| Autor | Zpráva | 
| Bombr Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Dnes jsem nastartoval motorku,už byla ohřatá a najednou zdechla.Motor točí jako blázen,benzín tam je,svíčky jsou OK a přesto to ani neškytne.N emáte stím někdo skušenost? Je ve VT1100 nějakej palivovej filtr?
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| lemmy Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| no nevim, nerad bych tě podceňoval, ale nemáš vyplej benzín? jestli jo tak zkus vyndat svíčku jestli je mokrá. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  někdy se lecos stane i ostříleným kozlům |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Jsou dvě možnosti, vyndat svíčku a zkusit jestli hází jiskru, když ne byl by problém v elektrice, podívat se jestli je svíčka mokrá nebo zkusit vypouštěcim šroubkem na karburátoru jestli je tam benzín kdyby ne může byt problém v palivovem čerpadle nebo v palivovém filtru obojí je pod vzduchovým filtrem nebo za spodu motorky ale dost blbě přístupné. M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Dej vědět jak jsi dopadl. M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Bombr Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Svíčky hází jiskru,vypustil jsem karburátory odkalovacím šroubem a pak startoval.Karburátor je plný benzínu,ale svíčky jsou suché.Takže to vypadá na rozebrání karbeců.Z čehoš mám hroznou radost. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
| Lexani 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Pepino 
  
 
  
 Věk: 59
 Založen: 03. 11. 2006
 Příspěvky: 786
 Bydliště: Cerekvice nad Bystřicí
 
 Motorka: VT 1100 sc32
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  	  | Bombr napsal: |  	  | Svíčky hází jiskru,vypustil jsem karburátory odkalovacím šroubem a pak startoval.Karburátor je plný benzínu,ale svíčky jsou suché.Takže to vypadá na rozebrání karbeců.Z čehoš mám hroznou radost. | 
 
 
 Ještě bych s tím nespěchal,podobnou závadu jsem už pomáhal řešit na jedné VT600,běhm jízdy to přestalo jet jako když tam není benzín a nakonec jsme zjistili že 2 hlavní kabely mají špatný kontakt k zapalování.A při ohřátém motoru nebo otřesech se točil starter ale nenaskočil.
 Tak třeba máš podobný problém???
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| wiki 
 
  
 Věk: 61
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 198
 Bydliště: Vohančice 22, Tišnov
 
 Motorka: VT1100C2 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Podľa toho čo píšeš to fakt vyzerá na karburátory. Do nich benzín ide ale z nich už nie. Tak asi trysky alebo čerpadlo. Daj vedieť ako dopadla rozrorka-zborka. 
 Wiki
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Bombr Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Takže odešla řídící jednotka co dává impulsi čerpadlu. Prej to není na každém VT. Kdyby to mněl nekdo doma at se mi ozve |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Lazil 
 
  
 Věk: 70
 Založen: 02. 11. 2006
 Příspěvky: 752
 Bydliště: Most
 
 Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  Ahoj zkus tedy vzit kabelem proud přímo na čerpadlo jestli cvaká (čerpá), já to tak měl udělané na krátko u té mé, nakonec jsem zjistil že v krabičce co je pojistka na čerpadlo byl povytažený konektor a občas tam nešla šťáva.Jo a čerpadlo má ještě vlastní relátko se třema kabelama.Potíž je v tom že čerpadlo běží jen při startování a při běhu motoru ale když motor stojí tak čerpadlo nejde i když máš zapnutý klýček.Mám zjištěno z vlastí praxe, pokud v karburátorech není dostatečná hladina motor nechytne ani se sitičem. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
|  |