodobné že to bude regulací, ale je taktéž možné že i baterkou indučka při větších otáčkách bere poměrně dost a když baterka nepomůže tak je problém. Nejdřív zkontroluj baterku
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Ahoj Petre,
díky moc rv motorky je 2000 a mám tam podle vseho jeste puvodni baterku - eloktrolyt.
Je pravda ze dobijim casto a asi nedrzi. Myslenky me sly stejnym smetrem jen ten automechanik me trochu zmatl. Normalne dojedu nastartuju po dojeti vse je ok a napr po 14 dnech stani (motorky) je baterka padena. Kde se da sehnat baterka? poradite mi? Uz jsem z tech origo Hondackych servisu celkem vystavenej. Letos pravy bocni kryt bez klicku 5 tis (mel jsem ulomeny packy a kryt me furt padal na vyfuk, nyni vymena vsech spojkovych lamem a pruzin je to tedy i s olejem a filtrem ale 11 je celkem hodne.
Pokud bych mel jit jeste na kontrolu batery a koupit origo batery od Hondy tak uz me to docela zarizne. na druho strranu ale vozt sebou statovaci kably taky neni prijemny.
Nemate typ na baterku za rozumnou cenu? Gelovku nebo klasika?
Dik
Martin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martin_K
Věk: 55
Založen: 20. 02. 2008
Příspěvky: 49
Bydliště: Brno
Motorka: VT 1100 C2 ACE
|
|
Jo ten Anonym jsem Ja zapomel jsem se prihlasit.
Martin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
Naposledy upravil Petr dne ne 06 červenec, 2008 22:52, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
jo ten kryt mám doma na prodej cca 800 by stačilo
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|