| Autor | Zpráva | 
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Zdravím všechny lidi stejně postižení Hondou Shadow  Při postupném přidávání plynu mi dochází zhruba ve třech čtvrtinách chodu plynu ke ztrátě výkonu až k přidušení, při plným plynu je to v pohodě! Nevíte někdo čím by to mohlo být? Za každou radu budu moc vděčný Karburátory jsou po seřízení podtlaků a po vyčistění. Myslíte, že ty karburátory odflákli v servise?? Svíčky a vzducháč nový. Předem díky moc za info |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Co je to za motorku, filtr atd. Je možné že v nějakých otáčkách, při přidání plynu a nějaké poloze klapek je chudá směs což se většinou projevuje jako přidušení motoru.  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Libor600 
 
  
 Věk: 66
 Založen: 09. 08. 2009
 Příspěvky: 287
 Bydliště: Vavřineč
 
 Motorka: VT 750 C2
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  ano je to tak,vzduchový filtr,seřídít bohatost směsi a pude jak ďas. Za předpokladu že tam máš dobrý benzín. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |     | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Je to Honda VT 110c rv 1993, USA verze. Právěže v servisu jsem dal 2ku za rozebrání, vyčištění karbece, nastavení podtlaků a směsi.... Asi to odflákli, či so, tankuju na EuroOil, maj pečeť kvality, ale zkusím natankovat jinej..... |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
	
| Petr.VF 
 
  
 Věk: 42
 Založen: 11. 10. 2010
 Příspěvky: 324
 Bydliště: Luštěnice
 
 Motorka: Shadow VT 600 C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| reklamace. Vůbec bych se toho nebal. Když jsi za to ty prachy dál tak to musi byt ok. Zajed tam popiś jim problem a ať to daj dohromady. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
| Týša 
 
  
 Věk: 53
 Založen: 20. 08. 2007
 Příspěvky: 622
 Bydliště: Ústí nad Labem
 
 Motorka: VT 1100C sc 18
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  	  | MAJKL.2005 napsal: |  	  | Je to Honda VT 110c rv 1993, USA verze. Právěže v servisu jsem dal 2ku za rozebrání, vyčištění karbece, nastavení podtlaků a směsi.... Asi to odflákli, či so, tankuju na EuroOil, maj pečeť kvality, ale zkusím natankovat jinej..... | 
 
 Pokud máš verzi s takovou tou "bandaskou" pod chladičem,tak to nech rozebrat odstranit a zaslepit,protože tohle ti může dělat právě ta ekologická fíčura...
 Ted jsme o tom mluvili s klukama na srazu a říkali,že to nechali demontovat,protože to prostě nejelo,jak má.
 Já tenhle systém mám a prozatím nezlobí...
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 We’re just passengers. Enjoy the ride.....
 
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Sally 
 
  
 Věk: 61
 Založen: 21. 04. 2010
 Příspěvky: 832
 Bydliště: Slaný
 
 Motorka: VT 750 Shadow Spirit
 
  
   |  
 
 
|  |  
| _________________
 Omnia mea mecum porto.
 
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| tu bandasku tam nemám, filtr je nový, podle mě je prostě chyba v těch karburátorech... Zkusím tu reklamaci.... |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
| Lexani 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Když to nepomůže womlátit jim motorku wo hlavu  M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| tak v servise zjistili, že mám v řiti pístní kruhy u předního válce, původní majitel nejspíš na podzim motorku projel a neohřál, vzniklý kondenzát nahlodával kruhy celou zimu a tím se odporoučely do věčných lovišť.... Nikasil i píst jsou v cajku, ale i tak je to oprava za 15 tyčí, což není pro studentíka malá částka..... No, najel jsem na VTčku celkově okolo 3000 km a nalil přes 20 000 do servisu  moc spolehlivá mi teda nepříjde, ale je mi jasný, že když by měla normálního majitele a dodržovaly se servisní intervaly a zásad používání motorky, tak by k tomu nedošlo... No tak snad se mi teď mrška odvděčí nesmrtelností  Aspoň jsem využil pauzy a nalakoval si kola   |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
	
| Jerry President
 
  
 Věk: 57
 Založen: 31. 08. 2007
 Příspěvky: 2701
 Bydliště: Benátky nad Jizerou
 
 Motorka: VT750C
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| To je mi líto. To byla opravdu smůla. Tyhle motorky jsou jinak spolehlivé. 
   Doufám, že tě to neodradí a přijedeš se v červnu podívat na náš sraz.
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| no už letos jsem plánoval, ale měl jsem strach, abych dojel  ta motorka totiž asi měsic od koupě prostě nejede tak, jak by měla, doufám, že to bylo těma pístníma kroužkama a že pak už pomaže jak má  a příjde vám spotřeba oleje 0,6l/1000 km hodně??? Tolik mi totiž žrala.... |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Spotřeba oleje je na Hondu velká, já dá se říct od výměny k výměně to co naleju vypustím, na rysce ubydou dva, tři milimetry no a s těma kroužkama to je pech který se u vodou chlazených motorek nestává ale jestli ve válci vznikl kondenzát a kroužky díky vlhkosti zaoxidovaly je to možný. Hlavně aby byla správná diagnoza a výsledek opravy vedl ke spokojenosti.  J.C. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| No tak motorka je doma, ještě se k tomu přidal regulátor dobíjení a cena se vyšplhala na úžasných 17800  jsou teda nový pístní kroužky, těsnítka ventilů a ten regulátor... Do toho ještě výměna kapaliny ve spojce... Prej s tím bylo hrozný práce, tak snad už konečně motorka pošlape.... Chci se zeptat, jak dlouho bych měl motor zajíždět??? Opravář říkal tak 500 km a dobrý, že to není točivej motor a žádný žihoadlo to taky není, tak že by to mohlo stačit, ale když mě to stálo takový peníze, tak bych rád, aby co nejdýl vydržela  Děkuju za rady |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Jestli jsou vyměněny pouze pístní kroužky tak doba záběhu je opravdu minimální. Je potřeba určitě nechat motorku před jízdou trochu ohřát a jezdit s ní klidně při středních i vyších otáčkách ale na málo plynu a pokud možno nepodtáčet. Věřím že jestli to dělal nějaký fachman bude sloužit ještě dlouho  J.C. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| MAJKL.2005 
 
  
 Věk: 35
 Založen: 24. 02. 2011
 Příspěvky: 9
 Bydliště: Litomyšl
 
 
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| No zatím jsem jí fakt nenakládal, ale zdá se, že tahá pěkně plynule, budu jí zajíždět aspoň těch 1000 km pro svůj pocit a pak jí postupně přikládat na plynu  Děkuju za info, abych jí nepodtáčel a spíš jí držel ve vyšších točnách, já se spíš před tím držel v nízkých až středních  Snad už bude mrška jezdit, ale zatím z ní mám dobrej pocit, i když to není nová mašina   |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|    |     | 
|  | 
	
	
|  |