Autor |
Zpráva |
lemmy
Anonymní
|
|
Rozhodl jsem se dát dohromady všechny dostupné informace o všech doposud vyráběných modelech Honda Shadow .... Proto prosím všechny o spolupráci ...... potřeboval bych kdybyste mi mohli poslat informace o Vaší moto ....... a to ...... přesné označení, typové značení podvozku a motoru, rok výroby, rok uvedení do provozu (důležité je hlavně označení motoru a podvozku, bo v tom nemaj pořádnej přehled ani v hondě). TZN: Honda VT1100C Shadow, podvozek-sc23, motor-sc18, r.v. 10/1992, uvedení do provozu 03/1993 k e-amilu můžete přiložit foto v jakékoli kvalitě aby nemohlo dojít k záměně typů.........
Spoustu informací už mám, ale když se budou o některých modelech opakovat tak je použiju k ověření správnosti, případně doplnění těch původních.
Nebude to hned ale snad se k nějakému výsledku doberu
Všem předem děkuji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Jak prosté a jednoduché! Dík.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
tak tady to máš
TYP - HONDA VT 1100 C2 ACE SC32
PODVOZEK - HONDA VT 1100 C2
MOTOR - SC32E (POZOR ACE MÁ TROCHU JINÝ MOTOR,NEŽ SC32, KLIKOVKA ATD.)
rok výroby - 1996-7
uvedení do provozu - 1997
|
moje motka 004.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
67.57 kB |
Zobrazeno: |
16862 krát |
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
takhle je to super dík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
o těch stránkách vím ...... jde mi spíš o to značení sc?? a rc?? (a to je možné získat k jednotlivým typům pouze z čísel rámu a motoru)
např. moje moto: je to US verze typ sc 18 rám sc18, motor sc18 / prakticky shodná motorka pro evropu je typ sc23 rám sc23 motor sc18 z toho vyplívá že motorové díly pro typ sc18 a sc23 jsou totožné což většina dealerů hondy u nás vůbec netuší a takovejch záludností je víc.....
/ chci udělat ucelenej přehled značení kvůli náhradním dílům a shodnosti jednotlivejch typů
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
|
|
|
wiki
Věk: 59
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 198
Bydliště: Vohančice 22, Tišnov
Motorka: VT1100C2 ACE
|
|
Nazdar Lemmy aj všetci ostatní.
V jednom časopise som narazil kedysi na článok IN VIN VERITAS a teraz sa hodí k danej téme. Preto z neho to podstatné pre nás vyberám. Pardón ak tam budú gramatické chyby.
Ve VINu /Vehicle Identification Number/ je ukryta pravda. Je osobním prúkazem motocyklu. V technickém prúkazu se nazývá identifikační číslo vozidla /VIN/, ale motocyklista nebo pravář mu spíše říká číslo podvozku. Čemu slouží a kam patří, vysvětluje překvapivě srozumitelně směrnice 93/34/EWG Rady Evropské unie.
Postupne přešli všichni prodejci v Evropě na 17místné číslo podvozku. Začátek a konec čísla, které se skládá ze tří skupin, je přesně předepsán. První tři znaky /první skupina/ jsou vždy identifikačním kódem výrobce /WMI, World Manufacturer Identification/. Posledních osm znakú /třetí skupina/, ze kterých čtyři poslední musí být čísla, slouží jednoznačne identifikaci zcela konkrétního vozidla. V praxi je zde prúběžné sériové číslo. Pouze šestimístná střdní část /druhá skupina/ zústává vyhrazena potřebám výrobcú vozidel. Zde mohou být zakódovany informace o typu, variante a vybavení. Kde co přesně je, zjišťoval MOTORRAD u všech významních výrobcú.
HONDA
Přibližne od roku 1979 do 1995 /včetně/ jedenáctimístné VIN. Příklad: PC252200001.
P: třída zdvihového objemu v ccm / A=do 50, D=do 70, H=do 80, J=do 125, K=do 150, M=do 250, N=do 400, P=do 600, R=do 800, S=od 800 /
C: účel použití / B=malý motocykl/ATC, C=silniční, D=enduro, E=terénní sportovní bez povolení pro provoz na silnici, F=skútr /
25: interní výrovní číslo
2: varianta / např. Otevřený/seškrcený výkon nebo drátená/litá kola /
2: výrovní série
00001: sériové číslo
Od modelového roku 1996 je to 17-místné VIN. Příklad: JH2PC31B1TM000001.
JH2: výrobce / JH2=Honda Japonsko, 1HF= Honda Amerika, ZDC= Honda Itálie, VTM=Montesa/Honda Španělsko /
PC31: typ vozidla / zde – CBR 600 F /
B: verze /výkon, výbava atd./
1: kontrolní číslo / 0 do 9 nebo X /
T: modelový rok / T=1996, V=1997, W=1998, X= 1999, Y=2000, 1=2001,...5=2005/
M: označení výrobního závodu / M=Hamamatsu/Japonsko, K=Kumamoto/Japonsko, A=Ohio/Amerika, F=Atessa/Itálie, E=Barcelona/Španělsko /
000001: sériové číslo
Tak toľko k tomu VINu.
No a teraz techničák do ruky a kontrola pôvodu mašinky.
Tak pekné hľadanie a ahoj
Wiki
PS: a aby som nezabudol tak tá moja je
Typ: VT 1100 C2 SC32 ACE
Podvozok: SC32
Motor SC32E
Rok výroby: 1998 /aspoň tak to je v techničáku ale podľa VINu je to modelový rok 1997/
a prikladám foto ako predmet doličný.
Ostatné foto je v mojej galérii a pribudnú ďalšie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
HONDA VT 600, PC 21,motor PC 21 E, r.v. 2002.uvedeno do provozu 18.4. 2002
|
honda.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
148.69 kB |
Zobrazeno: |
16823 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Honda VT600C (PC21)
motor: PC21E
podvozek: PC21
uvedeno do provozu : 7.3.2002 (zakoupena,odjel jsem z prodejny)
rok výroby: v TP není uveden
v OTP je 2002
modelový rok: X=1999 (podle Wikiho)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
VT 1100
podvozek SC39A
motor SC39E
obrázek
Model Shadow Aero
Type Honda of America SC39
Length x width x height (m) 2.540x0.975x1.135
Wheelbase (m) 1.680
Ground clearance (m) 0.145
Seat height (m) 0.725
Curb weight/
dry weight (kg) 296/277
No. of riders (person) 2
Fuel economy [60 km/h test on flat ground]: (km/l) 25.7
Minimum turning radius (m) 3.4
Engine model SC39E
Engine type liquid-cooled 4-cycle V2
2-cylinder
Displacement (cm3) 1,099
Bore/stroke (mm) 87.5x91.4
Compression ratio 8.0
Maximum power output (PS/rpm) 55/4,750
Maximum torque (kgm/rpm) 9.2/2,500
Carburetor type VDK5
Starter self-starter type
Ignition full-transistor battery ignition
Lubrication forced pressure and wet sump
Oil capacity (l) 4.2
Fuel tank capacity (l) 16
Clutch coil spring
Transmission 5-speed
Gear ratios 1st gear 2.375
2nd gear 1.391
3rd gear 1.037
4th gear 0.888
5th gear 0.800
Drive ratios (primary/final) 1.692/0.853x3.090
Drive mechanism shaft drive
Rake (degrees)/trail (mm) 32o15' /144
Tire sizes Front 140/80-17 69H
Rear 170/80-15M/C 77H
Brakes Front hydraulic disc
Rear hydraulic disc
Suspension Front telescopic
Rear swingarm
Frame type double cradle
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Tady má%u0161 tu mojí :
Honda VT 1100
Motor SC18E
Rám SC18
Datum wýroby jsem nesehnal, a podle VINu by to byl rok 1983, co%u017E je blbost, tak aspo%u0148 zawedení do registrace: 1988
Jo jinak pou%u017Eíwám manuál na 85-86´ a w%u0161echno sedí
|
|
|
|
Naposledy upravil Simox dne čt 18 leden, 2007 23:48, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Honda VT600C (PC21) Varianta : C
motor: PC21E
podvozek: PC21
uvedeno do provozu : 16.5.2001
rok výroby: 2001
výrobce : Honda motor, Tokyo, Japonsko
barva: Modrá-metal
modelový rok: X=1999 (asi)
|
moje láska.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
86.7 kB |
Zobrazeno: |
16573 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Lemmy bude to těžký!
Podívej tohle jsem našel při prohlížení doplňků na Hondu. (odkaz na našich stránkách)
Vypadá to co stát, to vlasní označení alá velkej guláš!!!!!!!!
VT 250 MC 15 1986 - 1987
VLX 600 SHADOW 1988 - 2005 (uvedena je i vlastní řada VLX 600 1988-2005)
VT 600 (Shadow VLX) 1988 - 2005
VT 750 ACE 1996 - 2002
VT 750 SHADOW ACE/DELUXE 2001-2003
VT 750 SHADOW AERO 2004 -2005
VT 750C ACE 1997-2000
VT 750D ACE DELUXE 1997 –2005
VT 1100 American Classic 1995 - 1999
VT 1100 AERO 1998 - 2002
VT 1100 Ace 1995 - 1999
VT 1100 AERO 1998 - 2002
VT 1100 Sabre 2000 - 2005
VT 1100 SHADOW 1987 - 1999
VT 1100 Spirit 1997 - 2005
VT 1100C Shadow/Spirit 1997 - 2005
Honda 1300, 1800 VTX Shadow , Shadow Spirit Headlight Guard
|
|
|
|
_________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
Ahoj Lemmy tak aby jsi měl informace o mojí milence tak tady jsou:
HONDA VT 700 C Shadow JH2RC1900 rok výroby 1985
motor RC19E
rám JHZRC1908FM100296
foto máš u mě v galerii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
Jo Lemmy ty tuto motorku znáš mněl jsi jí také tak jen na upřesnění je to verze V twin americká verze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Taťka
Věk: 77
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 310
Bydliště: Mladá Boleslav
Motorka: VT 600 C
|
|
Teď jsem si všiml, že dlužím informaci. Tak tedy: VT600c, rám PC21, motor PC21E, poprvé registrovaná 2004, podle VINu modelový rok 1999. Koupená z druhý ruky, tady v Česku. Používám anglický manuál a něco tam pasuje do roku 98, a něco after98. Ale to neva, hlavně že je skvělá...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gorky
Věk: 34
Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 800
Bydliště: Kralupy n Vlt, Velvarská 197, 27801
Motorka: Honda VT 1100c sc18
|
|
Tak jo Honda VT 125c Shadow
Rám: JC29; Motor: JC29E; Rok výroby: 2000 nebo 2001; Vyrobeno: Honda Motor Company Japonsko; Nádr%u017E: 14l; Výkon: 11kw(15HP)/11000 ot./min.; Krou%u0165ák: 10,5Nm/8500 ot./min.; Provozní hmotnost: 160kg a Barva: %u010Dervená-tmavá metalíza.
|
|
|
|
Naposledy upravil Gorky dne út 23 leden, 2007 22:50, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
děkuji všem za informace
To LAZIL: - vt 700 je jenom US verze (v evropě se nikdy oficiálně neprodávala) a označení V-twin znamená dvouválec do V, a označení V-four znamená čtyrválec do V (toto označení nesou motocykly HONDA VFxxxx)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
|
|
|
|