Autor |
Zpráva |
Monkey
Anonymní
|
|
Zdálo se mi že mám nízko předek motorky, tak jsem se včera vrhnul na přední vidlici. Zjistil jsem, že
1.) pružiny byly celkově jen 30 cm dlouhé a v horní třetině byly zmáčknuté.
2.) Někdo už něco přede mnou dělal, poněvadž na levo je červený Castrol a v pravé nějaký žlutý olej.
3.) Výška oleje ve sloupci je 50 - 51 cm, což mi příjde více, než 0,485 l do jedné vidlice
4.) Pružiny jsem vyrovnal na délku 35 cm, pozor musí být i rovné v ose, aby nedocházelo uvnitř ke dření o vidlice ( uvolnění hliníku do náplně)
Motorka je výš ve předu a změnilo se ovládání, je citlivější a začala tlumit. No po sezoně bude pokračování..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Monkey- co to je v horní 1/3 zmáčknuté??? normálně bys je nezmáčkl ani na lisu- mám dojem že tam máš progresivní pružiny a ty jsi je asi narovnal- jak se ti to podařilo??
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Monkey
Anonymní
|
|
Horní část pružin byla v délce zhruba 10 cm zmáčknutá - měly jiný stoupání než zbytek pružiny. Skutečně jsem je natáhnul a jak jsem se včera díval na stránky Amtrade.cz tak origo pružiny jsou délky jen 34 cm. Takže jsem jim vlastně vytvořil rezervu jednoho cm.. Pružiny mě ani tak nepálí, horší je to Beechi ale s olejem.. Měřidlo něšlo až na dno vidlí a přesto ho tam bylo asi víc než dost... Takže někde je asi chybička..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
nějak si asi nerozumíme- lineární pružiny jsou ve stoupání závitů stejné,ale progresivní mají asi v 1-2 pětinách délky jiné stoupání= vypadají jako zmáčklé= větší odpor, co já vím tak do shadow dávali progresivní, ale ne celotrubkové ale s nástavcem ( asi 8-10 cm dlouhá trubka)
s olejem to je horší, neb ten se nedává dle typu moto ( za předpokladu že jsou tam sériové pružina tak asi jo), ale podle pružin- ergo jiný výrobce= jiná hustota a množství, já když dával tvrdé plné pružiny tak jsem se několikrát radil s výrobcem v D, a teď to je o něčem jiným, ale mám takový dojem,jestli ty jsi nenatáhl pružinu a neudělal z ní lineární, to už asi vrátit nepujde- doporučoval bych ti najít si něco na stránkách CHOP + CRUIZ A TAM TI I PORADÍ--www.mopedshop.de
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Monkey
Anonymní
|
|
Cawec,
Beechi ono tam podle mne ještě něco bude , ale nevím zatím, kde je zakopaný pes. Když si představíš jak je dlouhá vidle, tak logicky olej má být od spodu. Bohužel výšku měřím , když to vezmu obráceně od " shora" a je ho tam do hloubky cca 60 cm. Tudíž k ose kola zbývá pořád nějakých 20-25 cm... Takže si myslím že mám docela slušný zásobníček na olej kdyby náhodou, ale funkce je někde jinde..
Sleduju kluky jak v poho drží stopu a já řídítka dřu.. Sháním řez, pak budeme moudřejší.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Ahoj bikeři tak jsem se po zimě poprve trochu projel na svém vytouženém šeďákovi (vt750) . Tímto se chci vás zeptat
jestli je normální ze přední tlumiče jsou tak měké rovinky a mensí vlnky v pohodě ale jak jsem vjel na takový menší hrbek tak to šlo na doraz je to normální ze jsou tak měké? jinak vážim okolo 70kg. díky za odpovědi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Jde o to jak velký hrbek máš na mysli. Znám jednoho Hrbka a ten má stopadesát kilo. Jinak by se pochopitelně dala změřit výška stojíciho motocyklu a porovnat s někým kdo má stejnou mašinu ale možná na ni před tebou jezdil někdo podobný jako na přiložené fotografii. Pak bych se nedivil M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
záleží jak jezdíš, origo jsou dost měkké- já osobně jsem je vyměnil za jiné
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
MILOSLAV POHL napsal: | Jde o to jak velký hrbek máš na mysli. Znám jednoho Hrbka a ten má stopadesát kilo. Jinak by se pochopitelně dala změřit výška stojíciho motocyklu a porovnat s někým kdo má stejnou mašinu ale možná na ni před tebou jezdil někdo podobný jako na přiložené fotografii. Pak bych se nedivil M.P. |
Byla to propadlá zámkova dlažba u pumpy asi 5-10cm hluboká ale taková táhlá takze jsem si ji ve spleti kostek nevšimnul jinak předchozí majitel byl spíše sportovni postavy tak do 90kg zdaji se mi dost měké ale asi to tak má být podle (BEECH )... diky pánove.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
No já mám stejný problém, tak až to teď půjde so servisu, tak nechám vyměnit olej. Si myslim, že kdyby tam dali malinko víc, že by to pomohlo, ne??? Jo a nejsem taky žádný drobek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Pokud je někdo vyšší váhové kategorie ( tak jako já), a chce mít jistotu, že nepůjde nikdy nadoraz , pak bych doporučil tyhle:
http://www.mopedshop.de/index1.php
je to jako když přesedneš z franc. auta do sporťáku, s těmi se dají jezdit i závody ( vím o čem mluvím), samozřejmě k tomu musí být příslušný olej
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
tak ještě poznámka: nejdříve najít na horním rolu typ mota a pak v levém sloupku Fahrwerk, tam na ty Wirthy už narazíte
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
petr.ccc
Věk: 51
Založen: 07. 06. 2008
Příspěvky: 362
Motorka: Honda Shadow VT600
|
|
Potřeboval bch poradit. Nevím, jak často se musí měnit olej v předních tlumičích. Nevím, jestli už to původní majitel měnil a nezjistím to. Mám najeto nějakých 17 tisíc km a VT600-ku z roku 1999. Díky.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat kolik zhruba by stála repase předních vidlí u vt750 teda jestli to někdo dělal, protože i po výměně oleje to pořád netlumí. díky za rady a tipy.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 39
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Hele já ti nevim, co myslíš tou repasí......ve vidlích se opotřebovávaj gufera, olej a pružina. Zbytek funkčnosti ti tvořej různý přepouštěcí otvory, kanálky kudy ten olej protejká. Na těch neni co měnit. Takže jestli ti to netlumí, tak rozebrat, vyčistit a vyměnit olej. To jsi udělal a furt se ti zdá že to netlumí ??? Olej máš určitě správnej viď?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Simox napsal: | Hele já ti nevim, co myslíš tou repasí......ve vidlích se opotřebovávaj gufera, olej a pružina. Zbytek funkčnosti ti tvořej různý přepouštěcí otvory, kanálky kudy ten olej protejká. Na těch neni co měnit. Takže jestli ti to netlumí, tak rozebrat, vyčistit a vyměnit olej. To jsi udělal a furt se ti zdá že to netlumí ??? Olej máš určitě správnej viď? |
Olej jsem vymenil mám valvoline 10 (sae10) přímo do tlumiču myslíš že kdybych tam dal třeba hustší olej tak by to mohlo být lepší. Už mě to celkem štve začína se mi vyskakávat guma.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 39
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Jj hustší olej by ti mohl pomoct. Ale nějak mi nejde do hlavy, že když tam je všechno jak má, tak to nefunguje. Hele a tu změnu jsi poznal až ty, nebo jsi to takhle koupil ???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
fata
Věk: 40
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Simox napsal: | Jj hustší olej by ti mohl pomoct. Ale nějak mi nejde do hlavy, že když tam je všechno jak má, tak to nefunguje. Hele a tu změnu jsi poznal až ty, nebo jsi to takhle koupil ??? |
Ja už to tak koupil myslel jsem si že je to tak normální ale kamoš co má tu samou mi říkal že je to moc měké a trochu se mi vyskakavá guma takže něco není v pořádku. skuším ještě ten olej a když to nempomůže tak se půjdu zeptat do servisu nebo to tam nechám na opravu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vroman
Věk: 41
Založen: 22. 02. 2010
Příspěvky: 13
Bydliště: Dolní Břežany
|
|
Levý vidle tlumí, proto měla nějaký kvalitní oil, pravá něla jen nějakou sr... by se jen mazala a nazadírala. Bohužel na VT 600 je to tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|