Autor |
Zpráva |
MarCas
Anonymní
|
|
Může mi někdo poradit, jak udělat trvale svítící přední blinkry(jako u motorek z ameriky)???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
asi nejkorektnější bude namontovat USA verzi přepínače blinkrů a i vlastní blinkry /stačí i objímky/ pro dvouvláknové žárovky a zapojit je dle USA verze zapojení příslušné mašiny.
jestliže se budeš chtít originálnímu USA zapojení vyhnout šlo by to řešit pomocí dvou relé rozpínacích a dvou relé pro blinkry a nějakých odporů pro snížení proudu když to svítí jako pozičky. Vše záleží na konkrétní motorce a ročníku.
koukni se jestli náhodou tvůj přepínač blinkrů nemá jeden pár přepínacích kontaktů volný tím by se věc usnadnila a stačilo by nabastlit dvouvláknové žárovky a příslušné kabely
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Gunman
Věk: 45
Založen: 23. 04. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Tábor
Motorka: VTX 1800N
|
|
Že se tak zeptám. A co opačně? Mám americký blinkry a chci normální. Jeden typ tvrdil,že oni dávaj dvouvláknový žářovky a že je stačí vyměnit. Což se ukázalo jako fligna,byly tam klasický jednovlákna. Takže mám klasický žárovky a je tam vedený pouze a klasicky dva kabely do blinkru a při zapojení hlavního světlometu ty blinkry normálně svítí. Jak se toho zbavím? Musím sehnat přepínač,relé,nebo jenom někde odpojit ty správný kabely?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
2 Gunman: Rozhodně musí stačit odpojit ty správný dráty. Změř kde je v "klidu" napětí a ty odpoj.
dohledáno: USA verze zapojení VLX 600 /tj VT600/ vpředu dvouvláknové žárovky a vzadu jednovlákno....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
2 MarCas:
prodávají se hotové sady, které umožní US svícení, automatické vypínání, probliknutí brzdového světla s každým brzděním a další funkce. koukni SEM
|
|
|
|
_________________
Naposledy upravil Petr dne ne 28 prosinec, 2008 11:27, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Gunman
Věk: 45
Založen: 23. 04. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Tábor
Motorka: VTX 1800N
|
|
To Petr: Ok díky moc, tak holt budu hledat s měřákem v ruce
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
TECHNICKÁ: né že bych chytal za slovo, ale měřák v tomto případě nedoporučuji. V případě svítí / nesvítí doporučuji obyčejnou "žárovkovou" zkoušečku. Vyvaruješ se chyb.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MarCas
Anonymní
|
|
Děkuji moc za rady...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týša
Věk: 51
Založen: 20. 08. 2007
Příspěvky: 622
Bydliště: Ústí nad Labem
Motorka: VT 1100C sc 18
|
|
Gunman napsal: | Že se tak zeptám. A co opačně? Mám americký blinkry a chci normální. Jeden typ tvrdil,že oni dávaj dvouvláknový žářovky a že je stačí vyměnit. Což se ukázalo jako fligna,byly tam klasický jednovlákna. Takže mám klasický žárovky a je tam vedený pouze a klasicky dva kabely do blinkru a při zapojení hlavního světlometu ty blinkry normálně svítí. Jak se toho zbavím? Musím sehnat přepínač,relé,nebo jenom někde odpojit ty správný kabely? |
To je divný... já tam mám dráty tři! Oranžovej,zelenej a šedej a taky dvouvláknovou žárovku...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Gunman
Věk: 45
Založen: 23. 04. 2007
Příspěvky: 153
Bydliště: Tábor
Motorka: VTX 1800N
|
|
Moje chyba a mystifikace. Já psal o blinkrech na mojí nové VTX 1800 a ne na VT 600. A tam skutečně jsou jenom klasicky dva dráty,jeden na střed a jeden na tělo objímky žárovky a žárovka je jednovláknová. A při zapnutí klíčku svítí hlavní světlomet a přední blinkry stálým světlem a pokud dám směrovku tak začně blinkr blikat. A blinkry jsem sundal,neb jsem je stejně chtěl vyměnit a dal tam blinkry s LED diodama a funguje to naprosto stejně což znamená,že je to někde jenom napojený na ten ten světlomet a musí se to rozpojit. A nedaří se mi to najít,tak jsem chtěl vědět jestli to nevisí na nějakým relé či spínači,nebo prostě musím najít kde jsou ty kabely spojený a tohle spojení přerušit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
hmmm... neznám zapojení VTXka. IMHO to bude řešený elektronicky.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
milman
Anonymní
|
|
Na mém VT jsou do blinkrů namontované bílé svítivé diody (rozptylky) do každého 4 ks ,už jsem to tak koupil.Zapojené je to na parkovačky svítí to ani silně ani slabě prostě tak akorát ,takže jakmile začnou blikat blinkry jejich funkci a učinnost to nenaruší.Ovšem vsadit do tak malého prostoru ještě diody? Ten kdo to dělal má asi zlaté železné či nevím jaké nervy.Až je vyfotím můžu poslat foto.Čus Milan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
něco obdobného se prodává
několik ledek svítí jako pozičky, vice oranžových jako blinkr nebo červené jako brzda.
jde to zapojit do "brzdového" světla, nebo blinkru.
je varianta brzda + osvětlení SPZ, brzda + obrysovka, obrysovka + blinkr
kompletni HONDA Kit za 150USD
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|