| Autor | Zpráva | 
| goldi 
 
  
 Věk: 68
 Založen: 15. 07. 2008
 Příspěvky: 436
 
 
 Motorka: Honda VT 1100  Shadow spirit
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| ahoj,může mi někdo poradit proč při ubrání plynu,většinou 2-3 rychlost je slyšet střílení z výfuků?Jedná se o VT 1100 Shadow spirit.Díky 
   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
	
| BEECH jednatel
 
  
 Věk: 68
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 1898
 Bydliště: Mariánské Lázně
 
 Motorka: VT 1100 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| nastává dekomprese- máš tam laďáky nebo origo??? |  
|  |  |  |  
| _________________
 Over the bridge where you start to believe
 Down at the edge of the rainbow
 Dark is the night though it's in another time
 Follow the light of your shadow
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| goldi 
 
  
 Věk: 68
 Založen: 15. 07. 2008
 Příspěvky: 436
 
 
 Motorka: Honda VT 1100  Shadow spirit
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| mám origo z výroby,loni to nedělalo,jen teď po zimě.Měl jsem v nádrži benzín s velfobinem,ale ten je dávno fuč   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
| Lexani 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Mě seřídily bohatost směsi tak že mi to taky střílelo jak u Verdenu, ale to jsem měl laďáky. Pomohlo potom povolení šroubků bohatosti směsi na každém karburátoru o čvrt otáčky, projet a když tak o další čtvrtku, já to měl asi na třikrát a od tý doby dobrý. Popřípadě najít někoho kdo to slyší a umí nastavit.  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Pepa 
 
  
 Věk: 67
 Založen: 11. 03. 2007
 Příspěvky: 62
 Bydliště: Tábor-Opařany
 
 Motorka: VT 600 SHADOW
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Ahoj Goldi, nejprve proč to střílí po "ubrání plynu"
 
 - u karburátorové verze
 dojde k uzavření škrtící klapky karburátoru a tím dojde k výraznému ochuzení směsi. Benzin se do směsi dostává pouze z volnoběžného systému a přes "bypasy" kolem klapky pokud je daný karburátor má. Pod klapkou je vysoký podtlak. Směs je tak chudá, že je pod hranicí zapálení.
 Do výfuku odchází tedy po několik cyklů nespálená směs. Následující zážeh nahromaděné nespálené směsi ve výfuku je právě střeílení do výfuku. A teď proč to vlastně zapálí až ve výfuku. Jsou dvě možnosti.
 - motor byl před decelerací pod výkonem a tak produkoval výfukové plyny o vysoké teplotě. Tím došlo k ohřevu některé zeslabené části uvnitř výfukového potrubí a ta způsobila zážeh nespálené směsi ve výfuku po deceleraci
 - nebo - několik cyklů byla směs pod hranicí zážehu a pak to prostě jednou nahodile ve válci zapálilo a ve fázi výfuku to zapálio nahromaděnou nespálenou směs ve výfuku
 
 - u vstřikování je to ve své podstatě velmi podobné. Rozdíl je pouze v tom, že dávkování paliva je dáno pouze a jenom mapou řízení ECU (řídící jednotky) současně se všemi dalšími prametry jako je předstih zážehu atd. Celý systém ( a výfukové potrubí je jeho nedílnou součástí) by měl být naladěn tak, aby při dceleraci k těmto negativním projevům nedocházelo.
 
 Zcela legitimní dotaz je - zda jsi zasáhl do systému - např. instalací nových "zvučných / laděných" tlumičů výfuku.
 
 Tlumič výfuku není pouze požírač krásných
  zvuků spalovacích motorů, ale má i vliv na výplach motoru (může být pozitiví i negativní) která se projevuje na účinnosti motoru a tím i na výkonových parametrech ... 
 Takže ve své podstatě "jednoduchá
  " motorářská fyzika - termodynamika 
 Takže má odpověď proč to střílí je ve výše uvedeném textu.
 
 A teď jak na to - jsou dvě cesty jako v každé pěkné pohádce
 - zajistíš výrazné ochuzení směsi při deceleraci , aby nedocházelo k náhodnému zážehu v motoru nebo ve výfuku od některé výrazně ohřáté části
 - zajistíš aby se směs nedostala při decelerci pod hranici zážehu, tedy nedojde k hlubokému ochuzení směsi.
 
 Takže to je má troška do motorářského mlýna.
 
 Ladičům zdar.
 Pepa H.
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Mako 
 
  
 Věk: 62
 Založen: 02. 11. 2006
 Příspěvky: 859
 Bydliště: Praha
 
 Motorka: VT 600 C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Pepo - krásný popis !   
 Goldi závěr = nech si jí seřídit, je bohatá směs. Ať je příčina jaká-koli, jiné výfuky (laděné, vykuchané či navrtané), nebo je jen dlouho neseřízená.
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| Lexani 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Saints 
 
  
 Věk: 44
 Založen: 08. 12. 2008
 Příspěvky: 37
 Bydliště: Bratislava
 
 Motorka: Honda Shadow VT750 C4
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| A v prípade, že nemáš nastavené správne ventily, može tiež dochádzat k strielaniu do výfuku? Čo by sa potom stalo? |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
	
| goldi 
 
  
 Věk: 68
 Založen: 15. 07. 2008
 Příspěvky: 436
 
 
 Motorka: Honda VT 1100  Shadow spirit
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Díky kluci,hlavně Pepovi,to byl výklad hodný profesora,hned to hodím do servisu ať to seřídí,čauky všici a hurá na moto,dnes bude až 23st.C.   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
	
| Jerry President
 
  
 Věk: 57
 Založen: 31. 08. 2007
 Příspěvky: 2701
 Bydliště: Benátky nad Jizerou
 
 Motorka: VT750C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Já to dla jednou do Honda servisu (Deyl a Šulc) a od té doby to střílí. Závěr: Není servis jako servis.
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Grizzly Kapitán
 
  
 Věk: 65
 Založen: 27. 12. 2006
 Příspěvky: 918
 Bydliště: Brno
 
 Motorka: VT 600
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Zkontroluj dotažení výfukových přírub u válců, pokud se tam přisává čerstvý vzduch střílí výfuky.   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   ZDAR Grizzly
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| goldi 
 
  
 Věk: 68
 Založen: 15. 07. 2008
 Příspěvky: 436
 
 
 Motorka: Honda VT 1100  Shadow spirit
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Tak všem díky za rady,zase jsem o něco chytřejší.Mám domluvený servis u známého,v týdnu se na to podívá a komplet so seřídí a vyčistí.Zdraec goldi   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
	
| Slipak Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Grizzly ďakujem za radu idem tie skrutky povolit až to ešte lepšie poprdkáva  veď to mi robí veľkú radost nie len v uchu ale i na srdci a určite nie som sám takto posihnutý   Mám odskúšané na mojej láske VT 750 C2 že keď jej doprajem 100 octanový benzín ona mi to vráti práve krasnejším zvukom a nemyslím že jej to škodí
  preto som pri poslednej výmene oleja filtrov a sviečiek vôbec nenastavoval ventile aby sa mi to strieľanie nestratilo  resp. až viem presnejšie čím sa stratí preto neplánujem urobiť viac zásahov na raz aby som to vrátil do srieľania. AHOJ NA CESTE.
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Hlavně aby se ti mezi přírubou a hlavou brzy nevypálila díra  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| goldi 
 
  
 Věk: 68
 Založen: 15. 07. 2008
 Příspěvky: 436
 
 
 Motorka: Honda VT 1100  Shadow spirit
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Tak dnes opraveno,seřízeno,nestřílí.Díky za rady,čauky všichni   |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
	
|  |