Autor |
Zpráva |
pepista
Anonymní
|
|
nazdárek....nemáte někdo zkušenost stim, že když ste měnily olej tak ste v něm viděly pak kompozici (ocelový pilinky) ? já to tam měl :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
ano občas to může být, zvláště při zajíždění nové motky, proto se taky dělají vypouštěcí šrouby s magnetem ( příslušenství), které tyto jemné pilinky udrží, tak aby se nic nestalo válcúm a nezanesl se filtr
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
ja prave jak ho menil tak nevim jestli naky nekaply z filtru do ty bandasky kdyz se vypoustel olej....ja na ni mam najeto 17 000
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Qvido
Věk: 56
Založen: 28. 12. 2008
Příspěvky: 26
Bydliště: Brandýs nad Labem
Motorka: 1100 velká červená ;-)
|
|
to je snad jedno, starej olej stejně zlikviduješ a do nového se ti bordel dostat nemůže
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
Jestli tam máš po sedmnácti tis. ujetých km špony, tak máš někde něco špatně..
Monkey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saints
Věk: 43
Založen: 08. 12. 2008
Příspěvky: 37
Bydliště: Bratislava
Motorka: Honda Shadow VT750 C4
|
|
Robil si predtym daky servisny zasah napr. pri 14 tis 16 tis ?
Nemohlo tam nieco spadnut pri rozoberani krytu na motore?
Moto mas este v zaruke?
Olej si predtym kedy naposledy menil? pri 2000, a potom pri 17 000
Motok nehuci inac? nesprava sa inac....
Treba napisat viac informacii, takto sa to neda zistit....
Ak tych piliniek je moc narp. za nechet ... tak to daj cim skor pozret aby sa na moto este nieco viac nepokazilo. Ale asi sa to bude dost tazko zistovat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
olej jsem menil naposledy pri 14 000km myslim....jinak to nebylo nikdy servisovany ale nevim jestli nejde jen o normalni opotrebeni motoru....jinak nikde nic nehuci a v zaruce to neni...zase to ma najeto malo tak si to treba jeste porad seda...fakt nevim...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
Magnet na výpušťáku je proto aby tě trklo že je něco špatně když ho vyndáš obalenej šponama. Do filtru se většinou nedíváš, protože bejvá uzavřenej.
Pepista: A díval ses do filtru ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní
|
|
...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car ????
Co znamená 5 mm car? V každém případě je to špatně mít tečky... Máš mezí výměnou jaký interval a co do toho leješ. Co se dílenského zpracování dílů týká, je to kvalita a ta si vyžaduje kvalitní maziva. Jestli máš stříbrné šupinky, může tě opouštět některé ložisko... mám s tím své zkušenosti. jak máš krasavici dlouho, a kdo co na ní měnil před tebou..??
Monkey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
mam ji pres dva roky a je to stribrny...5mm dlouhy spony vis( 5mm cara)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grizzly
Kapitán
Věk: 63
Založen: 27. 12. 2006
Příspěvky: 918
Bydliště: Brno
Motorka: VT 600
|
|
5 mm špony to je kamaráde vážnej problém , buď ve válcích nebo na klice, vsadil bych na válce. Podle mě je třeba zkontrolovat tlak oleje v mazací soustavě, a kouknout do válců., já vím je to děsná představa na začátku sezony rozebrat motor, špony znamenají zadírání, tak že spíš dřív než později ti v tom zarachotí a zůstaneš stát a může na Tebe taky koukat ojnice z motoru. Až se to švihne tak nezapomeň na bleskovou levačku na spojce jinak jdeš na 100 % na držku a následky radši nedomýšlet.
|
|
|
|
_________________
ZDAR Grizzly
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
no ne vsechny byly tak dlouhy....ale naka tam byla....nekdo rika ze je to normalni opotrebeni ale nevim....zrovna na huby na tom jit nepotrebuju na motorce to neni prdel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
Simox
Věk: 38
Založen: 11. 11. 2006
Příspěvky: 302
Bydliště: Praha
Motorka: Honda VT 1100 Shadow
|
|
A ví ten někdo co jsi tam našel ??
Špony v oleji nejsou normální opotřebení. Vznikaj tim že se ti tam něco o něco hobluje. Jestli jsi měnil olej před 3000km tak to nemůže bejt provozní a hodně rychle to začni řešit, protože všechno kudy teče olej je životně důležitý pro chod motoru. Kdyby se ti nějak kousnul, tak to bude o HODNĚ dražší. Třeba taky na odpis. Ale dost strašení.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John Deer
Věk: 55
Založen: 12. 03. 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha
Motorka: VT 800 C U.S.verze
|
|
Ahoj, bohužel jsem si všiml tématu asi pozdě Pokud by jsi ty větší "cáry" špon ještě měl, profík znich ledacos vyčte jako kartářka z křišťálové koule. (Střeva) motoru se skládají z mnoha různých materiálů, slitin a kovů , zcela odlišné vodivosti (magnetizmu) Po prozkoumání udělátky se dá s velkou pravděpodobností určit "VO CO DE" Ozubená kola převodovky, synchrony,lágry,pístní kroužky, vložky válců, atd.... jsou ze scela odlišných materiálů, pokud by šlo poze o ty mikro (drobky) vše OK , od toho tam ten magnet a hlavně filtr je. FILTR !! nevyhozený je rozuzlením ! Pokud se něco většího zachytilo i na magnetu, bude filtr Pandořinou skříňkou ! Rozříznout (tak aby se ani smítko) nedostalo k zachycenému sajrajtu a ZKOUMAT. Po vyhodnocení řešit. Pro inspiraci a hlavně Psychickou podporu zasílám své postaktuální foto. Jíž JEZDÍM !! oprava 17.600.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
tak filtr jsem rozebral a nic v nem neni za sajrajt ani hnusy...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HondaMCH
|
|
|
|
|
BEECH
jednatel
Věk: 67
Založen: 01. 11. 2006
Příspěvky: 1898
Bydliště: Mariánské Lázně
Motorka: VT 1100 ACE
|
|
Rozhodně to neber na lehkou váhu, magnetický šroub se dává hlavně proto, že během zajíždění nové motorky si motor "sedá"- mikronerovnosti se uhlazují a z toho mohou vzniknout takové drobné pilinky- ale to jen v rozmezí tak do 5 tis. km, pak už taky ne, pokud jsi našel něco 5mm= urychleně zjistit co je špatně ( jinak řečeno, čím déle to necháš, tím to bude dražší).
|
|
|
|
_________________ Over the bridge where you start to believe
Down at the edge of the rainbow
Dark is the night though it's in another time
Follow the light of your shadow
|
|
|
|
|
pepista
Anonymní
|
|
no ja tam magneticky sroub vubec nemam hlavne....ale ten chlap co to mel predemnou na tom pak ctyri roky jezdil jen na technickou takze mam motor opravdu zachovalej tak co ja vim treba si to porad seda....nebo se mohlo stat ze nekde jsem spatne zaradil....ze by to mohlo bejt ze je potreba seridit ventily je asi blbost co?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mako
Věk: 60
Založen: 02. 11. 2006
Příspěvky: 859
Bydliště: Praha
Motorka: VT 600 C
|
|
Co jen nalej novej olej a po ujetí tak 1000-1500km(za neustálé pohotovosti) ho vypustit a řádně prohlédnout. Co ostatní na to???
Ten před Tebou mohl být šmudla, spořič a neměnič - nezáleží na pořadí. I to se bohužel stává.
Jinak vše co se tady píše je pravdou a souhlas.
|
|
|
|
_________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
Naposledy upravil Mako dne po 04 květen, 2009 18:10, celkově upraveno 1 krát
|
|
|
|
|
Lexani
|
|
|
|
|
John Deer
Věk: 55
Založen: 12. 03. 2007
Příspěvky: 157
Bydliště: Praha
Motorka: VT 800 C U.S.verze
|
|
Vše je opradu trochu divné špony v motoru filtr čistý opravdu nejschůdnější cesta bude, ta výměna oleje, nejlépe motor propláchnout (libovlným,novým, motorovým olejem) co "kámoš" sehnal cca 60-80 Kč za litr ujet max- 1-2 km a zahřátý vypustit. Pak dát nový a opatrně něco najezdit . Znova zatepla vypustit a Zkoumat Není li magnet na zátce použít ze školní tabule. Promíchat-netřepat, a zkoumat !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jára Cimrman
Věk: 71
Založen: 30. 04. 2007
Příspěvky: 2817
Bydliště: LIPTÁKOV
Motorka: BMW R1100R
|
|
Pepisto už zde bylo vše napsáno ale nádoba do které jste vypouštěli olej byla čistá nebo se do ni vypouští už leta a najednou si někdo něčeho všiml. Co tam vlastně bylo za olej? Znám jednoho co jezdil na hydrauliku a Škoda to přežila ale byl zadarmo Odepiš. M.P.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|