| Autor | 
Zpráva | 
 
lemmy 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Rozhodl jsem se dát dohromady všechny dostupné informace o všech doposud vyráběných modelech Honda Shadow .... Proto prosím všechny o spolupráci ...... potřeboval bych kdybyste mi mohli poslat informace o Vaší moto ....... a to ...... přesné označení, typové značení podvozku a motoru, rok výroby, rok uvedení do provozu (důležité je hlavně označení motoru a podvozku, bo v tom nemaj pořádnej přehled ani v hondě). TZN: Honda VT1100C Shadow, podvozek-sc23, motor-sc18, r.v. 10/1992, uvedení do provozu 03/1993 k e-amilu můžete přiložit foto v jakékoli kvalitě aby nemohlo dojít k záměně typů.........
 
Spoustu informací už mám, ale když se budou o některých modelech  opakovat tak je použiju k ověření správnosti, případně doplnění těch původních.
 
Nebude to hned ale snad se k nějakému výsledku doberu  
 
Všem předem děkuji
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Jak prosté a jednoduché! Dík.
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
BEECH 
jednatel  
 
   
Věk: 68 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 1898  
Bydliště: Mariánské Lázně
   
Motorka: VT 1100 ACE 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
tak tady to máš
 
TYP - HONDA VT 1100 C2 ACE SC32
 
PODVOZEK - HONDA VT 1100 C2
 
MOTOR - SC32E     (POZOR ACE MÁ TROCHU JINÝ MOTOR,NEŽ SC32, KLIKOVKA ATD.)
 
rok výroby - 1996-7
 
uvedení do provozu  - 1997
 | 
 
		
	
  
          
					
	
		| moje motka 004.jpg | 
	 
	
		|  Komentář: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Velikost: | 
		 67.57 kB | 
	 
	
		|  Zobrazeno: | 
		 18183 krát | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
				
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Over the bridge where you start to believe
 
Down at the edge of the rainbow
 
Dark is the night though it's in another time
 
Follow the light of your shadow
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
lemmy 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
takhle je to super dík   
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
| 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
lemmy 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
o těch stránkách vím ...... jde mi spíš o to značení sc?? a rc?? (a to je možné získat k jednotlivým typům pouze z čísel rámu a motoru) 
 
např. moje moto: je to US verze typ sc 18 rám sc18, motor sc18 / prakticky shodná motorka pro evropu je typ sc23 rám sc23 motor sc18 z toho vyplívá že motorové díly pro typ sc18 a sc23 jsou totožné což většina dealerů hondy u nás vůbec netuší    a takovejch záludností je víc.....
 
 
/ chci udělat ucelenej přehled značení kvůli náhradním dílům a shodnosti jednotlivejch typů
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Lazil 
  
 
   
Věk: 70 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 752  
Bydliště: Most
   
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23 
 
   
 |  
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
wiki 
  
 
   
Věk: 61 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 198  
Bydliště: Vohančice 22, Tišnov
   
Motorka: VT1100C2 ACE  
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Nazdar Lemmy aj všetci ostatní.
 
 
V jednom časopise som narazil kedysi na článok IN VIN VERITAS a teraz sa hodí k danej téme. Preto z neho to podstatné pre nás vyberám.  Pardón ak tam budú gramatické chyby.
 
Ve VINu /Vehicle Identification Number/ je ukryta pravda. Je osobním prúkazem motocyklu. V technickém prúkazu se nazývá identifikační číslo vozidla /VIN/, ale motocyklista nebo pravář mu spíše říká číslo podvozku. Čemu slouží a kam patří, vysvětluje překvapivě srozumitelně směrnice 93/34/EWG Rady Evropské unie.
 
Postupne přešli všichni prodejci v Evropě na 17místné číslo podvozku. Začátek a konec čísla, které se skládá ze tří skupin, je přesně předepsán. První tři znaky /první skupina/ jsou vždy identifikačním kódem výrobce /WMI, World Manufacturer Identification/. Posledních osm znakú /třetí skupina/, ze kterých čtyři poslední musí být čísla, slouží jednoznačne identifikaci zcela konkrétního vozidla. V praxi je zde prúběžné sériové číslo. Pouze šestimístná střdní část /druhá skupina/ zústává vyhrazena potřebám výrobcú vozidel. Zde mohou být zakódovany informace o typu, variante a vybavení. Kde co přesně je, zjišťoval MOTORRAD u všech významních výrobcú.
 
HONDA
 
Přibližne od roku 1979 do 1995 /včetně/ jedenáctimístné VIN. Příklad: PC252200001.
 
P: třída zdvihového objemu v ccm / A=do 50, D=do 70, H=do 80, J=do 125, K=do 150, M=do 250, N=do 400, P=do 600, R=do 800, S=od 800 /
 
C: účel použití / B=malý motocykl/ATC, C=silniční, D=enduro, E=terénní sportovní bez povolení pro provoz na silnici, F=skútr /
 
25: interní výrovní číslo
 
2: varianta / např. Otevřený/seškrcený výkon nebo drátená/litá kola /
 
2: výrovní série
 
00001: sériové číslo
 
 
Od modelového roku 1996 je to 17-místné VIN. Příklad: JH2PC31B1TM000001.
 
JH2: výrobce / JH2=Honda Japonsko, 1HF= Honda Amerika, ZDC= Honda Itálie, VTM=Montesa/Honda Španělsko /
 
PC31: typ vozidla / zde – CBR 600 F /
 
B: verze /výkon, výbava atd./
 
1: kontrolní číslo / 0 do 9 nebo X /
 
T: modelový rok / T=1996, V=1997, W=1998, X= 1999, Y=2000, 1=2001,...5=2005/
 
M: označení výrobního závodu / M=Hamamatsu/Japonsko, K=Kumamoto/Japonsko, A=Ohio/Amerika, F=Atessa/Itálie, E=Barcelona/Španělsko /
 
000001: sériové číslo
 
 
Tak toľko k tomu VINu.
 
No a teraz techničák do ruky a kontrola pôvodu mašinky.
 
 
Tak pekné hľadanie a ahoj     
 
 
   Wiki   
 
 
PS: a aby som nezabudol tak tá moja je 
 
Typ: VT 1100 C2 SC32 ACE
 
Podvozok: SC32
 
Motor SC32E
 
Rok výroby: 1998 /aspoň tak to je v techničáku ale podľa VINu je to modelový rok 1997/   
 
 
a prikladám foto ako predmet doličný.
 
Ostatné foto je v mojej galérii a pribudnú ďalšie.  
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Grizzly 
Kapitán  
 
   
Věk: 65 
Založen: 27. 12. 2006  
Příspěvky: 918  
Bydliště: Brno
   
Motorka: VT 600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| HONDA VT 600, PC 21,motor PC 21 E, r.v. 2002.uvedeno do provozu 18.4. 2002
 | 
 
		
	
  
          
					
	
		| honda.jpg | 
	 
	
		|  Komentář: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Velikost: | 
		 148.69 kB | 
	 
	
		|  Zobrazeno: | 
		 18144 krát | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
				
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Honda VT600C (PC21)
 
motor:      PC21E
 
podvozek: PC21
 
uvedeno do  provozu : 7.3.2002 (zakoupena,odjel jsem z prodejny)
 
rok výroby: v TP není uveden 
 
                  v OTP je 2002
 
modelový rok: X=1999 (podle Wikiho)
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Petr
   
  
 
   
Věk: 58 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 3357  
Bydliště: Hořovice
   
Motorka: VT1100 C3 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
VT 1100
 
podvozek SC39A
 
motor SC39E
 
obrázek
 
 
Model 	Shadow Aero
 
Type 	Honda of America SC39
 
Length x width x height 	(m) 	2.540x0.975x1.135
 
Wheelbase 	(m) 	1.680
 
Ground clearance 	(m) 	0.145
 
Seat height 	(m) 	0.725
 
Curb weight/
 
dry weight 	(kg) 	296/277
 
No. of riders 	(person) 	2
 
Fuel economy [60 km/h test on flat ground]: 	(km/l) 	25.7
 
Minimum turning radius 	(m) 	3.4
 
Engine model 	SC39E
 
Engine type 	liquid-cooled 4-cycle V2
 
2-cylinder
 
Displacement 	(cm3) 	1,099
 
Bore/stroke 	(mm) 	87.5x91.4
 
Compression ratio 	8.0
 
Maximum power output 	(PS/rpm) 	55/4,750
 
Maximum torque 	(kgm/rpm) 	9.2/2,500
 
Carburetor type 	VDK5
 
Starter 	self-starter type
 
Ignition 	full-transistor battery ignition
 
Lubrication 	forced pressure and wet sump
 
Oil capacity 	(l) 	4.2
 
Fuel tank capacity 	(l) 	16
 
Clutch 	coil spring
 
Transmission 	5-speed
 
Gear ratios 	1st gear 	2.375
 
2nd gear 	1.391
 
3rd gear 	1.037
 
4th gear 	0.888
 
5th gear 	0.800
 
Drive ratios (primary/final) 	1.692/0.853x3.090
 
Drive mechanism 	shaft drive
 
Rake (degrees)/trail (mm) 	32o15' /144
 
Tire sizes 	Front 	140/80-17 69H
 
Rear 	170/80-15M/C 77H
 
Brakes 	Front 	hydraulic disc
 
Rear 	hydraulic disc
 
Suspension 	Front 	telescopic
 
Rear 	swingarm
 
Frame type 	double cradle
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
  
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Simox 
  
 
   
Věk: 40 
Založen: 11. 11. 2006  
Příspěvky: 302  
Bydliště: Praha
   
Motorka: Honda VT 1100 Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Tady má%u0161 tu mojí :
 
 
Honda VT 1100 
 
Motor SC18E
 
Rám  SC18
 
Datum wýroby jsem nesehnal, a podle VINu by to byl rok 1983, co%u017E je blbost, tak aspo%u0148 zawedení do registrace: 1988
 
 
Jo jinak pou%u017Eíwám manuál na 85-86´ a w%u0161echno sedí
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
  Naposledy upravil Simox dne čt 18 leden, 2007 22:48, celkově upraveno 1 krát
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
NAVI 
  
 
   
Věk: 35 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 2275  
Bydliště: Pardubice
   
Motorka: Honda - VT 600 Shadow  
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Honda VT600C (PC21) Varianta : C
 
motor: PC21E 
 
podvozek: PC21 
 
uvedeno do provozu : 16.5.2001 
 
rok výroby: 2001
 
výrobce : Honda motor, Tokyo, Japonsko
 
barva: Modrá-metal 
 
modelový rok: X=1999 (asi)
 | 
 
		
	
  
          
					
	
		| moje láska.JPG | 
	 
	
		|  Komentář: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Velikost: | 
		 86.7 kB | 
	 
	
		|  Zobrazeno: | 
		 17894 krát | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
				
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Lemmy bude to těžký!
 
Podívej tohle jsem našel při prohlížení doplňků na Hondu. (odkaz na našich stránkách)
 
Vypadá to co stát, to vlasní označení alá velkej guláš!!!!!!!!       
 
 
VT 250 MC 15 1986 - 1987
 
VLX 600 SHADOW 1988  - 2005  (uvedena je i vlastní řada VLX 600 1988-2005)
 
VT 600 (Shadow VLX) 1988 - 2005
 
VT 750 ACE 1996 - 2002
 
VT 750 SHADOW ACE/DELUXE 2001-2003
 
VT 750 SHADOW AERO 2004 -2005
 
VT 750C ACE 1997-2000
 
VT 750D ACE DELUXE 1997 –2005
 
VT 1100 American Classic 1995 - 1999
 
VT 1100 AERO 1998 - 2002
 
VT 1100 Ace 1995 - 1999
 
VT 1100 AERO 1998 - 2002
 
VT 1100 Sabre 2000 - 2005
 
VT 1100 SHADOW 1987 - 1999
 
VT 1100 Spirit 1997 - 2005
 
VT 1100C Shadow/Spirit 1997  - 2005
 
Honda 1300, 1800 VTX Shadow , Shadow Spirit Headlight Guard
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Lazil 
  
 
   
Věk: 70 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 752  
Bydliště: Most
   
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Ahoj Lemmy tak aby jsi měl informace o mojí milence tak tady jsou:
 
 
HONDA VT 700 C Shadow JH2RC1900  rok  výroby 1985
 
 
motor RC19E 
 
 
rám JHZRC1908FM100296
 
 
foto máš u mě v galerii
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Lazil 
  
 
   
Věk: 70 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 752  
Bydliště: Most
   
Motorka: VT 1100 C Shadow SC23 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Jo Lemmy ty tuto motorku znáš mněl jsi jí také tak jen na upřesnění je to  verze V twin americká verze
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
	
 
Taťka 
  
 
   
Věk: 78 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 310  
Bydliště: Mladá Boleslav
   
Motorka:  VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| Teď jsem si všiml, že dlužím informaci. Tak tedy:  VT600c,  rám PC21,  motor PC21E, poprvé registrovaná 2004, podle VINu modelový rok 1999. Koupená z druhý ruky, tady v Česku. Používám anglický manuál a něco tam pasuje do roku 98, a něco after98. Ale to neva, hlavně že je skvělá...
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Gorky 
  
 
   
Věk: 36 
Založen: 03. 11. 2006  
Příspěvky: 800  
Bydliště: Kralupy n Vlt, Velvarská 197, 27801
   
Motorka: Honda VT 1100c sc18 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Tak jo  Honda VT 125c Shadow
 
Rám: JC29; Motor: JC29E; Rok výroby: 2000 nebo 2001; Vyrobeno: Honda Motor Company Japonsko; Nádr%u017E: 14l; Výkon: 11kw(15HP)/11000 ot./min.; Krou%u0165ák: 10,5Nm/8500 ot./min.; Provozní hmotnost: 160kg a Barva: %u010Dervená-tmavá metalíza.
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
  Naposledy upravil Gorky dne út 23 leden, 2007 21:50, celkově upraveno 1 krát
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
lemmy 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
děkuji všem za informace
 
 
 
 
To LAZIL: - vt 700 je jenom US verze (v evropě se nikdy oficiálně neprodávala) a označení V-twin znamená dvouválec do V, a označení V-four znamená čtyrválec do V (toto označení nesou motocykly HONDA VFxxxx)  
 | 
 
| 
		
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
lemmy 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
| 
 |