| Autor | Zpráva | 
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| máte na obou přeních brzdových destičkách azbestové "převleky" nebo jak to nazvat. Ten plech s azbestem co je na destičce aby se nepřenášelo teplo od destičky na třmen. Já to mám jen na vnitřní destičce a nevím jestli jsem to při minulé výměně nezašandročil. Na mikrofiších se zdá že to taky není, ale na zadku to je na obou... 
 
 
   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
| BEECH jednatel
 
  
 Věk: 68
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 1898
 Bydliště: Mariánské Lázně
 
 Motorka: VT 1100 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| tuším, že to má být na obou   |  
|  |  |  |  
| _________________
 Over the bridge where you start to believe
 Down at the edge of the rainbow
 Dark is the night though it's in another time
 Follow the light of your shadow
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| zadek vypadá že to mají oboje destičky a předcházející obrázek přední brzdy jen na jedný... 
 
 
 zadek:
 
   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Já vím že tyto podložky pod destičky se používají u aut a to hlavně kvůli odstranění pískání destiček. Jestli je tato podložka jen na jedné destičce možná funkce je stejná, možná plní i funkci tepelné izolace vůdči válečku ale to by musela být právě na straně válečku protože přehodit nejde - je pravá a levá. Jinak vím že na stejný typ auta se dají koupit levné destičky bez položek a nebo často dražší originály a ty tuto podložku mají. Setkal jsem se s tím u Citroenu.  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Mílo koukni jak to máš ty... dík |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Zítra se na to podívám,mám tam ještě originál. M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
| Lexani 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Tak jsem zjistil následující, na přední brzdě je nerezová podložka jen jedna a to na vnitřní straně a v zadu jsou dvě - mluvim o originál destičkách. Věřím ale spíš tomu že podložky mají spíše zabránit pístaní brzdy než aby měly mít nějaké tepelně izolační vlastnosti, navíc mě nenapadá v česku kopec kde bych brzdy uvařil. Nové destičky BENDIX, který jsem před časem koupil mají poměděný povrch a žádné podložky, možná se dají přehodit z původních ale to jsem nezkoušel. Čusty  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| dík za info, máš to stejně jako já. 
 
 
 Jsou to tepelně izolační podložky, pod tím plechem je azbest. Dají se přendavat na destičky jiných značek. Nové destičky co jsem kupoval byly bez nich, ale je možné že některý výrobce to dodává i včetně.
 
 Brzdy jsem už několikrát uvařil, je pravda že né v čechách
   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
|  |