Autor |
Zpráva |
Aki
Anonymní
|
|
zdar lidi, mám VT750 (2004) zatím bez problémů, až na jednu malou drobnost -
nemám úplně stopro rovnej kotouč na přední brzdě a po zmáčknutí to vždycky minutu, dvě trochu šmrncá o kolo... nastavit to prej nijak nejde, nevěděli byste náhodou někdo, co se s tím dá vymyslet?
taky mi na jaře bude končit záruka, tak bych rád proved něco s vejfukama. tvarově se mi to svedení do jednoho laufu líbí moc, takže bych to nerad měnil za nějaký laďáky. dá se to nějak rozumně vybrakovat, aby zvuk dostal ten správnej šmrnc? nemám s tím zatím žádný zkušenosti...
dík...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
já osobně zkušenosti nemám, ale v odkazech je link na úpravu pro VT1100 koukni a budeš moudřejší. Když nepochodíš tak hledej na netu zaručeně to tam někdo už pověsil
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
POKUD MÁŠ ZKROUCENÝ KOTOUČ JE TO BUĎ Z PŘEHŘÁTÍ A NEBO Z BOURAČKY, LZE TO ŘEŠIT JEDINĚ ŽE HO DÁŠ PŘEBROUSIT, ALE PŘÍJDEŠ O DOST MASA A NEBO POKUD MOTKA DOBŘE BRZDÍ A JE TO JEN KOSMETICKÁ SLUCHOVÁ VADA- ASI BYCH TO NECHAL BEJT, NO A PAK UŽ JENOM FUNGL NOVEJ
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
U nás, už od nové, když brzdím přední jen tak lehce, vypadám jak MAKO/pako poněvadž brzda jakoby pulzuje (křivej kotouč???)
= brzdí-nerzdí-nebrzdí-...............svítí,nes(to už jsem jinde). Při všech prohlídkách jsem to mechanikům říkal, ale nic , prý normál.
Tak buď přicukám, zabrdím předňo-zadní a nebo stop-eeeeeeeeeeee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aki
Anonymní
|
|
přehřátej určitě nikdy nebyl a bouranej teprv ne, kupoval jsem ji jako funglovku...
ne, že by mě to cukalo, jako Makovi, to zase ne, jen je to po brždění chvíli slyšet... při garančce jsem to nechal přeměřit, ale je to prej zanedbatelný... jenže je to přidělaný napevno, takže to nejde nijak nastavit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
občas se stane že se kotouč hodí ..... jediná pomoc odborně přebrousit (bruska na kulato) v žádném případě to nedávej někomu kdo by to dal na magnet a přejel rovinnou bruskou nebo beletrem (pouze sebere maso a házivost zůstane) ...... na kotouči je cca 1-2mm na braní ..... je na něm napsaná minimální povolená síla většinou 4mm brousí se na házivost max. 0,2mm.........v každém lepším motoservisu jsou schopni to udělat buď sami nebo na to maj kooperaci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Jestli ti to při jemnym brždění necuká, a po puštění nepřibržďuje, tak bych to fakt nechal bejt.
Jinak jsem slyšel že kotouč je schwálně od wýroby mírně (oprawdu malinko) rozhozenej, aby se po uwolnění páčky uwolnily i destičky. To by pak třeba znamenalo, že máš tenhle přirozenej rozhoz špatnej......
Jinak s tim kuchánim wejfuku. Nejdříw se mrkni, kolik stojí nowej originál a kolik stojí laďák. To jenom, než ten origoš wejfuck znehodnotíš.
Já si řekl, že si kuchnu origoš, bo je pěknej, a bude to za lewno. Po tom, co jsem ho trochu prosekal, jsem zjistil, že bez hodně radikálních změn ten wejfuck stejně nebude mít MŮJ wysněný zwuk, a nawíc jsem si samo rozhodil motor......
A pak jsem poznal fajn chlapa z Krkonoš, kterej měl supr laďák, a přemejšlel, že by ho wyměníl za origo. (ne za prosekaný origo)
Prostě pech
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
Tak Lemmy mám stejný problém jeden kotouč mi hází, je to na něm vidět jak se brousí na určitých místech více. Asi bych se ho bál brousit. Jen pro zajímavost můj syn má prý kámoše co je dělí a vyřezává laserem za solidní peníz. Skusím ho zkontaktovat a nechám si ho udělat nový a pak bych řekl jak jsem dopad, protože novej stojí kolem čtyřech litrů.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radek
Věk: 61
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 107
Bydliště: Zlín
Motorka: VTX 1300 S
|
|
jen pro informaci - naši mechanici byli na školení u firmy ATE Continental( prvovýrobce brzdových systémů pro automobilky ) a tam školitel demonstroval, jak nečistá dosedací plocha může ovlivnit házivost kotouče - vložil cigaretový papírek na kraj dosedací plochy kotouče a házivost se změnila o 0,5 mm . Blbina ,ale potrápí
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
[quote="Lazil"]Tak Lemmy mám stejný problém jeden kotouč mi hází, je to na něm vidět jak se brousí na určitých místech více. Asi bych se ho bál brousit. Jen pro zajímavost můj syn má prý kámoše co je dělí a vyřezává laserem za solidní peníz. Skusím ho zkontaktovat a nechám si ho udělat nový a pak bych řekl jak jsem dopad, protože novej stojí kolem čtyřech litrů. [/quote]
taky znám několik týpků co dělaj kotouče ale dost bych o tom přemejšlel....vím že to někteří dělaj z nerezu, ale osobně jako strojař neumím odhadnou jaký materiál na to použít a dost pochybuju že spousta těch co to vyřezávaj doma nebo ve firmě jako melouch ví co dělá ...... kotouč musí mít určitý vlastnosti .... kdybych měl kupovat novej tak asi pujdu do originálu ...... ale broušení jako obrábění se nebojim ...na všech motorkách které jsem vlastnil a na spoustě opravovaných jsem to nechával brousit a dopadlo to vždycky dobře ..... na 1100 budu brousit protože je tam vybržděná dráha a prostě se mi to nelíbí .......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aki
Anonymní
|
|
já tam žádný nečistoty nemám, na to jsme už koukali... není to nijak zlý, jak už jsem psal, brždění je normálně plynulý, jen to pak chvíli o ten kotouč šmrncá... chtěl jsem to nějak nastavit o chloupek víc od sebe, ale nepřišel jsem na to jak a v auorizovaným servisu mi řekli, že to ani nejde... tak jsem myslel, jestli s tím náhodou někdo něco nevymyslel...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 66
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
zkus jiný vymezení celý brzdy- měděné ultranízké podložky ti šoupnou celou brzdu oproti kotouči o jejich sílu-lze to vyzkoušet
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
|
|
|
Kaby
Anonymní
|
|
mám stejný problém, ale já si za něj můžu sám. Rozjel jsem se se zámkem na kotouči a už dva roky vypadám při brždění přední brzdou, jako když šťouchám brambory. Koukal jsem že v Innomotors v Prahe ti udělají kotouč podle původniho a mám pocit že za cca 2.000,-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
no tak tahle investice by byla asi poloviční podle tvaru
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
[quote="Lazil"]Slyšel jsem negativní odpovědi na výrobu předních kotoučů ale posuďte sami do jaké míry je tato výroba amatérská a můžeš si ještě navrhnout tvar a vyříznout ho laserem.
http://www.bajkerjakcyp.com/index.php?option=com_gonpersonalpages&Itemid=67&task=displayPages&pageId=1300341621.
Přeji Všem příjemní svátky a do nové sezony tu nejbezpečnější jednu stopu [/quote]
to je všechno hezký ale vůbec mě to nepřesvědčilo z pohledu strojaře vidím jen několik fotek strojírenských produktů vyrobených na cnc strojích ale bez technologického postupu výroby a použitého materiálu tomu prostě nevěřim............ příklad - koupim si cnc obráběcí stroj (frézku, laser, plazmu nebo něco podobného) koupim tabuly 5mm nerezu a začnu vyřezávat kotouče různejch tvarů podle programu - budou vypadat sebelíp ale pořád nezaručujou nějaký požadovaný vlastnosti (čechy jsou plný podnikavejch frézařů kteří vyrobí v uvozovkách COKOLI) ......... spíš sem vlož nějakej atest ze státní zkušebny.
a můj argument? - už jsem viděl pád (tzn. motorku i jezdce) po kousnutí brzdovejch destiček do náhražky kotouče ve 190 kilometrový rychlosti (honda cbx750f) nebyl to hezkej pohled.
PS: je to pouze věc názoru, ale jsou na motorce věci na kterejch fakt nešetřim.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
jj tady nemůže fotka nic napowědět wo twrdosti, tepelný wodiwosti.....a celkowý kwalitě materiálu.
Já mám pár známejch, který spokojeně jezděj s domawýrobou, ale já sám bych to nedělal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Sám bych to nedělal, spíš ten origoš.Asi se mám moc rád.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
Pro zajímavost opět přední kotouče: emaliloval jsem do motoobchod.cz kde mají katalog mašin a podle něho typ kotouče, samozřejmě že mou VT 700 C z 85 roku tam nemaj tak jsem dal dotaz. a přeposílám odpověď.
Dobrý den,
V tom případě je označení kotoučů MD1040LS (levý) a MD1040RS (pravý). Cena za 1 ks je 4218,- Kč a dodací lhůta cca 14 dní.
S pozdravem,
Petr Müller
MotoObchod.cz s.r.o.
Křesomyslova 17/384
140 00 Praha 4
Tel.: +420 776 730 867
www.motoobchod.cz
www.germas.cz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
už jsem namontoval obroušený kotouč a je to bomba ........ házivost cca 0,03mm .... pomalu mám strach aby byl schopnej rozhazovat destičky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|