| Autor | 
Zpráva | 
 
salieri 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 16. 08. 2012  
Příspěvky: 5  
   
Motorka: Honda VT600C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Zdravím,
 
nedávno jsem koupil šestku pro mou drahou polovičku, nebyla v provozu asi 4 měsíce, po zkušební jízdě (asi 40 km), kdy bylo vše v pořádku (teplota byla tenkrát kolem 28 °C), jsem ji do předání na týden odstavil. Po týdnu, kdy bylo asi 14 °C, jsem ji nastartoval, šlo to jen přes sytič, ale píst v předním válci se jen veze, na výfuku je cítit pouze slabé foukání vzduchu. Svíčky jsem odzkoušel, jiskří bez problémů. Může to být karburátor? Má 2003 jeden nebo dva karburátory? A pokud ne karbec, co jiného by to mohlo být? Předem moc díky, pokud někdo bude moci poradit.
 
Libor
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
Jára Cimrman 
  
 
   
Věk: 72 
Založen: 29. 04. 2007  
Příspěvky: 2817  
Bydliště: LIPTÁKOV
   
Motorka: BMW R1100R 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor  http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/   a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na  každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě   J.C.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
salieri 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 16. 08. 2012  
Příspěvky: 5  
   
Motorka: Honda VT600C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
 	  | Jára Cimrman napsal:		 | 	 		  Asi by jsi tam měl mít jen jeden karburátor  http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/2003/VT600C/189196/   a jestli tam je opravdu jen jeden tak by měli makat oba válce když zapalování funguje. Já bych si někde nechal změřit tlaky ve válcích a podle toho bych pak hledal dál. Ještě jedna věc, na  každém válci jsou dvě svíčky, na každý straně jedna, pálí obě   J.C.		 | 	  
 
 
Já vím, že jsou dvě na každém válci, ale protože nemám originální svíčák, uvolnil a odzkoušel jsem jen přední pravou svíčku, ale nemyslím, že když jedna hází jiskru a druhá by byla out, že by ten přední válec ani neškytl. Co se týká těch tlaků, jako že by byly špatně seřízené vůle ventilů? Divné, že to přestalo náhle. Ale moc díky za snahu.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
fananek 
  
 
   
Věk: 66 
Založen: 18. 05. 2011  
Příspěvky: 80  
Bydliště: Poděbrady
   
Motorka: VT 750C2 Spirit 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Uvedu jen malý, možná blbý příklad, ale ...
 
Řezal jsem motorovkou a po skončení práce jsem ji "chcípnul". Pak jsem ji chtěl ještě jednou natočit. Marně. Otec povídá - to bude svíčka. Já ji vyndal, vyčistil, vyzkoušel - jiskřila jak novoroční ohňostroj. Zamontoval a nenatočil. Jak na ni stříkla směs, nedala ani jiskřičku mrška, přesto že před tím jela jako z partesu a za sucha také. Musel jsem ke své nelibosti uznat, že měl táta pravdu. Jo mnohaleté zkušenosti. Chci tím říci, že svíčka může být jedno z řešení, i když na to nevypadá. :-) Přeju kliku při hledání problému a ať to chodí.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
salieri 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 16. 08. 2012  
Příspěvky: 5  
   
Motorka: Honda VT600C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
 	  | Petr napsal:		 | 	 		  | vyzkoušej nakrátko nastartovat pouze na přední válec /odpoj zadní svíčky/		 | 	  
 
 
Díky,
 
zkusím to. A svíčky vyměním taky, stejně to vypadá, že na ně ještě nikdo nikdy nešáhl. Mašinka má najeto 10 000.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Čuňas 
  
 
   
Věk: 75 
Založen: 28. 10. 2010  
Příspěvky: 272  
Bydliště: Chřibská
   
Motorka: Honda VT 600c 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Máš určitě jen jeden karburátor,já mám 2001 a mám taky jeden karbec.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Jerry 
President  
 
   
Věk: 57 
Založen: 31. 08. 2007  
Příspěvky: 2701  
Bydliště: Benátky nad Jizerou
   
Motorka: VT750C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
To že pálí jen jedna svíčka ve válcí neznamená že ti ten válec poběží. To už tu také bylo. Pořád jsme kontrolovali jen jednu svíčku a válec neběžel. Až když jsme po čase zkontrolovali i druhou, tak jsme se chytli a došli až ke kontaktu na cívce.
 
Kdo byl jeden z posledních ve Sluneční zátoce , vzpomene si určitě na návštěvu z Itálie a jak nás to pozlobilo.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| při startu vždy pálí jedna polovina svíček a až potom se přidá druhá, je to z důvodu úspory proudu
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Jerry 
President  
 
   
Věk: 57 
Založen: 31. 08. 2007  
Příspěvky: 2701  
Bydliště: Benátky nad Jizerou
   
Motorka: VT750C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
salieri 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 16. 08. 2012  
Příspěvky: 5  
   
Motorka: Honda VT600C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
 	  | Jerry napsal:		 | 	 		  | Nám u VT750C4 nepálila levá přední a až po manipulaci s cívkou začala a motocykl se rozjel. Přitom pravá přední dávala jiskru od začátku.		 | 	  
 
 
Díky moc, bohužel se k tomu dostanu až v neděli nebo v pondělí, tak snad to bude opravdu jen svíčka. Mohl bych ještě poprosit o radu, kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
 	  | salieri napsal:		 | 	 		  |  kde najdu cívku nebo jak se k ní dostanu, kdyby byl problém v ní?		 | 	  
 
 
jdi po kabelu od svíčky zaručeně na indučky narazíš   
 
 
jsou pod nádrží
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Jerry 
President  
 
   
Věk: 57 
Založen: 31. 08. 2007  
Příspěvky: 2701  
Bydliště: Benátky nad Jizerou
   
Motorka: VT750C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Pozor, jsou tam dvě cívky.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Jára Cimrman 
  
 
   
Věk: 72 
Založen: 29. 04. 2007  
Příspěvky: 2817  
Bydliště: LIPTÁKOV
   
Motorka: BMW R1100R 
 
   
 |  
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
musíš se podívat na schéma, na partsdepot není zapojení přívodních kabelů
 
cívka má dvojité vinutí, každá ze svíček je napájena samostatně.
 
 
 
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Jára Cimrman 
  
 
   
Věk: 72 
Založen: 29. 04. 2007  
Příspěvky: 2817  
Bydliště: LIPTÁKOV
   
Motorka: BMW R1100R 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Koukám na schema VT 600 a stejně nějak nedokážu pochopit co by mělo při zapojení dvou drátů na přívod cívky a následnému rozdělení na dvě samostatné cívky způsobit že by při startování pálila jen jedna. Jestli to tak je tak to zítra zkusím a když tak sežeru koště   J.C.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Čauky.
 
Běžná věc, bojuj s tím nebo se s tím smiř, že to někdy udělá. Znám několik šestek se stejným problémem.
 
Já s tím bojuji od začátku a nikdo netuší čím to je. Jedno karbec 2002 výroba a dělá to od prodejny. Někde tady jsem to již popisoval.
 
Nejdříve jsem myslel, že je to delší odstávkou (14 dní), ale potvora to udělala několikrát i den po jízdě. Na druhou stranu se stalo, že stála i dva měsíce a běžela normálně.
 
 
Rada? Někdy pomůže vyšroubovat jednu svíčku, někdy se na další x-té startování chytí, někdy ji necháš běžet a on se přidá sám a někdy ji necháš na sluníčku, dáš cígo a je vše OK.
 
 
Zajímavé je, že svíčka pálí, ale vejfuck není plnej benálu, logická úvaha "nejde benál" , jenže on tam jde a teď babo raď.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Jára Cimrman 
  
 
   
Věk: 72 
Založen: 29. 04. 2007  
Příspěvky: 2817  
Bydliště: LIPTÁKOV
   
Motorka: BMW R1100R 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Mako, prostě všechno se nepovede   J.C.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Shiny 
  
 
   
Věk: 71 
Založen: 03. 05. 2012  
Příspěvky: 376  
Bydliště: Dobřichovice ,   Praha - západ
   
Motorka: VT 1100 C2 Sabre 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Vím že to není rada dokonalá...ALE dost dlouho jsem spravoval auta a jedna z věcí co byla v dílně dost vytížená byla zkoušečka svíček..POD TLAKEM..ono se totiž často stává, že pod tlakem nepálí a naprázdno ano.  A často je to i v kombinaci s cívkou..ale tady cívka nepřipadá v úvahu to by nepálila ani druhá svíce. Ale stejně bacha na to nejlepší je vyměnit za nové aby byla jistota.
 
 
Ještě mne napadlo s tím, že jedna svíčka ve válci při startu nepálí a pak jo...není to nějak spojené se spožďovacím relé při startu kdy se vypnou světla ?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
salieri 
  
 
   
Věk: 53 
Založen: 16. 08. 2012  
Příspěvky: 5  
   
Motorka: Honda VT600C Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Tak, a je vše vyřešeno, byla to nakonec levá přední svíčka, samozřejmě ta nejhůře dostupná (nemám originál svíčák, takže to byla práce na celé dopoledne), ale teď jsou všechny čtyři svíčky vyměněny a mašinka šlape jak hodinky. Všem tady velký dík, jste skvělí a jsem moc vděčný za všechny rady. Doufám, že časem, až budu zběhlejší v údržbě a opravách, taky budu moct přispět a někomu snad pomoct. Teď můžu jen popřát všem maximální zážitek z jízdy, pokud možno žádné poruchy a co nejmíň dvoustopých magorů  na silnici.
 
Ještě jednou díky
 
Libor
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
| 
 |