Autor |
Zpráva |
Pepa
Věk: 66
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: Tábor-Opařany
Motorka: VT 600 SHADOW
|
|
Ahoj všichni,
pokud si vzpomínáte tak jsem řešil povrchvou ochranu vyleštěných deklů na VT 750 lakem atd. Nakonec jsme na to nechali dát chrom. Dlouho jsem hledal a jednu firmu jsem našel - Galvenn www.galvenn.cz v Praze. Ceny dostupné: 54 Kč za dm2, leštění hodina 620. Udělali mi to na obrátku - asi 2 dni. Je třeba počítat s přebroušením dosedacích ploch (a chrom je tvrdej) a ochránit otvory aby se tam pokovení nedostalo. My jsme to neudělali a tak jsem měl více práce, ale výsledek je výborný. Jednání je vstřícené - kontakt na obch. - Martin Král +420 271 018 245, +420 733 120 823. Třeba se to někomu kdo rád leští více chromu hodí.
Pepa H.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
52Kč za decimetr je téměř zadarmo. To odstrojím koplet řídítka a vezu tam chromovat všechny hliníkoví díly
prosím tě uveď nějaké příklady jaký díl kolik stál
jestli odbarví nabarvený díl /železo/
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
taky bych měl vážnej zájem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Pepa
Věk: 66
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: Tábor-Opařany
Motorka: VT 600 SHADOW
|
|
Takže doplňuji co vím. Železo dělají za 38 Kč za dm2. Barvu umí určitě stáhnout, stejně jako jiné povrchy. Klíčové je leštění. Povrch musí vypadat jako chromovaný. Sám jsem boční kryty na VT 750 (3ks) nejdříve opískoval (zbavení laku a korozí napadených míst) a dále brousil a leštil (ve třech krocích). Pouze leštění bylo asi den a dle vyjádření v Galvenn to chtělo pouze lehce doladit. Udělal jsem si leštičku z 400W brusky na kotouče 200 mm (na internetu asi za 1800 kč - Čína). Dostala zabrat a nakonec jsem musel vyměnit čínská ložiska . Takže jako příklad. Chromování 3 bočních krytů na VT 750 stálo 4400 kč, ale to jsem dodal materiál téměř připravený pro chromování. Výsledek byl dokonalý až na díry pro šrouby u ovládání spojky, kde byla vrstav znatelně slabší. Chrom má problémy se dostat do dutin a proláklin. Na motorce to ale není vůbec vidět. Ono to jinak vypadá když na to koukáte z 10 cm. Jak jsem již poznamenal, tak chrom se chytne i tam kde nechcete. Uvnitř krytu minimálně, ale je na těsnících hranách. ty je třeba přebrousit a zarovant na rovné ploše. My jsme to za několik hodin zvládli na skle. Není to splachovací, ale kdo nemá levý ruce tak to zvládne. Výsledke stojí za to. Teď je to VTX 750. Takže hrubý manuál máte. Doporučení - zkuste nejdříve něco menšího.
Odvážným štěstí přeje.
Pepa H.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Networ
Anonymní
|
|
No ja teď taky hledám firmu na chromování hlinikových páček spojky a brdy. Tak jsem se chtěl zeptat když už na tom chrom mam ale loupe se jestli to tam dokažou sundat a znova nachromovat?Díky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepa
Věk: 66
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: Tábor-Opařany
Motorka: VT 600 SHADOW
|
|
Předpokládám, že to umí stáhnout, ale doporučuji kontaktovat pana Krále - viz. začátek
Pepa H
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
ta cena je až podezřele příznivá .... jako podklad dávaj měd?
Taky by bylo dobrý napsat garantovanou tloušťku vrstvy podkladu i chromu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Johny
Věk: 45
Založen: 26. 11. 2006
Příspěvky: 905
Bydliště: Pardubice
Motorka: VT 750 C2
|
|
Pepo, máš tu někde fotku jak Ti to udělali?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepa
Věk: 66
Založen: 11. 03. 2007
Příspěvky: 62
Bydliště: Tábor-Opařany
Motorka: VT 600 SHADOW
|
|
Ahoj,
foto pošlu dodatečně až to bude zcela v hromadě, ještě budem stříkat žebra motoru. Je to ale chrom a zrcadlo se blbě fotí
Jinak na technologii je nejlepší se zeptat přímo dodavatele. Jako podklad tam byl určitě alespoň nikl. Kdo má zájem ať se zeptá přímo pana Krále.
Pepa H.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
|