| Autor | 
Zpráva | 
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Koupil jsem alarm s možností dálkového startu. Vím, že je to zbytečné, ale proč ne? Jenom to nechci dávat do servisu a chci si to zapojit sám. Potřeboval bych ale pár rad. Zapojení na blinkry nebude snad tak těžké, ale kam zapojit ty drátky ke startu?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
NAVI 
  
 
   
Věk: 35 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 2275  
Bydliště: Pardubice
   
Motorka: Honda - VT 600 Shadow  
 
   
 |  
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| mám toho zrovna moc, ale když zavoláš a trefíš se že budu mít čas tak ti poradím...
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Pořád na tom pracuji a snad se mi to hlavně díky pomoci administrátora Petra povede. Už to vypadalo, že nastartuji přes ovladač, ale odešla mi pojistka na start. Asi potřebuji to relátko. Jenom nevím, kam zapojit růžový a oranžový drát. Má to být ke klíči od zapalování. Později se sem pokusím dát plánek pro instalaci. Alarm jsem koupil na Aukru a je dobrý. Je to druhý alarm z aukce a první nebyl celý zapojen (ale kdo by kradl Yuki Vistu    ).
 
 
Ještě stránka na alarm:
 
 
http://www.aukro.cz/item436373870_motoalarm_alarm_s_do_dalkovy_start_jen_699_kc.html
 
 
Dodávám schéma. Hlavně pro Petra, kdyby se na to chtěl podívat.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| To: Petr   Ještě jeden dotaz. To relátko mám dár na RED drátek? Takže k relátku půjde napájení a z relátka do alarmu?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
relé zapojíš mezi šedý a červený drátek. Rozpojovací kontakty relé pak zapojíš tam co jsou nakreslené nůžky, tj. na motocyklu například za "chcípák"
 
 
růžový nezapojovat
 
 
přikládám návod který je podobný tvému zařízení, raději si to odkontroluj
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Tak teď jsem z toho úplně vedle. Po mém zapojení (ještě před tímto návodem) alarm funguje. Nastartuji přes ovladač pouze když je zapnutý klíček. Bez zapnutí klíčku to točí starterem a nic. Při vypnutí motoru ovladačem,odejde 10Wpojistka. Už jsem upálil asi 3. Od oranžového chcípaku na řidítách mám dovedený drátek na šedivý. Prikládám návod co je na relé, tak mne to zklamalo, že tam není jenom vstup a výstup. Teď nevím kam co dát. A díky za rady. Do servisu to umí dát každý a stejně jsem se tam dneska na to ptal a nevěděli nic.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
  Naposledy upravil petr.ccc dne pá 19 září, 2008 07:20, celkově upraveno 1 krát
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
zítra tj. v pátek zavolej.... poradím
 
 
 to že odejde pojistka po vypnutí ovladačem je asi tím že máš někam zapojený růžový nebo špatně šedivý vodič  
 
 
růžový nezapojovat
 
šedivý na relé 85
 
+ 12V na 86
 
 
87a 30 použít na rozpojení obvodu
 
 
 
mj. to zapojení relé není schematicky správné a tak si nejsem jist 87a nebo 87
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Jo-jo. Šedivý   .
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
  šedivý "ukostřuje" při vypnutí nebo poplachu, proto to relé
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Na tom relé je celkem 5 vývodů, nebo jak se tomu říká.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
| 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Ještě přikládám nákres jak to asi myslím. jenom přesně nevím co s oranžovým drátkem a jak dostat na červený napájení.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
červený je zapojen na stálých +12V tj přímo přes pojistku na baterku 
 
 
tu 96 dej raději na oranžový, je to jistější aby náhodou relé nežralo proud 
 
 
oranžový půjde zároveň i na "vypínaných" +12V tj za klíčkem, najdeš to i na řídítkách, viz předcházející rozhovor
 
 
 
žlutý máš nakreslený že jsou spojený, to není pravda !
 
 
jinak je to ok
 
když si nebudeš vědět rady zavolej
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Tak červený je jasný. Oranžový na je snad jasný za vypínaných +12 za klíčem. Oranžový na 86 a šedý na 85? Žluté jsou už zapojené dobře. Není to ale žádná sranda, co?  
 
 
Díky.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Ještě přidávám elektroinstalaci.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Další věc je, že když hledám na Hondě drát podle barvy, tak ho vždy najdu. Alarm funguje, ale nastartuji jenom se zapnutým klíčem. Vyskoušel jsem všechny možnosti ale nějak na to nemůžu přijít. Tak to nechám jak to je. Stejně se dálkový start asi nepoužívá. Díky za rady a trpělivost. Jednou na nějakém srazu se na to kouknem.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
barat 
  
 
   
Věk: 61 
Založen: 15. 02. 2007  
Příspěvky: 88  
Bydliště: Bratislava
   
Motorka: VT 600 C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
nemas tam neaky priami kontak na toho predajcu?dik   
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
petr.ccc 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 07. 06. 2008  
Příspěvky: 362  
   
Motorka: Honda Shadow VT600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
TÍMTO BYCH RÁD PODĚKOVAL PETROVI (ADMINISTRÁTOR), KTERÝ MI POMÁHAL SE ZAPOJENÍM ALARMU. 
 
Jsem rád, že jsou na světě pořád lidi, jako Petr (a další) který mi vždy ochotně i přes mou neznalost elektřiny pomohl. Výsledkem toho je již funkční alarm a to včetně startu (bez klíče) a vypínání.
 
 
Petře dííííííííííííííííííííky a jednou Ti to snad oplatím.    
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
| 
 |