Autor |
Zpráva |
Michal chopper.wz.cz
Anonymní
|
|
Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
to jsi tam dal KNko? nebo co je to otevřený. Jaký je rozdíl ve výkonu? dej info
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
Michal chopper.wz.cz napsal: | Prodám NOVÝ vzduchový filtr na VT 1100 za 350,- Kč (původní cena 500 Kč). Koupil jsem ho na výměnu, ale nakonec jsem ho nepoužil (dal jsem tam otevreny). e-mail: cet@c-mail.cz |
Kdyby to slo dat do te moji, tak ho koupim, je to snad posledni vec, kterou jsem jeste nevymenil od koupi. Akorat vubec nevim, jaky tam ma byt a jestli se to nelisi typ od typu. Zkusim se podivat do nejake dokumentace.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
mám za to že všechny VT1100 mají vzducháče stejný
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Michal chopper.wz.cz
Anonymní
|
|
Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. Já jsem ho nepoužil protože tam mám otevřenej - KaN. Jinak nevim jestli s nim moje VT1100 jede líp, protože jsem jí postavil z bouračky a ta už měla kit karbece a KNko k tomu jsem udělal výfuky - pouze roury, takže to od začátku nemělo ze sériovkou nic společnýho. Na sériovce jsem nikdy nejel tak nemám srovnání. Mám VT1100 Spirit která má mít v sérii 60 koní, ale zdá se mi, že jede s vytočenym motorem tak jako Introš1400 nebo Wilda, takže ten kit asi trochu pomáhá.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
co přesně nazýváš "kitem" to máš celé sání jinak, nebo pouze KN filtr
já dneska montoval KNko stejného tvaru jako papírák a z koše sání jsem vyškubl ještě ty gumové trubky tak jsem zvědavej, jestli to nějak změní zátah
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
tak ty gumové trubky tam šly hodně rychle zpět, vůbec to nešlo do tahu, hrozně se to hltilo.
S KN se zdá být chod motoru lehčí, dřív se vytáčí a přibylo asi trochu otáček, protože "motorová brzda" tolik nebrzdí. Chce to doladit
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Robert
Věk: 55
Založen: 08. 01. 2007
Příspěvky: 289
Bydliště: Zlín
Motorka: VT1100 C2 ACE
|
|
Michal chopper.wz.cz napsal: | Filtr by měl bejt opravdu pro všechny VT1100 stejnej. Klidně zašlu na dobírku. ...J. |
Ozvu se ti na mail.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michal chopper.wz.cz
Anonymní
|
|
Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
Michal chopper.wz.cz napsal: | Tim kitem jsem myslel jednak KaN filtr (tvarově stejnej jako papírák), ale zároveň větší hlavní trysky karubátoru, a hodně přidaná bohatost - změřená pomocí CO sondy, no a otevřený výfuky - pouze roury. Celej tenhle systém musí bejt perfektně seřízenej jednak na podtlaky a zároveň na bohatost. Jak otevřeš jen jednu část (výfuk, karbec nebo sání) nebude to nikdy ono a to hlcení je toho důkazem, musíš jít na měřák CO a doladit bohatost. Pokud memáš otevřený výfuk nebo správně obohacenej karbec jde tam prostě víc vzduchu na sání a na výstupu se to moc dusí (špatně proplachuje a spaluje). Ale jak řikám je lepší nechat celej systém jak je, nebo udělat kompletní zásah do všeho, pak totiž motor žere skoro stejně a jede pěkně. S pouze jednou změnou se taky může stát, že to bode víc žrát (vlastní zkušenost když jsem měl VT600). |
tak jsem to nechal přesně tak udělat, už to šlape jak má
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Monkey
Anonymní
|
|
asi jsem to přehlédl, kde jsi byl na brzdě, kdo dodal KIT , kolik si to celé "páplo"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petr
Věk: 57
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 3357
Bydliště: Hořovice
Motorka: VT1100 C3
|
|
byl jsem na brzdě u
DK Auto - Moto - Racing
Podolská 74
14700 Praha 4
tel./fax: 241432265
mobil: 602389836
dk@cmail.cz
dodají všechno, KN filtr, DinaJet sada trysek a seřízení na brzdě bude stát cca 7.oooKč
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
|