| 
 
|  |  |  |  
| 
| Autor | Zpráva |  
| sirgeorge 
 
  
 Věk: 51
 Založen: 01. 09. 2009
 Příspěvky: 110
 Bydliště: Poceplice
 
 Motorka: VT 1100 C2 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Panove, docela by me zajimalo, jestli nekdo z vas nema zkusenosti ci nekde neslysel o jinem prevodovem pomeru ozub. kola a hrusky do koncoveho prevodu... Do rychla ci dopomala... |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |      |  
|  |  
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| nikde jsem na to nenarazil Muselo by se hodně měnit. Možná použít úplně jiný diferák a střed kola a napasovat to na přední kříž
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 
 Naposledy upravil Petr dne st 25 listopad, 2009 21:59, celkově upraveno 1 krát
 |  |  
|      |       |  
|  |  
| sirgeorge 
 
  
 Věk: 51
 Založen: 01. 09. 2009
 Příspěvky: 110
 Bydliště: Poceplice
 
 Motorka: VT 1100 C2 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Me se taky zda ze to asi neexistuje, nicmene by se mi to hodilo, klidne bych obetoval par kilometru z maximalni rychlosti za vice kroutaku v rychlostech nizsich...  Prece jenom kdyz ma Beruska ma tahat mych 120kg, je to pro ni makacka :-))) |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |      |  
|  |  
| HondaMCH 
   |  |  
|  |  |  
|  |  
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| menší zadní kolo   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  |  
|      |       |  
|  |  
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Ve většině případu mají auta a potažmo i motorky sekundární převod pro běžný provoz velice dobře spočítaný a to musí brát v úvahu že se vozidlo pohybuje nejen v rovinatém ale i kopcovitém terénu. Do určitých oblastí se ale dodávají s horským převodem - do pomala pro zvládání těžších terénů. Je pravda že Shadow 1100 zrovna příliš velkým krouťákem neoplívá a 50 Koní není bůh vi co ale na druhou stranu když mě někdo na....  tak 1 - 55, 2 - 120, 3 - 145Km a dál už jsem to nezkoušel ale to je docela kalup, takže možná a to je asi i můj případ, jezdíme rádi s podtočenými a bublajícími motory a pak pouhé otočení heftu nemá ten tížený efekt  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |      |  
|  |  
| Jerry President
 
  
 Věk: 57
 Založen: 31. 08. 2007
 Příspěvky: 2701
 Bydliště: Benátky nad Jizerou
 
 Motorka: VT750C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Vím že odbočuji, u starší VT 750 je rozdl na rozetě u Shadow a Black Widow, která má o pouhý 1 pouhý zub méně. Nevým jak moc velký rozdíl by to byl. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |       |  
|  |  
| Lexani 
   |  |  
|  |  |  
|  |  
|  |  
| 
 
 
 
 
 
 | Zobrazit následující téma
 Zobrazit předchozí téma
 Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
 Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete hlasovat v tomto fóru
 Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
 Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
 |  |  
 |