Autor |
Zpráva |
risose
Věk: 43
Založen: 12. 07. 2008
Příspěvky: 78
Bydliště: Senica
Motorka: honda shadow vt600
|
|
Neviete mi niekto poradit kde by som zohnal remenovu sadu na VT 600 ? Dakujem za radu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 41
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
Nevím, ale jen pár postřehů k tomuto tématu
Dobře si to rozmysly, je to sice bezúdržbový a nehlučný pohon, ale... Budeš muset řezat kyvnou vidlici a poté spojovat jakousi spojkou. Osobně bych tomuto řešení příliš nevěřil.
Na jedné VT600 jsem to viděl a vypadá to super, přesto cena je vysoká. Komplet s montáží cca 21000 kč dle 5 let starého rozhovoru s majitelem. Ale třeba je ta cena dnes jinde, nebo ho prostě natáhli ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Pamatuji že to měl na motorce Stryček Fido ale to bylo tuším na černé vdově a tam se nechá nasadit po vyndání zadního kola. Na VT 600 mám dojem že vyjde asi na 10000 Kč, ale musí se přeříznout zadní vidlice a spojit k soupravě dodanou spojkou jak píše Petr. Fido si to ale pochvaloval a byl s tím spokojenej ale nechával si to posílat a nevím odkud J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
scootworks ponuka na VT 600 Belt Drive Kit.
ale upozornuju, ze treba rezat kyvku...
remen na VT600
hlavne si precitaj : toto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Zdravím , budem pokračovať v tomto vlákne . Myslíte ,že by bolo náročné vyrobiť remeňový kit na Shadow 750 . Uvažoval som použiť rozvodový remeň z auta taký aby sedela dížka a kolesá vyrobiť , stredy kolies urobiť podľa pôvodných reťazových a vonkajšie drážky podľa použitého remeňa . Len neviem priemery kolies a dĺžku remeňa , nevite niekto poradiť či je to možné?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Nikto o tom nič nevie ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat ale to bych si to raději koupil J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Na Kawasaki EN500 som mal dlzku remena (v rozvinutom stave) 1915 mm.
pochybujem, ze sa taky dlhy rozvodovy remen do auta vyraba.
skus prehladat tento web, zaoberaju sa ozubenymi remenmi :
remen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
zase som sa zabudol prihlasit....jaaaaaj !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Pozeral som ten web ohľadne remeňa a remeníc a myslím ,že by sa niečo dalo vybrať , len neviem aká je dĺžka remeňa a priemer remeníc z origo kitu Nevie niekto pomôcť
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Nevím o nikom kdo by to měl na motorce namontované ale třeba se někdo ozve J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Do jari chcem vymeniť reťaz , tak zatiaľ mám čas , možno niekto niečo napíše.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Nevím co chceš slyšet, s výrobou nemá od nás nikdo zkušenosti.
- Co se týče rozměrů na netu toho moc není. Neuplné jsou například na www.motoretezy.cz.
- Zbytek si budeš muset asi změřit přímo na mašině, což by snad neměl být problém.
- Není to jen o rozměrech. Nesmíš zapomenout na souosost.
- Řemen budeš muset narvat pod levý kryt u předního kolečka.
- Je třeba zvážit použité materiály a vlastní výrobu předního kolečeka a rozety.
- Pozor na nevratné zásahy, návrat k původnímu stavu se pak značně prodraží.
- Míla má pravdu taky v tom, že řetěz asi bude muset trochu pracovat. Nejsem si jist, jestli zvládne to samé prověšení jako řetěz a když ho zas moc napneš, budou to zase odnášet ložiska a jejich uložení u předního kolečka.
Na můj vkus dost otazníků a celou operaci bych zvážil. Pokud se do toho pustíš držím ti palce.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
Jára Cimrman napsal: | Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat ale to bych si to raději koupil J.C. |
To se dá ošetřit "automaticky" stavitelným napínákem řemenu.
Princip: kladka dole pod řemenem, zvenku tlačící na řemen(zespodu směrem nahoru).
Kladka na otočné páce - páka s kladkou tlačená nahoru pružinou příslušné délky a tuhosti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bmw
Věk: 56
Založen: 05. 05. 2010
Příspěvky: 127
Motorka: 2x Yamaha a Honda
|
|
bmw napsal: |
Jára Cimrman napsal: | Jednou z věcí kde vidím problém bude asi samotný řemen. Rozvodové řemeny mají v sobě zavařené ocelová lanka a obdelníkové ostré zuby a tak je zajištěno aby nepružily. U řemenu na motorku jsou používány kulaté zuby, ty tvoří jakoby navařenou vlnovku a ta si myslím že umožňuje pružení řemenu protože jak jistě víš při propružení zadního kola se řetěz napíná a ne málo. Jinak ostatní by se snad nechalo udělat ale to bych si to raději koupil J.C. |
To se dá ošetřit "automaticky" stavitelným napínákem řemenu.
Princip: kladka dole pod řemenem, zvenku tlačící na řemen(zespodu směrem nahoru).
Kladka na otočné páce - páka s kladkou tlačená nahoru pružinou příslušné délky a tuhosti.
|
Viz obrázek...
|
remen_s_napinakem.GIF |
Komentář: |
|
Velikost: |
2.5 kB |
Zobrazeno: |
20458 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
To BMW: Tomáš samozřejmě pravdu, jen jsem chtěl udělat jednoduchý výčet problémů, které bude zapotřebí vyřešit.
Ovšem originální kit tuto kladku postrádá, je jednoduší, méně pracný, ale i podle mne spolehlivější.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Nemám jasno hlavne v tom či je možné zachovať vonkajšie priemery predného a zadného remeňového kolesa , také isté ako sú u reťazových kolies , stredy by som samozrejme okopíroval z origo reťazových kolies . Na origo sade naozaj nie je žiadny šponovák na remeň a tak sa domnievam , že remeň zvláda ten previs pri pružení.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 51
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
Kým som napísal príspevok , nejak sa mi podarilo odhlásiť . Ten dotaz na remeň som zadal tiež ja , zasa neprihlásený
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Či je možné zachovať vonkajšie priemery predného a zadného remeňového kolesa , také isté ako sú u reťazových kolies ?
Nie.
Remen sa nezohne na takom malom priemere, ako retaz.
Vnutri je vystuzeny kevlarovymi, alebo uhlikovymi vlaknami.
Pozri si, ako to ma tento uzivatel : remenovy kit na Honda VT 750DC Black Widow
Pripadne ho kontaktuj.
Skoro vsetci, co som nasiel, kupovali kit od scootworks, zatial som nenasiel nikoho, co by si kladky sam vyrabal.
Ale aj tak drzim palce. Ja mam na Vulcan 500 remen a je to skvela vec.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
nez to napisem, tak ma to odhlasilo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|