  | 
 |   | 
 
 
| Autor | 
Zpráva | 
 
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Jednoho dne (dnes 21.7.) jsem jel od někud - někam (Praha - Doksy). Od Mělníka Klepna (VT 600) střílela do výfuku a nechtěla táhnout. 
 
První myšlenka byla: špatný benál, tam už jezdit nebudu!!!
 
Střelba se stupňovala až v Dubé Klepna umřela na dobro.
 
Co dál??? Na startér nereguje, na roztačení též ne. To je baterkou!! (rada od přítele-mechanika na telefonu).
 
Pomoc vyhledána v dílnách-servisu ČSAD ve formě nabíječky a ochotných lidí (mimochodem, za těch pár minut mám už dost těch závodníků na silničních motorkách   ). Pomohlo to, startuje a běží. Takže baterka, ale vždyť je rok stará!?!?!
 
Domů jsem dojel bez zbytečné spotřeby toliko potřebných voltů (brzdové světlo, blinkry, skoro po celou dobu na parkovačku a případně úplně bez světel). 
 
Co dál???    
 
Kontrola všech spojů!!! 
 
A hle zde je problém: regulátor nabíjení!! (viz foto.) za roky používání upadnou dráty a nenapadne je to dát vědět !!! Mrchy !!!
 
Oprava: 1)propojení "čokoládou", nebo 2) propájení cínem (má volba)
 
Toť vše, Klepna zase vesele vrčí a Vám přeji hodně šťastných kilometrů!!! Mako
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Kdo má pojistky námi předepsané, tomu se při zkratu nic nestane; kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří a začne od píky...  
 
 
 
Mako vypadá to že to nevyhořelo jen tak "roky používání", myslím že to bude mít nějaké vlastní důvody...
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Pojistky má jaké mají být!! Nejsem "ČUNĚ" a mám ji rád!!!!!!   
 
Na nový regulátor prý už má nárok (je to spotřební zboží???) a kde se co stalo nechápu, prostě se to stalo. 
 
Nemám ani přídavné světla, což je největší problém odchodů regulátoru.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 
 | 
 | 
 
  | 
 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| v lepším případě to udělali přechoďáky v těch kostkách ale taky to mohla načít předcházející "umírající" baterka která brala víc než bylo únosné
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Pravdou je, že první baterka tam byla skoro šest let, než odešla do pryč.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| ... pohlídej si ty kontakty, aby se to neopakovalo. Vyměnit shořelý drát mnohdy neznamená opravit příčinu. Aby ti Klepna nevyhořela ... Změř alespoň nabíjecí napětí
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
 
      | 
       | 
 
  | 
 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 
 | 
 | 
 
  | 
 
	
	
| 
 | 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
 
Zobrazit následující téma 
Zobrazit předchozí téma 
Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra Můžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
  | 
 
 
 |   
 
 |