| Autor | 
Zpráva | 
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| nazdárek....nemáte někdo zkušenost stim, že když ste měnily olej tak ste v něm viděly pak kompozici (ocelový pilinky) ? já to tam měl :-(
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
BEECH 
jednatel  
 
   
Věk: 68 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 1898  
Bydliště: Mariánské Lázně
   
Motorka: VT 1100 ACE 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| ano občas to může být, zvláště při zajíždění nové motky, proto se taky dělají vypouštěcí šrouby s magnetem ( příslušenství), které tyto jemné pilinky udrží, tak aby se nic nestalo válcúm a nezanesl se filtr
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Over the bridge where you start to believe
 
Down at the edge of the rainbow
 
Dark is the night though it's in another time
 
Follow the light of your shadow
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| ja prave jak ho menil tak nevim jestli naky nekaply z filtru do ty bandasky kdyz se vypoustel olej....ja na ni mam najeto 17 000
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Qvido 
  
 
   
Věk: 57 
Založen: 28. 12. 2008  
Příspěvky: 26  
Bydliště: Brandýs nad Labem
   
Motorka: 1100 velká červená ;-) 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| to je snad jedno, starej olej stejně zlikviduješ a do nového se ti bordel dostat nemůže
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
	
 
Anonymní 
  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Jestli tam máš po sedmnácti tis. ujetých km špony, tak máš někde něco špatně..    
 
Monkey
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Saints 
  
 
   
Věk: 44 
Založen: 08. 12. 2008  
Příspěvky: 37  
Bydliště: Bratislava
   
Motorka: Honda Shadow VT750 C4 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Robil si predtym daky servisny zasah napr. pri 14 tis 16 tis ?
 
Nemohlo tam nieco spadnut pri rozoberani krytu na motore?
 
Moto mas este v zaruke?
 
Olej si predtym kedy naposledy menil? pri 2000, a potom pri 17 000
 
Motok nehuci inac? nesprava sa inac....
 
 
Treba napisat viac informacii, takto sa to neda zistit....
 
 
 
Ak tych piliniek je moc narp. za nechet ... tak to daj cim skor pozret aby sa na moto este nieco viac nepokazilo. Ale asi sa to bude dost tazko zistovat.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
     | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| olej jsem menil naposledy pri 14 000km myslim....jinak to nebylo nikdy servisovany ale nevim jestli nejde jen o normalni opotrebeni motoru....jinak nikde nic nehuci a v zaruce to neni...zase to ma najeto malo tak si to treba jeste porad seda...fakt nevim...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Simox 
  
 
   
Věk: 40 
Založen: 11. 11. 2006  
Příspěvky: 302  
Bydliště: Praha
   
Motorka: Honda VT 1100 Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Magnet na výpušťáku je proto aby tě trklo že je něco špatně když ho vyndáš obalenej šponama. Do filtru se většinou nedíváš, protože bejvá uzavřenej.
 
 
Pepista: A díval ses do filtru ?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Anonymní 
  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
...pilinky byly jen tecky jako od tuzky a pak par vetsich asi 5mm car  ????
 
 
 
Co znamená  5 mm car?  V každém případě je to špatně mít tečky... Máš mezí výměnou jaký interval a co do toho leješ. Co se dílenského zpracování dílů týká, je to kvalita a ta si vyžaduje kvalitní maziva. Jestli máš stříbrné šupinky, může tě opouštět některé ložisko... mám s tím své zkušenosti. jak máš krasavici dlouho, a kdo co na ní měnil před tebou..??
 
 
Monkey
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| mam ji pres dva roky a je to stribrny...5mm dlouhy spony vis( 5mm cara)
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Grizzly 
Kapitán  
 
   
Věk: 65 
Založen: 27. 12. 2006  
Příspěvky: 918  
Bydliště: Brno
   
Motorka: VT 600 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
5 mm špony to je kamaráde vážnej problém , buď ve válcích nebo  na klice, vsadil bych na válce. Podle mě je třeba zkontrolovat tlak oleje v mazací soustavě, a kouknout do válců., já vím je to děsná představa na začátku sezony rozebrat motor, špony znamenají zadírání, tak že spíš  dřív než později ti v tom zarachotí a zůstaneš stát a může na Tebe taky koukat ojnice z motoru. Až se to švihne tak nezapomeň na bleskovou levačku na spojce jinak jdeš na 100 % na držku a následky radši nedomýšlet.  
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________
   
 
ZDAR Grizzly
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| no ne vsechny byly tak dlouhy....ale naka tam byla....nekdo rika ze je to normalni opotrebeni ale nevim....zrovna na huby na tom jit nepotrebuju na motorce to neni prdel
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
Simox 
  
 
   
Věk: 40 
Založen: 11. 11. 2006  
Příspěvky: 302  
Bydliště: Praha
   
Motorka: Honda VT 1100 Shadow 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
A ví ten někdo co jsi tam našel ?? 
 
Špony v oleji nejsou normální opotřebení. Vznikaj tim že se ti tam něco o něco hobluje. Jestli jsi měnil olej před 3000km tak to nemůže bejt provozní a hodně rychle to začni řešit, protože všechno kudy teče olej je životně důležitý pro chod motoru. Kdyby se ti nějak kousnul, tak to bude o HODNĚ dražší. Třeba taky na odpis. Ale dost strašení.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
John Deer 
  
 
   
Věk: 56 
Založen: 12. 03. 2007  
Příspěvky: 157  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 800 C  U.S.verze 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Ahoj, bohužel jsem si všiml tématu asi pozdě     Pokud by jsi ty větší "cáry" špon ještě měl, profík znich ledacos  vyčte jako kartářka z křišťálové koule. (Střeva) motoru se skládají z mnoha různých materiálů, slitin a kovů , zcela odlišné vodivosti (magnetizmu) Po prozkoumání udělátky se dá s velkou pravděpodobností určit "VO CO DE"     Ozubená kola převodovky, synchrony,lágry,pístní kroužky, vložky válců, atd.... jsou ze scela odlišných materiálů, pokud by šlo poze o ty mikro (drobky) vše OK , od toho tam ten magnet a hlavně filtr je. FILTR !! nevyhozený je rozuzlením ! Pokud se něco většího zachytilo i na magnetu, bude filtr Pandořinou skříňkou ! Rozříznout (tak aby se ani smítko) nedostalo k zachycenému sajrajtu a ZKOUMAT. Po vyhodnocení řešit. Pro inspiraci     a hlavně Psychickou podporu zasílám své postaktuální foto. Jíž JEZDÍM !!       oprava 17.600.-   
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| tak filtr jsem rozebral a nic v nem neni za sajrajt ani hnusy...
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
 
HondaMCH 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
BEECH 
jednatel  
 
   
Věk: 68 
Založen: 01. 11. 2006  
Příspěvky: 1898  
Bydliště: Mariánské Lázně
   
Motorka: VT 1100 ACE 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Rozhodně to neber na lehkou váhu, magnetický šroub se dává hlavně proto, že během zajíždění nové motorky si motor "sedá"- mikronerovnosti se uhlazují a z toho mohou vzniknout takové drobné pilinky- ale to jen v rozmezí tak do 5 tis. km, pak už taky ne, pokud jsi našel něco 5mm= urychleně zjistit co je špatně ( jinak řečeno, čím déle to necháš, tím to bude dražší).  
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Over the bridge where you start to believe
 
Down at the edge of the rainbow
 
Dark is the night though it's in another time
 
Follow the light of your shadow
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
pepista 
Anonymní  
   
 
  
  
   
  
 |  
 
 
 
  
  | 
 
| no ja tam magneticky sroub vubec nemam hlavne....ale ten chlap co to mel predemnou na tom pak ctyri roky jezdil jen na technickou takze mam motor opravdu zachovalej tak co ja vim treba si to porad seda....nebo se mohlo stat ze nekde jsem spatne zaradil....ze by to mohlo bejt ze je potreba seridit ventily je asi blbost co?
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
|    | 
 | 
  | 
	
	
 
Mako 
  
 
   
Věk: 62 
Založen: 02. 11. 2006  
Příspěvky: 859  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 600 C 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Co jen nalej novej olej a po ujetí tak 1000-1500km(za neustálé pohotovosti) ho vypustit a řádně prohlédnout.  Co ostatní na to???
 
Ten před Tebou mohl být šmudla, spořič a neměnič - nezáleží na pořadí. I to se bohužel stává.
 
Jinak vše co se tady píše je pravdou a souhlas.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 _________________ Dejte svým láskám volnost a svobodu. To jediné je k Vám připoutá !
 
  Naposledy upravil Mako dne po 04 květen, 2009 17:10, celkově upraveno 1 krát
 | 
 
 
 | 
      | 
       | 
  | 
	
 
Lexani 
  
 |  
 
 | 
 | 
 | 
  | 
	
	
 
John Deer 
  
 
   
Věk: 56 
Založen: 12. 03. 2007  
Příspěvky: 157  
Bydliště: Praha
   
Motorka: VT 800 C  U.S.verze 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Vše je opradu trochu divné    špony v motoru filtr čistý    opravdu nejschůdnější cesta bude, ta výměna oleje, nejlépe motor propláchnout (libovlným,novým, motorovým olejem) co "kámoš" sehnal cca 60-80 Kč za litr      ujet max- 1-2 km a zahřátý vypustit. Pak dát nový a opatrně něco najezdit . Znova zatepla vypustit a Zkoumat       Není li magnet na zátce    použít  ze školní tabule. Promíchat-netřepat, a zkoumat !
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
 
Jára Cimrman 
  
 
   
Věk: 72 
Založen: 29. 04. 2007  
Příspěvky: 2817  
Bydliště: LIPTÁKOV
   
Motorka: BMW R1100R 
 
   
 |  
 
 
 
  
  | 
 
Pepisto už zde bylo vše napsáno ale nádoba do které jste vypouštěli olej byla čistá nebo se do ni vypouští už leta a najednou si někdo něčeho všiml. Co tam vlastně bylo za olej? Znám jednoho co jezdil na hydrauliku a Škoda to přežila ale byl zadarmo   Odepiš. M.P.
 | 
 
 | 
 |  
 
 | 
 
 
 
 | 
 
 
 | 
      | 
      | 
  | 
	
	
| 
 |