Autor |
Zpráva |
El Taurino
Věk: 30
Založen: 29. 03. 2011
Příspěvky: 5
|
|
Zdravím, nedávno jsem si pořídil Hondu VT 600 Shadow, r.v. 1995. To, že má 4 rychlosti jsem zjistil až při zkušební jízdě. Celkový stav a hlavně motor perfekní, tak jsem ji koupil. Přesedlal jsem z Viraga 125, a tak mně 4 rychlostní převodovka překvapila. Chtěl bych se zeptat jak ji hodnotíte, jestli má max. rychlost jako 5 stupňová, jaké má nevýhody, ...
Předem Vám děkuji za odpověď.
Všem přeji vydařenou sezónu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bedo
Věk: 45
Založen: 03. 04. 2011
Příspěvky: 8
Motorka: VT 600 C
|
|
Caves,mam presne ten rocnik a som s nou max.spokojny,da sa na nej vela veci poprerabat,ja na nej vzdy kazdy rok pred sezonou nieco porobim,urcite sem v blizkej dobe zavesim fotky pre porovnanie oproti originalu. Vela stastnych km zelam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 52
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Krom toho,že budeš mít ze začátku pocit,že by pětku ještě unesla,tak je to přibližně stejný - a na maximálku čopřík přeci nejezdí, nebo jo?
Na základě vlastní zkušenosti mi přijde,že čtyřkvalt je živější než pětikvalt, zřejmě jsou jinak odstupňovaný převodovky.....
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
....neznám moc lidí, co se nesnaží při svižnějším přesunu přeřadit na vyšší stupeň.... a je jedno, jestli tam cpe pětku nebo šestku.... Mladej má Kawu VN 1500 a taky se čtyřkvaltem..... a Volga - Carevna měla dokonce jen tři kvalty dopředu....
Takže žádný problém....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
No je to tokový jiný ježdění se čtyřkvaltem, ale že by mi 5ka nějak extra chyběla se říct nedá.
Nejdřív jsem mšl pocit že na 100km/h už dost točí, ale je to o zvyku a dnes mi to nepříjde, ba naopak.
Krásný je že můžeš čtyřku dle stylu jízdy řadit v 60, nebo taky ve 110km/h, což je skoro dvojnásobek.
Já osobně preferuji první způsob, tedy vše na 4ku, mám rád zvuk sbírajícího se motoru do V. Samozřejmě, že nemůžeš otočit heftem jak šílenej, ale pozvolna a polehoučku přidávat. Nebo hodit o dva kvalty dolů a vystřelit rychle, když je potřeba.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Taurino
Věk: 30
Založen: 29. 03. 2011
Příspěvky: 5
|
|
Děkuju za Vaše odpovědi. Samozdřejmě, že na vt 600 o rychlost nejde, jen jsem chtěl vědět, jestli to je zpřevodované tak, aby se vyrovnala 5-ti kvaltu.
Mohli by jste mně poradit, kolik litrů motor. oleje se vleze do motoru a kolik litrů chladící kapaliny, typ svíčky.
Předem děkuji za odpověď.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr.VF
Věk: 40
Založen: 11. 10. 2010
Příspěvky: 324
Bydliště: Luštěnice
Motorka: Shadow VT 600 C
|
|
Takže co jsem vyčetl z německé příručky :
Olej SAE 10W 40 - množství 2,8L (při nevýměně olejového filtru 2,2L)
Chladící kapalina 1,8L
Se svíčkama je to náročnější, pokud jsem dobře přeložil pak :
Stansartní provoz : NGK DPR8EA -9
Provoz pod 5st celsia : NGK DPR7EA -9
Při dlouhých jízdách pod plným plynem (snad jsem to dobře přeloži) : NGK DPR9EA -9
Jinak svíčky ti určitě upřesní v každé motoservisu. Oleje asi stejně budeš muset koupit 3L a kapaliny 2L.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Čuňas
Věk: 74
Založen: 28. 10. 2010
Příspěvky: 272
Bydliště: Chřibská
Motorka: Honda VT 600c
|
|
Já mám manuál v češtině tam je přesně jak to napsal myslím Petr akorát tam je ještě které můžeš použít jako náhradu-STANDART- NÁHRADA:X24EPR-U9 (NIPPONDENSO) Pro studené klima:X22EPR-U9 (NIPPONDENSO) Pro dlouhodobý provoz při vysoké rychlosti : X27EPR-U9 (NIPPONDENSO)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|