Obsah fóra Shadow Owners Club Portal
 FAQ  •  English  •  FaceBook FaceBook  •  Kronika  •  MotoAkce  •  Registrace  •  Nastavení  •  Přihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 29 listopad, 2010 08:47  Předmět:  Indukční cívky jak proměřit??? Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Zdarec soudruzi, věděl by nekdo jak proměřit indukční cívky, jestli obě dávají stejnou hodnotu??? Když vyndám svíčku z předního válce a ze zadního a porovnám obě jiskry na svíčkách, zadní válec dělá menší jiskru. Prohodím-li svíčky je to stejné, čili mám pocit že zadní cívka je nějaká divná... Má někdo zkušenost, páru o tom jak to proměřit??? Kuju...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 29 listopad, 2010 08:57  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jsou na to speciální měřáky..

cívkám nic být nemusí, můžou to být i prošlehlé VN kabely
změř odpor cívek měl by být přibližně stejný. Tj napájení oproti kostře ohmetrem

dělají to obě strany stejně?

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: po 29 listopad, 2010 09:46  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

jj obe strany stejne...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Lexani

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 00:11  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Petře, nemáš elektrické schéma VT 1100, ale v nějaký čitelný podobě já si totiž myslím že fígl s cívkama tkví v něčem jiném Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 08:28  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

ze schématu vyčtu pouze to že každá z cívek je napojena na "ingotion master module" nic víc. Bohužel nemám ponětí co v té řídící jednotce přesně je.


pochopitelně je možné že řídící jednotka je je vadná, nebo je normální že to dělá každá.

možná by stálo za to kdyby to někdo se stejným ročníkem zkusil aby sirgeorge měl jasno.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 11:46  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Mám stejný ročník, jestli mi ti výjde tak to schválně zkusím mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Svatopluk



Věk: 60
Založen: 29. 05. 2009
Příspěvky: 42


Motorka: VT 750 C4 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 16:45  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Snad nebudu za blbce...není ta indukční cívka pro dvě svíčky? jinak... jsou jiskry na obou svíčkách zadního válce stejné? a ještě jedna možnost, co takhle přehodit primární přívody k cívkám přímo na zapalovací jednotce? tím se to snad vyjasní úplně...je-li ale někde problém, osobně bych to typoval ale na sekundární vinutí cívky...ohmetrem změříš jen odpor, což může dobré být první info, jestli je oplně v háji nebo ne...to, jak se chová v indukci ohmetrem nezměříš...držím palce...


Blíženci  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele SvatoplukZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 17:37  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Jiskry na obou svickach zadniho valce jsou stejne, takze pokud "je" nekde problem, je to zadni civka... Promerim jak na to bude cas o vikendu...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 19:18  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Bohužel jsem se k tomu dnes nedostal Sad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
HondaMCH

Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 20:10  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Svatopluk napsal:
Snad nebudu za blbce...není ta indukční cívka pro dvě svíčky? jinak... jsou jiskry na obou svíčkách zadního válce stejné? a ještě jedna možnost, co takhle přehodit primární přívody k cívkám přímo na zapalovací jednotce? tím se to snad vyjasní úplně...je-li ale někde problém, osobně bych to typoval ale na sekundární vinutí cívky...ohmetrem změříš jen odpor, což může dobré být první info, jestli je oplně v háji nebo ne...to, jak se chová v indukci ohmetrem nezměříš...držím palce...


jsi si jist že cívka u 1998 nemá pro každou svíčku jiné vinutí .... moje VT1100 C3 má indukční cívky dvojité, při startu se zapíná jen jeden pár a po určité době se přidá i druhý.

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 20:27  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

hmm zajimave, to me nenapadlo, mam ale dalsi par civek z Ebaye tak je zkusim vsechny promerit a vsechny vyzkouset.. a uvidime... snad na to bude o vikendu cas...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: út 30 listopad, 2010 20:34  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ale kdyz nad tim tak premyslim, tak mi pali obe dve svicky soucasne, takze vinuti je tam asi jen jedno pro obe svicky...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: st 01 prosinec, 2010 01:05  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Já to vlastně nevyzkouším protože mám předělanou elektriku že po zapnutí klíčku mě pumpa dopumpuje benzín a odepne se mi při startování světlo. K tomu slouží relátko pod sedadlem které v původním zapojení sepne v momentě kdy motorka chytne a připojí benzínové čerpadlo. Já to mám jinak a jednou jsem to tady i maloval. Píšu to proto že si myslím že to má s řídící jednotkou a cívkama souvislost. Zkusil bych následující - vytáhl bych kabel ze svíčky a dal tam svíčku jinou nebo náhradní a motorku natočil a potom teprve kontroloval jiskru, při chodu a ne při startu. Tak můžeš postupně vyzkoušet všechny čtyři a samotného mě zajímá výsledek. Myslím že za chodu bude vše makat tak jak má. mad M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
sirgeorge



Věk: 49
Založen: 01. 09. 2009
Příspěvky: 110
Bydliště: Poceplice

Motorka: VT 1100 C2 ACE
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 19:40  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Tak sem meril ty civky z Ebay a hodnota odporu na nizkonapetovem byla 0.31 ohmu, na obou stejne... Na vysokonapetovem, to nejde zmerit, pac jejen z kontakty je hrozne hluboko a nedostanu tam nozicky meraku, musim na to neco vykoumat...


Váhy Pohlaví:Muž Tygr OfflineOsobní galerie uživatele sirgeorgeZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuZobrazit autorovi WWW stránky
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 20:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

použij kabel s fajfkou a svíčkou

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
HondaMCH

Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 20:56  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Vyzkoušej to co jsem ti napsal, musel by jsi měřit indukci a né odpor to nenaměříš nic Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Petr
Momentálně zabanován



Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice

Motorka: VT1100 C3
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 21:14  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

proč by nezměřil odpor cívky?

_________________
Image

Vodnář Pohlaví:Muž Kůň OfflineOsobní galerie uživatele PetrZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mailZobrazit autorovi WWW stránky
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 21:51  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Pochopitelně něco naměří ale co to je za hodnotu 0,31 Ohmu to je odpor primárního vinutí nebo čeho, když už se indukční cívka sekne tak na vysokonapětovém vinutí a navíc se měří stejnosměrným proudem- když obrátíš polaritu naměříš něco úplně jiného.Zkusil bych jiskru při natočený motorce pátou plonkovou svíčkou, postupně všechny kabely a mám jasno Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Lexani

Svatopluk



Věk: 60
Založen: 29. 05. 2009
Příspěvky: 42


Motorka: VT 750 C4 Shadow
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 22:00  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

S tou indukcí si troufám s MP souhlasit...jak na cívku, nak na dívku...napřed napětí, potom proud...a jestli se něco někde proráží, tak na sekundáru...kV jsou přece jen kV...a ty obyčejný ohmetr vyrobit neumí.


Blíženci  Kočka OfflineOsobní galerie uživatele SvatoplukZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Jára Cimrman



Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV

Motorka: BMW R1100R
czechrepublic.gif
PříspěvekZaslal: čt 02 prosinec, 2010 22:15  Předmět:  (Žádný předmět) Odpovědět s citátemTlačítko webuNávrat nahoru

Ještě jednou a jinak. Vytáhnu kabel ze svíčky v motoru, svíčku v motoru nechám a vezmu svíčku rezervní nebo jinou a nasadím na kabel který jsem vytáhl a přidržím u válce. Nastartuju motorku, jeden válec sice poběží na dvě svíčky a druhý jen na jednu, bude trochu kuckat ale poběží a uvidím jakou jiskru ta cívka dává. Postupně vyzkouším všechny kabely a mám jasno!!!!!!! mad mad Někdy může jiskra přeskakovat i na kabelu nebo v bodce, to je nejlépe vidět v úplny tmě, natočit motorku a obejít jestli se někde neblejská Shocked M.P.


Býk Pohlaví:Muž Had OfflineOsobní galerie uživatele Jára CimrmanZobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávuOdeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Toto fórum je zamknuto, nemůžete zde psát ani upravovat příspěvkyToto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí Zobrazit předchozí témaPoslat email příteli.Seznam uživatelů, kteří vidělit tento příspěvekUložit toto téma jako souborPrintable versionPřihlásit, pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
admin kontakt
Petr