| Autor | Zpráva | 
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| na srazu v ML jme měřením zjistili, že mám nestejné podtlaky a tak jsem si nechat udělat nastavení karburátorů na brzdě. Přílohou zasílám výsledek. Modrá lajna je jak jsem to přivezl a červená odvážel.
 
 prý naměřené hodnoty "na zadním kole" neodpovídají skutečným hodnotám "na motoru" až o 25% u kardanu, u řetězu je to cca 15%
 |  
| 
 
 
	
		| brzdaVT1100C3.jpg |  
		| Komentář: |  |  
		| Velikost: | 89.61 kB |  
		| Zobrazeno: | 6849 krát |  
		| 
  
 
 |  |  |  |  
| _________________
 
   
 
 Naposledy upravil Petr dne út 24 červenec, 2007 18:28, celkově upraveno 1 krát
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| No prostě u kardanu je těch ozubenejch koleček trochu víc, zase na druhou stranu často přežije motor. Vždycky je to něco za něco. M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| lemmy Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| je to daný tim, že kardan současně působí i jako skrutná (torzní) hřídel, pro tlumení rázů které se přenášej na zadní kolo při při prudkym nárustu nebo klesnutí síly (zátahu)  motoru, na sportovní motorky se dává řetěz protože je přenos sil přesnější .... ale není tak kultivovanej, jako u kardanu |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| Myslím že nedílnou součástí je i "gumová hvězdice" mezi diferencialem a zadním kolem, která určitě také přispívá k "změkčení" převodu. M.P. |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| Petr 
  
 
  
 Věk: 58
 Založen: 01. 11. 2006
 Příspěvky: 3357
 Bydliště: Hořovice
 
 Motorka: VT1100 C3
 
  
   |  
 
 
| 
| 
 |  
|  	  | MILOSLAV POHL napsal: |  	  | Zajímalo by mě Petře ještě kde jsi s motorkou byl na seřízení a na kolik to vyšlo. Díky M.P. | 
 
 http://www.dkracing.cz/
 DK Auto - Moto - Racing
 Podolská 74
 14700 Praha 4
 
 Nechával jsem to přetryskovat Dynojet , namontovat K&N filtr a seštelovat na brzdě. Nepamatuji si už přesně kolik to vyšlo, ale materiál asi 3500 a práce někde 2500, ale raději je kontaktuj.
 |  
|  |  |  |  
| _________________
 
   
 |  | 
|      |       | 
|  | 
	
| HondaMCH 
   |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
| Jára Cimrman 
 
  
 Věk: 72
 Založen: 29. 04. 2007
 Příspěvky: 2817
 Bydliště: LIPTÁKOV
 
 Motorka: BMW R1100R
 
  
   |  | 
|      |      | 
|  | 
	
	
| radek007 Anonymní
 
 
 
 
 
 
 
 
   |  
 
 
| 
| 
 |  
| podle grafu to vypadá, že má 5700 otáček...jestli jsem to dobře spočítal, nikde jsem to totiž nenašel, dík |  
|  |  |  |  
| 
 
 |  | 
|  |  | 
|  | 
	
	
|  |