Autor |
Zpráva |
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak proměřeno ná volnoběh po nastartování 14.2 V a při otáčkách 13.8 V ale po asi tak pěti minutách to znamená že už to zčástí dobilo baterku na volnoběh kleslo napětí na 13.9 a v otáčkách 13.6 V. Při zapnutých světlech napětí pokleslo o 0,15 až 0,2 V. Až pojedu nějakou delší cestu tak schválně změřím napětí při dobité baterii. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 52
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Boža napsal: | Když jste u tohoto tématu: Na volnoběh mi to dobíjí 13,6 V , kdy ž přidám a rozsvítím světla a blinkry - tak 12,4. Reklamoval jsem baterku, protože jsem si myslel, že je hotová. Zůstal jsem bez šťávy. Co to může být? Regulátor dobíjení, alternátor - spodní vinutí? Či co. Při rozsvícených světlech, když přidám, tak poklesne intenzita světla. Help me, bombometers...... ( Hlava 22- Yosarien) |
Božo, já mám volnoběh 13,6V, při otáčkách 12,8-12,9V... U jedenáctek z USA je to takto údajně normální - vrtalo mi to hlavou,asi jsem malinko paranoidní,tak jsem hledal jsem všude možně....
Zkus se podívat na konektory od regulátoru a altíku,třeba tam bude jen nějakej přechoďák - trocha kontaktolu a vyčištění by to mohlo spravit.....
Jinak Lazil měl tuším článek z ČMN a tam bylo napsáno: Pokud je po cca 30 min po vypnutí motoru na baterii napětí vyšší než 12,5V,pak je dobíjení v pořádku...
|
|
|
|
_________________ We’re just passengers. Enjoy the ride.....
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Jak píše Týša, moc nevěřím tomu že by třeba regulátor začal měnit hodnoty dobíjení a nejdříve bych hledal v konektorech, přeci jen tam nějaký ten Ampér teče a muže být někde přechoďák M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Honza_C
Věk: 65
Založen: 04. 06. 2009
Příspěvky: 435
Motorka: Kawasaki VN 1500 Clasic Tourer
|
|
Jerry napsal: | Před nedávnem měl jeden náš kolega problém se startováním a byl to konektor u relátka.
Když jsem měnil baterii u Hančiny šestistovky, podíval jsem se cvičně na konektoty rgulátoru a u toho prvního to byl pěkný humáč.
Tak jsem si vzpoměl, jak měl Mako na šestistovce u regulátoru uhnilé dráty.
|
Před nedávnem...bylo ve čtvrtek cestou na VROC. Třeba se to (doufám že NE) bude někdy někomu hodit, tak detailní popis:
1. Vždycky - zatím všechno v naprostý pohodě. Nastartuju. Jedu. Zastávka u Dudlyho (VROC), Kawa, káva... Sednu a nenastartuju. ANI ŤUK DOSLOVA
2.Pojistka - vypálená = výměna. Několikrát.....10x 20x pokus a tlačítko startéru je najednou "bez pružinky = nevrací se.
3. Následuje rozborka domečku s tlačítkem...proudy jsou přítomný, ale zjišťuju, že se kabely od tlačítka dost hřejou...
4. Pod sedlo a úplná deaktivace alarmu a najednou to běží a záhada je vyřešena!!!?????????????
5. Cestou kafe, cígo a jedem. Jenže nejedem.... Pár pokusů o start a najednou to chytá.... To se opakuje naprosto nepravidelně.
6. V pátek od rána radši piju jen pivo (ikdyž s VROC je to dost problém...) aby zbylo aspoň trošku rozumu na opravu...
7. Čekám na Jerry s heslem víc hlav víc..... s provedenou přípravou na demontáž startéru (měl jsem pocit, že je kouslej) Už se na to chystáme, když Jerry prohlásí: Počkej: vemem to ještě jednou od žačátku až nakonec. Od baterky přez...až ke startéru.
A BYLO TO. KONTAKTY NA RELÁTKU. STAČILO POHNOU.....
Poučení:
VŽDY PROHLÍDNOUT CELOU TRASU KABELŮ A VŠECHNY KONTAKTY!!!!!!!
ZBAVIT SE UTKVĚLÝ PŘEDSTAVY A PŘESVĚDČENÍ, ŽE TA CHYBA JE URČITĚ TOHLE NEBO .... Nejlépe pohledem zvenku = někdo, kdo ví, ale je u řešení nový.
P.S. Tlačítko bez pružinky = vyhřátý tak, že je z něho normální kus drátu. Již opraveno za pomocí pérka z propisky
Toť vše.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
Ahoj pánové a dámy tak baterku jsem odvezl do obchodu kde jsem ji koupil a vyreklamoval. Včera mi paní volala a řekla mi že jsem si tu baterku zničil sám že jsem ji nechal dlouho vybitou atd atd a že mi peníze nevráti ani mi nedají žádnou náhradu. Je to normální?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Jerry
President
Věk: 56
Založen: 31. 08. 2007
Příspěvky: 2701
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Motorka: VT750C
|
|
To by mě zajímalo jak na to přišli. Normální bateriová mafie.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fata
Věk: 39
Založen: 14. 12. 2008
Příspěvky: 164
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Motorka: Honda VT 750 C2 Shadow
|
|
MILOSLAV POHL napsal: | Potřebovali by tou baterkou vždycky dostat po palici aby se jí tam rosvítílo. Jsou to kurvy M.P. |
Ještě že nebydlím blíže taky bach jim tu baterku vrátil přes zavřené okno. takže baterky UNIBAT nebrat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Tak že ti vydržela přes rok, to je velkej smutek z kvality zboží M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|