Autor |
Zpráva |
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
Shadow's guys, pomozte prosim.
zistil som, ze mi za tepla zle startuje masina.
studeny motor ide na brnk, ale ked idem dlhsie,
napr. viac ako hodinku a vypnem masinu,
tak starter slabo toci motorom.
naposledy starter zabral, motor sa skoro nepohol a kleslo napetie tak,
ze mi vynulovalo tie dva udaje o najazdenych km - TRIP 1, TRIP 2.
dnes som napojil voltmeter na riadidla a isiel som cvicne merat.
v klude ukazuje 12,5 V.
po nastartovani vybehne napetie na 14.8V.
ked pridavam, tak klesa na 13.9V, zapnute predne+zadne osvetlenie.
kde urobili soudruzi z Japonie chybu ?
baterka ?
regulator napetia ?
skoda ze uz bolo tma, v meraniach pokracujem zase zajtra.
nestretli ste sa s tym ?
P.S.: vyhrajte s tymi Svedmi, nech vas mozeme rozomliet MY !!
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Zkontroloval bych všechna kontakty jak na baterce tak relátku a startéru včetně kostry. Mě na VT 1100 když mám zapnutý světla to nejvíc svítí na volnoběh a když přidám trochu to poklesne, prostě to tak je a jezdí tak to neřeším, nikdy jsem to totiž neměřil J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy a Evik
Věk: 54
Založen: 21. 12. 2008
Příspěvky: 285
Bydliště: Nová Ves okr.Tábor
Motorka: Honda Goldwing GL 1500 SE
|
|
Mě to dělalo to samý,vyměnil jsem baterku a vpoho.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Koukám že máš motorku z roku 2005 a jestli je tam původní baterka, což je možný, tak jak píše Rudy, může mlít z posledních sil J.C.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
ano, je tam japonsky original z prvovyroby - kuk na prilozeny link.
celu zimu sa milovala s OptiMATE nabijackou a terazky mi toto urobi.
dnes som na tom jazdil s merakom na plexi.
regler ide dobre, nehreje sa.
napetie sa drzi od 14.2 - 14.8V.
poradte nejaku nahradu.
A product made in Furukawa Battery.
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 70
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
óóóóóóóó, dakujem za ponuky !
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Libor600
Věk: 65
Založen: 09. 08. 2009
Příspěvky: 287
Bydliště: Vavřineč
Motorka: VT 750 C2
|
|
ty hodnoty co jsi naměřil,znamenají že ti to dobře dobíji. Ještě zkus přejít kostru ,přívod ke starteru a hlavní pojistce jak píše Jára. Ono totiž při zastartováni probíhají docela velké proudy. Pokud je to někde volné ,tak to nepřevede. Pak dej vědět na co jsi přišel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rayan
Věk: 50
Založen: 14. 08. 2011
Příspěvky: 49
Bydliště: Žaca
Motorka: Honda SHADOW 750C ACE
|
|
alebo si sprav výlet a u mňa skúsiš naštartovať s mojou batériou , mám fungel novú a budeš vedieť na 100 % či ju máš OK . Prípadne sa môžeme stretnúť niekde na pol ceste .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
popinjay
Věk: 63
Založen: 23. 06. 2011
Příspěvky: 103
Motorka: VT750C AERO 2005
|
|
tak som si konecne nasiel cas, lebo hlasili na dnes dazd a burky.
vecer som spravil na webe teoreticku cast fyzikalnych cviceni.
dnes prebehla prakticka cast.
zobral som merak a hladal som, kde prichadza k ubytku napetia,
lebo to napetie nieco stahovalo (pod 10 Volt),
az sa vymazala denna pamet odjazdenych kilometrov (trip).
zacal som od startovacieho tlacitka.
pred tlacitkom napetie OK, za nim ubytok.
rozobral som tlacitko a zistil som, ze je spolocne s vypinacom svetiel.
pri otoceni klucika ide cez jeden par kontaktov napetie do osvetlenia motocykla.
pri stlaceni tlacitka sa kontakty rozpoja, svetlo zhasne. zaroven sa spoja
kontakty, ktore privadzaju napetie k startovaciemu rele.
po nastartovani a pusteni tlacitka start sa zase spoja kontakty osvetlenia.
jednoduche, lacne. ale mali tam dat este rele, lebo tie kontakty sa opaluju a spolu s vazelinou tam vytvorili pekny sajrajt.
ako pise jeden chlapik, maju to takto zprasene aj modely ako Valkyrie Standard/Tourer, VTX & Shadow.
kde udělali soudruzi z NDR chybu?
este pripajam par foto. ciste kontra zasrane kontakty.
do startovania, priatelia !!!
|
ciste_kontakty_male.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
132.39 kB |
Zobrazeno: |
11627 krát |
|
zasrane_kontakty_male.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
120.48 kB |
Zobrazeno: |
11627 krát |
|
ciste_kontakty_velke.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
89.15 kB |
Zobrazeno: |
11627 krát |
|
zasrane_kontakty_velke.JPG |
Komentář: |
|
Velikost: |
90.64 kB |
Zobrazeno: |
11627 krát |
|
|
|
|
_________________ full tank, empty bladder, i'm good for 200 miles !
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
|