Autor |
Zpráva |
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Dynojet kit určitě na zvuk nedude mít vliv a vůbec o smyslu této úpravy v laických podmínkách dost pochybuji. Když už tak nechat motor nastavit na brzdě ale to když se má udělat pořádně tak je to minimálně půl dne a není to levná záležitost. Otázkou je zda to má při běžné cestovní rychlosti 90 - 120 Km/hod vůbec nějaký význam, ale to už musí každý zvážit sám. To že budu mít za 6 až 10 tisíc možná o koníka víc mě osobně je úplně jedno. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Díky za odpověď, nedělám to sám,ani to neumím.Provádí to celkem zkušený servisman,no na brzdu to asi nedá.Nejde mi nějaké zvyšování výkonu,jen o trochu lepší zvuk mašiny.No dá tam dynojet a uvidíme,když tak to bude na brzdu v Hondě.zdarec goldi
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
goldi napsal: | Nechal jsem namontovat laďáky V&H,ale nějak se mi to nelíbí,dělá to hrozný bengál.Zatím jsem tam nedával Dynojet kit.hraje to nějakou roli na zvuk? |
Ahoj,V&H by měly být na konci rozebírací, stačí tam dát víc tlumící vaty a bude.... Ale já osobně bych to neřešil,alespoň budeš pořádně slyšet to je úžasný
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Díky Týšo,co já mě to neva,ale moje drahá včera málem ohluchla
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Goldi, já to měl doma to samý, dědku co blázníš otáčejí se za náma lidi, tak došlo ke kompromisu - pootevřený originály. Někde tady je i fotka. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
No,když nebude zbytí!?Ale ty prachy,co jsem za to dal,to jí raději koupím zátky do uší.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já je zase raději prodal. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Dnes namontován dynojet kit,úplně o něčém jiném....Spokojen...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
No já namontoval dynojet kit a nezdá se mi to nijak lepší. Možná naopak. A to jsem dal nové laďáky a KN filtr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Výkon benzínového motoru je dán hlavně samotnou konstrukcí a opravdové zvýšení výkonu znamená ve stručnosti jiný filtr, větší karburátory, větší kompresní poměr, tedy hlavy motoru včetně větších ventilů tvrdších pružin ostrých vaček, kovaných pístů a jestli to vydrží klika, výfuku atd. Myslím že u seriového motoru je zvýšení výkonu přestavěním karburátoru pouze úměrné se spotřebou M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Nevím,já se v tom prd vyznám,jen dnes jsem jel 270km,nijak to nešetřil,výkon,stejný jako před montáží dynojetu a ´výfukového systému tzn.dobrý,cestovní rychlost od 90-160 km/h spotřeba předtím 5,0l nyní to samé.Tož kde je chyba? Neřku -li že zvuk se ustálil,ani drahá neřve,že je hluchá
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
No hlavně že mášena vyšlapuje a je spokojenost a na otevřený výfuky si ucho zvykne. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Goldi, jestli ti už mamka z toho kraválu neohluchla
Nicméně jsem konečně minulý víkend nasadil tlumiče ke svejm laufům a musím uznat, že oproti originálu jsou tyhle V&H super věc
Jen bych se chtěl vrátit k tématu, jak poznám že jsou laufy homologovaný abych na technický neměl problémy?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Martin_S: zatím ne,je spokojená.Zvuk je sice trochu jiný,než originál,ale není to až takový kravál.Homologace je atest a ten je u origo samozřejmostí,jinak je k tomu potvrzení hlukové normy.Já mám nehomolog.,ale STK budu řešit po známosti,takže no problem.Hlídky Ti hluk změří těžko.V zahraničí,pokuď neděláš kraviny a zbytečně neturuješ,tak bys měl mít klid...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Jo a když navrtáš origo,tak homologace jde stějně k šípku....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Martin_s
Kapitán
Věk: 38
Založen: 16. 02. 2007
Příspěvky: 1186
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT1100 ACE
|
|
Originály putovali k Mílovi
Jo tak papír jsem k nim žádnej nedostal... ale co by to bylo za laufy, kdyby splňovaly hlukový normy To bych si tam mohl nechat ty originaly...
Jinak to teď jezdí úplně jinak, jen mě asi vzrostla spotřeba... uvidíme teď na Péťově svatbě, kolik si to veme... ale naposled jsem s plnou najel 170 a musel jsem přepínat na rezervu...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
Já to sleduji od instalace cca 2000km a spotřeba (5l většinou s baťůžkem)stejná i výkon.Ale dal jsem tam dynojet.Po sezone to jěště hodím na brzdu
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
l.prikryl87
Věk: 36
Založen: 25. 04. 2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Krásensko
Motorka: VT 1100 C3
|
|
Jak je to teda s tím dynojetem? já bych chtěl letos koupit nějaký laděný výfuky na VT 1100 C3. nějaký širší roury, který mimochodem nemůžu nikde objevit. KN filtr mám a myslel sem že namontuju výfuky, poladím směs a je vše OK. Byli sme teď v Plzni strejdovi pro Intrudera 1500 a tam mi borec řek že mi výfuky seženou,ale že k tomu potřebuju aji ten dynojet kit a plus že tam maj brzdu a že mě to poladí. cca 20 tis. kč komplet. ale já chci hlavně zvuk nic víc nepotřebuju. a on mi tvrdil že když to udělám tak jak chci já, že po 20 tisících km podpálím ventily. co je na tom pravdy???????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Každej většinou jen zkouší jak vytáhnout z lidí peníze a myslím že to bude i tento případ. Spousta z nás jezdí s otevřenejma výfukama a nikdo ještě nepsal že by měl podpálený ventily. A na tvý motorce jsou hydroštely M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
goldi
Věk: 66
Založen: 15. 07. 2008
Příspěvky: 436
Motorka: Honda VT 1100 Shadow spirit
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|