| 
 
|  |  |  |  
| 
| Autor | Zpráva |  
| donkey98 
 
  
 Věk: 37
 Založen: 08. 03. 2009
 Příspěvky: 25
 
 
 Motorka: VT 1100 ACE
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Caute, chcem sa spytat ci je potrebne odvzdusnit chladic a ak hej, tak ako sa to robi preto ze mi zapina ventilator velmi casto. dolial som vodu a nepomohlo... vacsinou hned ako zastanem ale obcas aj za jazdy v meste... pls help dik moc |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |     |  
|  |  
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| když je venku 30 a na asfaltu 50 tak se nedivím 
 jinak na zahřátí má mimo odvzdušnění velký vliv
 stáří chladící emulze
 průchodnost a čistota kanálů v motoru
 průchodnost chladiče - je třeba narovnávat a čistit
 mj i množství a druh oleje
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  |  
|      |       |  
|  |  
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Nic si z toho nedělej, mě taky často spíná, až se ochladí tak to zase přestane.  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |      |  
|  |  
| HondaMCH 
   |  |  
|  |  |  
|  |  
| Anonymní 
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| olej som menil pred tyzdnom a ma len 500 km, vodu som dolieval no vecer ked bolo 28 stupnov a hned ako som zastal tak mi zapina... a zda sa mi za to robi az priliz casto...tak to dnes radsej rozoberiem, vyoustim vodu nalejem novu odvzdusnim.... niekde navrchu by mal byt odvzdusnovaci ventil snad
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|  |  |  
|  |  
| Jerry President
 
  
 Věk: 57
 Založen: 31. 08. 2007
 Příspěvky: 2701
 Bydliště: Benátky nad Jizerou
 
 Motorka: VT750C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Vodu po zavzdušnění chladící soustavy je třeba dolévat hrdlem, které je umístěno pod pravým plastem mezi nádrží a krkem řízení. Expanzní nádržka funguje jen když okruh není zavzdušněn. Čidlo pro ventilátor je vlevo dole na chladiči. Bohužel ve stejných místech jako je horní dolévací hrdlo, je i čídlo kontrolky přehřátí a termostat. Takže v případě zavzdušnění a přehřátí se ti nerosvítí kontrolka a termostat zůstane zavřený. (Tady se mistr Honda poněkud seknul.) Můžu tě uklidnit, stalo se to zatím jen mě (utržený chladič) a škody byly jen minimální.
 
 Tím že ti spíná ventilátor znamená že vodu v chladiči máš, to bude tím horkem. Skontroloval bych si čistotu chladiče, bohužel nečistoty od předního kola létají přímo na něj.
 |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  |  
|      |       |  
|  |  
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  |  
|      |      |  
|  |  
| HondaMCH 
   |  |  
|  |  |  
|  |  
|  |  
| 
 
 
 
 
 
 | Zobrazit následující téma
 Zobrazit předchozí téma
 Můžete odesílat nové téma do tohoto fóra
 Můžete odpovídat na témata v tomto fóru
 Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
 Nemůžete hlasovat v tomto fóru
 Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
 Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
 |  |  
 |