Autor |
Zpráva |
bimbo
Anonymní
|
|
Budu asi za dementa,ale přesto- Dotaz č.1- Moto zahřáté na prov. teplotu,při jizdě s kopce, plyn stažen,při přezazení na menší přev. stupeň-střílí do výfuku (dost mě to prudí) Je to nornální? Nebo pomůže kontrola ventilovích vůlí a sinchronizace karburátorů? Kde je problém? Problém č.2-ventilové vůle- v kolika km je mám uděllat? ( Honda VT 750 C2 najeto 22000KM) Zjistil sem že vůle- sání 0,13-0,17mm, výfuk 0,18-0,22mm,což se mě zdá jako celkem velká tolerance, tak že KOLIK? Díky moc za jakoukoliv odpověď BIMBO
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Petr


Věk: 58
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3

|
|
připiš jestli máš originální výfuky, nebo jakou úpravu máš.
|
|
|
|
_________________
|
|
 |
      |
 |
bimbo
Anonymní
|
|
Výfuky jsou originál- Ahoj BIMBO
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
HondaMCH
|
|
|
|
 |
lemmy
Anonymní
|
|
já to vidim buď na laďáky nebo proražená přepážka v originálech ....
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Taťka

Věk: 78
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 310
Bydliště: Mladá Boleslav
Motorka: VT 600 C

|
|
Za starejch časů u karburátorů platívalo: příliš chudá směs - střílí do karbecu, příliš bohatá - střílí do výfuku. Takže možná zkusit poladit bohatost směsi při volnoběhu.
|
|
|
|
|
|
 |
     |
 |
Lazil

Věk: 69
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23

|
|
Ahoj mám VT 700 C mám stejný problém ale střílí jen zadní. Mám laďáky, trysky orig. Dělel jsem hladinu v karburátoru, bohatost směsy, dával jsem do tlumiče i drátěné špony a je to pořád stejné na tyto úpravy to nemá absolutně vliv, také si s tím nevím rady.
|
|
|
|
|
|
 |
      |
 |
Lexani
|
|
|
|
 |
Grizzly
Kapitán

Věk: 65
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600

|
|
Z vlastní zkušenosti, souhlasím s Lemmym, já mám čistý roury, bez jakýchkoliv tlumičů hluku, a při prudkým zavření plynu, je to rána až píchá v uších i přes přilbu, ALE mě to vyhovuje . Do toho se přidá nefunkční dohořívání paliva ve výfukách = zášlech modrejch plamenů. VT 600
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
Naposledy upravil Grizzly dne po 26 únor, 2007 21:06, celkově upraveno 2 krát
|
|
 |
     |
 |
Gorky

Věk: 36
Založen: 04. 11. 2006
Příspěvky: 800
Bydliště: Kralupy n Vlt, Velvarská 197, 27801
Motorka: Honda VT 1100c sc18

|
|
To já když jedu chvíli bez plynu tak stelí a mam origo, ale už trochu vykuchanej ale v poho mě to nevadí.
|
|
|
|
_________________ Smrt jen uzavírá pověst člověka a rozhoduje, zda je dobrá, či zlá.
|
|
 |
      |
 |
Petr


Věk: 58
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3

|
|
Shadow střílí, střílí dobře a já střílím rád
|
|
|
|
_________________
|
|
 |
      |
 |
Lexani
|
|
|
|
 |
lemmy
Anonymní
|
|
kdo nemá rád střelbu je ke svojí smůle odsouzen buď jezdit autem nebo se stí prostě smíří.....
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
BEECH
jednatel

Věk: 68
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE

|
|
Laďáky jsou jeden problém- málokterá fabrika to dokáže spočítat tak,aby to fungovalo jako originály,stačí jiný úhel trubky od válce a veškeré poměry hlučnosti a tlaku se tím mění, proto taky většina výrobců doporučuje jen laďáky určitých typů k určitým strojům
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
 |
     |
 |
Johny

Věk: 47
Založen: 26. 11. 2006
Příspěvky: 905
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT 750 C2

|
|
mě originální lauf střílel, teď laďák a bez střelby .... trošku mi to chybí
|
|
|
|
|
|
 |
      |
 |
HondaMCH
|
|
|
|
 |
BEECH
jednatel

Věk: 68
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE

|
|
hm a ještě jsem zapomněl na ty ventily, ale myslím ,že tam máš hydroštesly jak u jedenáctek, takže na to bych nešahal, to je nastavené z fabriky a seřizuje se to samo, tak možná při 100 000 km překontrolovat
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
 |
     |
 |
NAVI

Věk: 35
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow

|
|
Osobně jsem doladil originál výfuky vrtáním do jedné třetiny, na kříž 2 x 12mm, 2 x 8mm, zvuk se zlepšil o 100 % není to jako laděný výfuk , ale nestřílí mi to.
|
|
|
|
|
|
 |
    |
 |
Radek

Věk: 62
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín
Motorka: VTX 1300 S

|
|
já mám originál výfuk, bývalý majitel do nich vrtnul pár děr , aby to mělo lepší zvuk , při deceleraci mi taky" bouchne " , radil jsem se s mechanikama , musel bych je zavařit ,ale to bych přišel o ten krásný zvuk ... takže jsem ochudil směs a střílí mi jen při vyšších otáčkách.
|
|
|
|
|
|
 |
      |
 |
HondaMCH
|
|
|
|
 |
NAVI

Věk: 35
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow

|
|
Ahoj Radku. Každá sranda něco stojí. Tak se bude střílet.
no many no funy !!!!!!
|
|
|
|
|
|
 |
    |
 |
Simox

Věk: 40
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow

|
|
Kámošovi jednou motka střelila do vejfuku tak silně, že mu to vytrhlo celej vnitřek tlumiče, a ten vyletěl dobrý dva metry za něj :-)
|
|
|
|
|
|
 |
     |
 |
Mako

Věk: 62
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C

|
|
Tak já mám VT 600C vše origo, pravidelně servisované. Střílí, pokuckává, vynechává, poblafává prostě dělá vše jako správnej V-Tvin.
|
|
|
|
_________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
|
|
 |
      |
 |
HondaMCH
|
|
|
|
 |
lemmy
Anonymní
|
|
já myslim že ta střelba k tomu patří ......... já mám originály a jen tak trochu poprdlává, trochu mě to mrzí ale protože jezdim hodně ven tak nechci dávat laďáky ........ nejlepší by byl nějakej elektronickej decibelátor na tlačítko
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
bimbo
Anonymní
|
|
Pánové děkuji Vám všem,Za podmětné rady a odpovědi na můj problém. To střílení bych ještě rozdýchal, (i když nejsem zastánce , toho že nutně motorka musí dělat kravál. ) Když sem po noční a projede kolem nás motorka s ladákem tak bych vraždil. (asi už sem na to moc starej blbec, kterej zastává názor, že motorka má zůstat v originálu tak jak jí vyrobil-výrobce, Ale proti gustu žádný dišputát. Kamarád má na SAGAVE laďák, vydržím za ním jed jenom chvíli , pak ho musím předject protože mě duní celá šiška.(sem asi měkej) Nejpoctatnější problém je ten, že neschořelé palivo dohořívá ve výfukovém svodu zadního válce a začíná se my pozvolna opalovat chrom Musím někde začít, takže první co udělám, nechám provést měření podtlaků a synchronizaci karburátorů- poté podám dobrozdání.
Problém číslo2.-VENTILY
Mám sice dílenskou příručku na VT 750 C2 r.v. 1999, ale v němčině.Tuto řeč, ale neovládám, tak že prd vyčtu. Má tato HONDA hydrostav- Ano nebo NE?
Zaujalo mě, že HONDA 1100 toto má. Pak, ale jednoduchou dedukcí docházím k názoru, že VT 750, při mírách- sací 0,13 až0,17 a výfuk 0,18 až 0,22mm má také hydrostav a toto rozmezí se šteluje samo v závislosti na teplotě a tlaku oleje. Mám pravdu a nebo se mýlím?
Jaké ventilové vůle má HONDA VT 1100?
Díky za odpovědi. Celej spocenej než sem to nadatloval. Uf,uf. Váš BIMBO
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|