Autor |
Zpráva |
Bombr
Anonymní
|
|
Potřeboval bych poradit jestli jde u VT1100C2 sundat hlava a případně i válec,aniž bych musel vyndavat motor z rámu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
sice jsem to ještě nedělal, ale je tam "tolik" místa, že to nejspíš nepůjde
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 29. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Ptal jsem se na to ale hlava sundat nejde natož válec, vadí štefty, ale demontáž motoru je prý jednoduchá a netrvá dlouho. Toť slova odborníka M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Tak díky nepotěšili jste mne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepino
Věk: 58
Založen: 03. 11. 2006
Příspěvky: 786
Bydliště: Cerekvice nad Bystřicí
Motorka: VT 1100 sc32
|
|
Kryste pane,co to chceš dělát??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Bombr
Anonymní
|
|
Mám na zadním válci půlku tlaků co má bejt a hrozně to fouká do oleje.Tak musim zjistit co s tim je . Těsnění pod hlavou,kroužky,nebo něco horšího.Mám slíbenej jinej motor ale už skoro rok tak s toho asi nic nebude.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Neboj se a ten moturek si dej na ponk. Potom hezky a v klidu se na něj mužeš podívat. Jestli ti netlačí voda do oleje, máš nejspíš a) ventily nebo b) pístní kroužky. Osobně to tipuju na malé vůle ventilů a upálený sedla.. Oprava je náročná časově, demontáž, objednat a modlit se, aby ti díly přivezly správný..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bombr
Anonymní
|
|
Voda mi do oleje nejde.Neztrácí se mi olej ani voda.Ty s tim más skusenosti?
Rozepiš se podrobněji prosim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
jarin
Věk: 64
Založen: 13. 12. 2006
Příspěvky: 98
Bydliště: Jirkov
Motorka: VT 750 Shadow US
|
|
Zadní válec nesundáš,aniž by jsi demontoval motor . A to ,,foukání "do oleje a poloviční tlaky ........bývají to zapečené nebo prasklé kroužky. Musíš vyndat motor,rozebrat ho,vzít mikrometr,dutinoměr a měřit a měřit a měřit Potom rozbiješ ,,prasátko",nakoupíš vadné díly a opět to smontuješ a nastartuješ ....potom uděláš,,sčotku" a pokud neomdlíš, nezdyde ti nic jiného, než to v hospodě ....jinak je to v ......a jinej motor?, pokud ho neslyšíš ,,běžet"..........zajíc v pytlíčku !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 29. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
To víš, už je to třiadvacetiletá babička takže má právo na nějaký ty vrtochy. Jinak při vyndaném motoru se to bude určitě mnohem líp dělat, tak ať je to jenom nějaká banalita M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
souhlasím s Jarinem, podle popisu to vypadá na kroužky, změř ovalitu válců když bude ovalita i povrh OK doporučuju výměnu pístů a kroužků v obou válcích, vyčistit hydroštely a když je to rozebraný tak rovnou přetěsnit komplet vršek (hlavně ventily). Cena cca 10.000,- na dílech.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
To: MILOSLAV POHL
Před třiadvaceti lety se VT1100C2 nevyráběla ....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 29. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Omlouvám se, neumím počítat třináct let není žádny věk, to na ni leze teprve puberta, jestli to nebude tím. Já omylem koukl na Jarinovu motorku a to už je dospělá slečna. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|