|
| |
Autor |
Zpráva |
maca64@seznam.cz
Anonymní
|
|
Zdravim. Chtěl bych požádat o radu. Již pár let sedlám Hondu VT 1100 C2, r.v. 1996, najeto 70 tis.km. Nikdy žádný problém až dnes. Vyjedu po 300 metrech zastavim u krámu že si koupim svačinu, za pět minut jsem venku, chci nastartovat a nic - baterie úplně vybitá, kontrolky se nerozsvítily. Tak mě bezdomovci před tím krámem roztlačili, na trojku to chytlo ale hrozně se to hádalo a střílelo do vejfuků a po 50 m. chcípla. Dotlačim ji domu, dám baterku na nabíječku (baterie stará asi rok-na zimu odpojená), při dobíjení zkouším světla svítí, ale nejdou blinkry jen hrozně vrčí relátko na blinkry v prostoru nad chladičem, při pokusu o nastartování stejně vrčí i relé pod sedlem, ale motor se nehne. zkontroluju všechny pojistky v kaslíku i hlavní 30A pod sedlem vše ok. Všechny dostupné spoje na drátech i ukostření rozpojím a vystříkám spec. sprejem a nic. Po pár hodinách odpojím nabíječku-signalizuje že baterie je nabitá, zapínám na zkoušku světlo a během vteřiny je opět vybitá. Tak co s tím ? Poradí mi někdo ? Díky moc. Martin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sirgeorge
Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice
Motorka: VT 1100 C2 ACE
|
|
Tak to vypada ze se ti odporoucela baterka...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
normálně bych začal pojistkama, všechny vyndal a postupně připojoval pomocí Ametru a hledal kam se ta baterka vybíjí a až najdeš ten okruh tak dohledat závadu
ale jestli je to jak říkáš že za pár vteřin je baterka vybitá tak by muselo něco hořet a tak bych hledal dým nebo alespoň pořádný horko odběr by byl 100ky Amper
myslím že baterka je kaput a signalizace nabití nefunkční, vypoj baterku, nabij a vyzkoušej funkčnost např. pomocí připojené 60W žárovky spočítej kapacitu.
jednej opatrně kdyby to bylo něco jiného ať ti mašina neshoří...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
maca64@seznam.cz
Anonymní
|
|
Díky za radu Petře a sirgeorge, ale baterka je ok, nic se tam nehřeje ani nepálí. Stejný zvuky vydávaj ty relátka i když jsem to startoval kabelama přes auto tak se to ani nehne. Nejvíc je mi s podivem to hrozně rychlý cvakání když zapnu blinkry-jak kulomet. Každopádně díky moc. Martin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
To že odejde celkem nová baterka se klidně může stát, ovšem že se nic neděje ani při připojení na autobaterku je už dost divný. Pozor ovšem na průřez startovacích kabelů, prodávají kabely který mají o něco větší průřez než starý kabely na svíčky, tak s tím to fungovat nebude. Startér bere při startování možná 200 Ampér, tak to musí být připojené přez pořádný kabely. Dej vědět jak jsi dopadl M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|