Autor |
Zpráva |
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Lemmy, to je výkon z brzdy ???? Já mam w manuálu 68 BHP, ale to je čistě motorowej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
To je výkon oficiálně udávanej výrobcem a ty máš jinej typ ty první byli nejnadupanější
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
to jako že nám ujede nebo kvůli tomu že by měl mít těžší batůžek
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
no právě že nám ujede ........ ten první model byl postavenej z naháče a tím pádem má motor jinak časovanou vačku a jinou kompresi, čistokrevnej chopper byl až od 1988 ........ možná bych to Šímoxovi neměl řikat, ale ta první to umí i po zadnim (sedmistovka určitě - z vlastní zkušenosti)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Tak to je celý náš Lemmy, zkrátka umí
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Jo umí po zadnim, už jsem to zjistil.....škoda, že jsem to nechtěl :-) Ale mam manuál zahrnující motky do roku 94, a tam píšou, že by měl motor 91´mít 68 BHP. To je ale výkon motoru, ne z brzdy.
Co ty wíš o wýkonu 85-86ky ??? Mam w manuálu 75,8 BHP, a w techničáku 68 kW.....tak newim, co si wybrat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
68 kW je správně tzn. 91,1 HP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
já těm manuálům v těhle informacích moc nevěřim, ty musíš brát vždycky trochu s rezervou .... ber to tak že údaje v CZ techničáku jsou opsaný z originálu a ten je tištěnej přímo výrobcem ......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Tak to já myslel, že manuál by měl bejt práwě nejpřesnější.......
Takže má 91 koníků, a krouťák 97 ????
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
no jistě .............. vem si že ty manuály tiskne a vydává nějaký technický nakladatelství ........ a vem si že například v motokatalogu supermoto myslim že to bylo ve 2001 psali že suzuki LS 650 savage má maximálku 170 km/h - stejnou jako udávali u VS 1400 GLP a taky je to technický nakladatelství.
Takže já spíš věřim techničáku ......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
Teda to jsou cisla.... Jak je mozne, ze ja mam v technicaku 36kW? Vzdyt to je polovicni vykon, nez tu pisete vy, je to mozne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lazil
Věk: 68
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 752
Bydliště: Most
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23
|
|
No vidíš a nekteří mají v techičáku 25 KW. a teď babo raď
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
k tomuto problému- musíte si uvědomit,že třeba pro Německo se dělaly vt600 se 2 druhy motorů- myslím výkonově,a tak je docela možné, že tam máte psáno každý něco jiného, ale to je stejný jak u 1100, tam to bylo také tak
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
navíc je tu ještě jeden faktor a to je skutečný výkon ......... kde hraje roli spousta věcí ...... např. výfuky, filtry, přesný rozměr pneu (při přenosu síly), a v neposlední řadě i stav motoru a vlastní zajetí.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
[quote="lemmy"]HP/kW - 50/37 - 34/25 - 60/44 to by měly bejt udávaný výkony některejch VT1100C2 - podle verze a státu pro kterej byla vyrobena, ale ty individuální dovozy k nám už jsou většinou otevřený.[/quote]
Ja mam v technicaku motor SC32E, vykon 36kW/4500ot. Jsem si myslel, ze vsechny maji vykon podobny, ale jak tak vidim, jsou ve stejnem objemu i sse skoro dvojnasobnym vykonem To se delalo tolik typu motoru?
Jo jinak ty ostatni udaje, co Lemmy chces, opisu z motoru a ramu pozdej, az se k ni dostanu, mam ji ted schovanou
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NAVI
Věk: 34
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 2275
Bydliště: Pardubice
Motorka: Honda - VT 600 Shadow
|
|
Ten náš Lemmy má zase pravdu !!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lemmy
Anonymní
|
|
je to dané tím, že jen pro US se dělaly minimálně tři výkonové typy a to nepočítám evropu, protože v jednotlivých státech US jsou rozdílné zákony ........ u první modelové řady se z toho důvodu vyráběly 5 různých obsahů současně VT500, VT 700, VT 750, VT 800, VT 1100 - od roku 1988 už se dělaj pouze 3 VT600, VT 750, VT1100 - alev různých výkonostních třídách z důvodu stupňovanejch řidičáků . Něco podobného jako v současnosti u nás obsahy 125ccm, jsou zavřené a otevřené modely kvůli řidičákům / ze strany výrobce je to nejsnažší způsob pokrytí co největšího objemu trhu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
Aha... no kdyz jsou dve VT1100 C2 a jedna ma 36kW a druha 44kW, muze ta prvni byt nejak priskrcena? Nebo je proste tak vyrobena a nic se s tim neda delat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Co já wim, tak přiškrcení znamená prakticky omezení dodáwky benzínu do motoru, a zásah do karburátoru. S konstrukcí motoru to nemá nic společnýho.
Dokonce u jedný motorky jsem jednou widěl pouze do benzínowý hadičky wloženou vložku, která měla menší průměr - menší průtok - menší wýkon. Stačilo wložku wyhodit, seřídit (možná i přetryskowat) karburátory, a pak máš motku s plnym wýkonem, která má w techničáku napsanej omezenej a tudíš na ní můžeš jezdit mladší.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|