Autor |
Zpráva |
Novacek
Anonymní
|
|
Pratele,
Moto VT 1100 C3, r.v.99
po vytazeni karburatoru (čištění a nasledně podtlaky) jsem v prechodkach kaburator-valec objevil skrtící kroužky viz. foto. bohuzel kroužky jsou uchyceny napevno. Na prechodkach je uveden vykon 37kW coz sedi s technicakem avsak to prilis nesedi mne. Ne ze by to nejelo, ale, vime...
Dotaz - rešili jste tuto zalezitost? ...odstranění, objednavka jinych apod?
Na partsdepot k nim neni podrobnejsi popis nebo vice typu apod....zrejme to otevru naplno. kdyby to haprovalo jako ze asi nema co, koupim nove (cca 500kc/ks).
Pokud jste to uz nekdo otviral, uvitam zkusenosti, doporuceni atd.
Jo, pro podtlaky jsem si narychlo sestrojil merak z hadice > U-trubice, funguje bezvadne, doporucuju.
Diky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Vkladani fotek mi tady bohuzel nefunguje. Posilam Adminovi...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Potrebuju overit jeste jednu vec. V karbecich mam hlavni trysky - 135 zadni valec a 130 predni.
Na partdepotu jsou 185 a 180. Toto jsem nasel i na zahranicnich forech (pry tyto rozmery potvrzuje i manual Clymer)
Muze mi prosim tyto rozmery nekdo z Vas potvrdit?
Rad bych 185 a 180 objednal, ale chci si byt na 120% jisty ze tam patri.
Diky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Odeslano znovu...udelal jsem chybu v adrese
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Já mám C2 r. 98 a v TP taky 37 kW. Trysky jsem nikdy venku neměl ale 180 nebo 185 mě příjde hrozně velká tryska a myslím že by to snad na to ani nemohlo jezdit. Není to jenom označení nebo míra v jiných jednotkách????? Je taky možné že výkon na 37 kW je redukován právě v sání s nebo je to pouze na dokonalejší promíchání směsi, což se běžně používalo v autech. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Me se to zda taky hodne. Ale i v mikrofisich jsou na muj typ trysky 180+185 treba tady http://www.cmsnl.com/products/jet-180_99101ghb1800/
Kdyz sem si nasel prechodku treba zde http://www.cmsnl.com/products/insulator-carb_16211mah000/ az sem Petr hodi fota, rozdil pujde hezky videt.
Co ja vim, tak k lepsimu promichavani se drive delaly delsi saci potrubi roztodivnych tvaru. Ja tam mam klasicky plech s dirou, ktery sice zpusobi turbulentni proudeni tzn. dobre domichavani, ale hlavne brutalni tlakove ztraty. Coz je normalne nezadouci.
Cert aby se v tom vyznal, vykonovych modifikaci je u VT 1100 strasna spousta, nevim proc. Např. C2 Sabre ma 45Kw, 93Nm - trysky predepsane rovnez 180...a prechodky stejne viz. odkaz. Nevim jak jehly mam na nich znaceni A01JJ coz nemam s cim porovnat.
Nejak tu "vykonou skalu" a realituXmikrofise nechapu. Kéž by to tady nejaka hlava pomazana objasnila. Kazdopadne jak rikam, rad bych to otevrel a ziskal trosku toho kroutaku a nejaky ten konik navic. Ted mi to zere cca 4,6/100km - ve dvou svizna jizda. Jestli to skoci o pul nebo o litr neresim. Z neceho se ten vykon brat musi.
Puvodne jsem chtel zvetsit uskrcene prechodky, ale ted urco objednam nove. 15Ecek se da. Aby byly zadni vratka na cestu zpet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
fotky
|
prechodka3.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
82.2 kB |
Zobrazeno: |
11584 krát |
|
prechodka2.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
101.6 kB |
Zobrazeno: |
11584 krát |
|
prechodka1.jpg |
Komentář: |
|
Velikost: |
120.68 kB |
Zobrazeno: |
11584 krát |
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
trysky dle manuálu k VT1100C3
myslím že je mám někde v garáži
|
jet.jpg |
Komentář: |
|
Stáhnout |
Soubor: |
jet.jpg |
Velikost: |
55.16 kB |
Staženo: |
434 krát |
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Novacek
Anonymní
|
|
Pert>diky moc za specifikaci. Takze to mam pretryskovane.
Jake trysky jsi tam daval, kdyz mas origo v garazi? Prechodky mas otevrene nebo viz. foto? Kdy bude konec sveta?
Vim ze jsem strasna otrava, ale nepodival by ses jeste na pocet otacek na serizovacim sroubu volnobezne smesi? (Pilot screw). Ted tam mam cca 2,5ot.
Diky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
já mám neseškrcenou 11ku a mám to přetryskované z důvodu KN filtru ale hlavně po vyhození "snorchlu" se to při plném plynu hltilo. Kupoval jsem komplet DinoJet sadu a už nevím co všechno se měnilo a co zbylo. Dost se při tom laborovalo s tryskami.
ráno jsem hledal zbytky ale nenašel, kouknu odpoledne znova
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Taky zvazuju koupi Dyno kitu pac si myslim, ze musim vymenit nejen trysky, ale i jehly. Kdyby jsis vzpomnel co vsechno jsi menil, bylo by to super. Hlavne jstli jsi meni i jehly, pripadne jestli najdes stare, jake maji znaceni atd. Dik.
Filtr chci nechat, jen to chci otevrit.
Mam dve moznosti. normalne objednat nove neskrcene prechodky, trysky, jehly.
Nebo koupit Dynojet kit a nove prechodky.
K C2-jce clovek najde cele clanky o pretryskovani, ale k C3 nic nejni
A tak nevim no...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Mas prosimte tento kit?
|
1168.pdf |
Komentář: |
|
Stáhnout |
Soubor: |
1168.pdf |
Velikost: |
131.6 kB |
Staženo: |
302 krát |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
jo to bude ono
kupoval a nechal seštelovat TADY
nám tu krabičku s původním materiálem někde doma
TOHLE
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Super, zrejme objednam. Je k tomu docela jednoduchy navod...jehlu na 4. zářez apod. Rad bych si to udelal sam, ale jestli je potreba ladit, tak jsem v troube. Hondu mam "par metru" od baraku, ale myslim ze brzdu nemaji. Ti, kteri maji mi prijdou jako "garažisti". Chjo..
Byl jsi u ladění? Můžeš nastínit průběh?..mení trysky/zarezy a porovnavaji krivky? Nebo se ridi jen lambdou? V tomhle nemam vubec zadne zkusenosti...
Na kolik te prislo to ladění?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
štelovali to na brzdě a vzhledem k tomu že moje vejfuky nejsou zcela otevřeny dynojet trysky nebylo to pravý ořechový
cena cca 5000Kč za brzdu+ sadu
už si to přesně nepamatuju
|
|
|
|
_________________
Naposledy upravil Petr dne po 09 srpen, 2010 16:52, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Aha aha, zadna láce teda.
Prehodim to sam a uvidim, kdyz tak to odvezu na tu brzdu. Koukal sem v navodu ze pro tovarni vyfuky a tovarni filtr se ma pouzit dyno tryska 165. Ja mam 135, mikrofis rika 185, Dyno 165 :-))) Asi vzhledem k jinym jehlam atd, ale stejne je to trochu k smichu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Novacek
Věk: 41
Založen: 09. 08. 2010
Příspěvky: 21
|
|
Petre kdyby jsi nasel stare jehly a mel na nich oznaceni nez A0JJ. Tak je odkoupim...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Myslím že různé výkony motorů nejsou jen v tryskách a jehlách ale v konstrukci samotného motoru, vačky, kompresní poměr atd. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Mám
175
130
135
185
180
190
A0JJ
A0JJ
Seznam dle původní sady DJ
175
180
185
190
2x jehla 0131 se ségrovkou a podložkou /ta jehla je nastavitelná/
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|